(1 hafta sonra) :
Karol'dan
Bu son bir hafta hepimiz için çok karışıktı. Özellikle Valu bundan çok etkilendi. Bu yüzden Caru ve ben kız kıza bir şeyler yapmayı düşünüyoruz. Valu'nun moralinin yerine gelmesi için. Ama önce Mike ile biraz vakit geçirmesinin onun açısından daha sağlıklı olacağına karar verