Mike hariç herkes Valentinalara gittiler ve bahçede sohbet etmeye başladılar. Ruggero ve Valentina ise film seçiyorlardı.
R: Valu sence bu nasıl?
V: Dur bakayım... Aa romantik komedi? Sen izler miydin ya? Karol sana bayağı yaramış anlaşılan.
R: N-ne alakası var? Ben her zaman izlerdim.
Valu tebessüm ederek
V: Peki sen öyle diyorsan... Neyse sen seç, ben odaya çıkıyorum.
R: Niye gidiyorsun?
V: Şu partiden kalan kıyafetlerimi değiştirip geliyorum.
Valentina odasına çıktı. Hemen saçını topladı ve üstüne rahat bir şeyler geçirdi. (Carolina ve Karol da Valu'nun pijamalarından birini giymişlerdi.) Valu tam odadan çıkacakken telefonuna gelen bildirim sesini duydu. Mesaja baktığında şaşkınlığını gizleyememişti. Hemen Ruggero'nun yanına giderek,
V: Ruggero bir gelebilir misin?
R: Ne oldu?
V: Ya sen bir gel.
Birlikte mutfağa gittiler. Valentina mesajları gösterdi. Ruggero hızlıca tüm mesajları okudu ve Valu'ya bakarak,
R: Ne yapacaksın?
V: Gideceğim.
R: Yalnız başına gidemezsin bunu biliyorsun değil mi? Ben de geliyorum.
V: Ruggero hayır.
R: Seni yalnız bırakacağımı düşünmedin herhalde. "Hayır" diye bir şey kabul etmiyorum ben.
V: Peki sen de gel.
R: Agus'a da söyleyelim biz gelene kadar eve göz kulak olsun.
V: Tamam ama kızlara ve Carlos'a bir şey söylemesin.
R: Haydi sen git hazırlan, çıkalım.
Valu hemen odasına gitti üstüne bir ceket aldı ve çıktı. Birlikte arabaya bindiler ama ikisinin de gergin olduğu her hallerinden belliydi. Bir parka gelmişlerdi ve mesajı yazan kişi orada bekliyordu.
V: Ne oldu? Ne istiyorsun?
?: Bak, buraya ne seni kızdırmak için ne de üzmek için geldim. Ben her şeyi biliyorum.
V: Neden bahsediyorsun Jessica?
J: Her şeyi baştan anlatacağım. Chucho... Size tüm gerçekleri anlattığını biliyorum. Bana Michael ve senin birbirinize aşık olduğunuzu ve aradan çekilmem gerektiğini söyledi. Ben zaten Mike'ın beni seveceğini hiçbir zaman düşünmedim. Düşünemezdim de. Sizin birbirinize bakışınızdan belliydi her şey. Benimki sadece platonikti... Ya da başka bir şey bilemiyorum. Neyse... Chucho'nun dediklerinden sonra kendime geldim. Ben, yıllarca kendim olamadım. Senin kopyan olmaya çalıştım. Çünkü sen "Valentina Zenere" ydin bense Jessica'ydım. Annem hep seni överdi. Sürekli bana "Neden sen onun gibi başarılı değilsin?" der dururdu. Benim içimdeki kıskançlık alevlendi. Buna izin vermemem lazımdı ama içimdeki kıskançlık galip geldi.. Bazen kendime sorardım " Neden?" diye. Annem neden bana destek çıkmadı? Neden hep seninle kıyasladı beni? Jessica olmak kötü mü ki? Kendin olmak... Gerçek Jessica sahte kahkahaların arasında kayboldu. Her geçen gün kendime sahte bir yaşam oluşturmaya çalıştım. Sanki senmişim gibi. Ve sonunda bu öyle bir boyuta geldi ki Mike'ı bile sevdiğimi düşündüm. Bu hareketlerimin anlamlı hiçbir açıklaması yok biliyorum ama ben sana sadece kendimi anlatmak istedim. Çünkü gidiyorum. İspanya'ya. Bir proje için beni çağırdılar. Ve bu son görüşmemiz olsun istedim. B-ben bu gece Michael'ın bana çıkma teklifi edeceğini biliyordum. Sizin sahte oyununuzu da. Ama bana Chucho hiçbir şey söylemedi gerçekten. Kendim öğrendim. Ben de oyuna devam ettim. Arkadaşların beni kibirli Jessica olarak bilsin istedim. Ama sen Valu beni hâlâ eski "Jessi" olarak bil. Yaptığım her şeyden pişmanım. Ö-özür dilerim.
Jessica hıçkırıklara ağlarken Valentina kaskatı kesilmişti. Ne yapacağını bilemiyordu. Sadece Jessica'ya sarıldı. Onları uzaktan izleyen Ruggero ise ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
V: B-bak ne olduysa oldu bitti tamam mı? Şimdi önünde yeni bir hayat var. Ve eminim "Jessica Zenere" kariyerinde muazzam bir iş çıkaracak.
Valentina böyle konuştukça Jessica daha da fazla ağlıyordu.
J: T-teşekkür ederim.
Birkaç dakika hiçbir şey söylemeden oturdular. Sonra Jessica,
J:Ben gideyim artık... Hoşça kal.
Sarıldılar.
V: Kendine iyi bak kuzen. Seni seviyorum.
J: B-ben de seni.
Jessica arkasını dönüp giderken Valu da arabaya doğru ilerliyordu. Gözlerinden istemsizce akan gözyaşlarını sildi ve eve doğru yola koyuldular.
Eve geldiklerinde Valentina direkt odasına çıktı.
R: Valu sen iyi misin?
V: Evet iyiyim. Sadece başım ağrıyor. Biraz kestirsem iyi olacak, siz takılın.
Ruggero kafa sallayarak içeri geçti. Valu'yu yalnız bırakmak istiyordu.
Valu odasına çıktı. İyice düşündü. Aynanın karşısına çıkıp kendisini süzdü. Jessica'nın yaptıkları yanlıştı ama altındaki nedenler başkaydı. Valu sadece düşünüyordu. Ne düşündüğünü bile bilmeden düşünüyordu. Kapısının tıklamasıyla irkildi.
V: Girin.
K: Biz geldik. Valu iyi misin?
Kızlar Valentina'ya sarıldılar.
V: Evet, iyiyim. Hem de çok iyiyim.
Sonra bir kere daha kapı tıkadı. Gelen Agustin'di.
A: Iıı Valu şey aşağı gelmeyi düşünüyor musun? Carlos'u yalnız bırakmayalım.
V:Ay Carlos! Ben çocuğu unuttum, hemen aşağı inmem lazım.
Valu bir koşu aşağı indi.
Çocuklar Valu'nun bu haline gülmüşlerdi.Birlikte oturup film izlediler. Film bittikten sonra saat iyice geç olmuştu.
Carlos: Çocuklar ben artık kalkayım. Malum yarın erken saatte yola çıkmam lazım.
A: Gidiyor musun?! Ne çabuk?
Carlos: Evet, biraz ani oldu ama çok yakın bir arkadaşımın bu hafta İtalya'da sergisi var. Ona katılmalıyım. Sizinle görüşmek çok güzeldi. Her şey için teşekkür ederim.
V: Carlos seni tekrar gördüğüme çok sevdinim. Bugün harikaydı bize eşlik ettiğin için çok teşekkür ederiz.
C: Ne demek benim için bir zevkti.
Carlos herkesle teker teker vedalaştı ve evden çıktı. Çocuklar da Valularda kalmaya karar verdiler.
V:Karol'cum sen benim odamda kal. Agus ve Caru da misafir odasında kalırlar. Rugge'cim sana da şu koltuk kaldı üzgünüm.
Ruggero uzun bir süre koltukla bakıştıktan sonra Valu kahkahayı patlattı.
V: Şaka şaka ya Karol ve sana da üst kattaki misafir odasını ayarladım.
Çocuklar yatmaya hazırladılar ve odalarına çekildiler. Her biri dakikalar içinde uykuya daldı.
Bu bölümü nasıl buldunuz? ✨
Jessica'nın gidişi hakkında ne düşünüyorsunuz? Siz olsaydınız onu affeder miydiniz? 🤔
Oylamayı unutmayın lütfen. 🎉
Hoşça kalın. 🤍
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ GÜNEŞİM
FanfictionK: Öhöm öhöm... BAY RUGGERO PASQUARELLİ BENİMLE ÇIKAR MISIN? R:NEEEEEE!! K:DUYDUN İŞTE! DUYMADIYSAN DAHA ÇOK BAĞIRABİLİRİM. BENİMLE ÇIKAR MISIN? ...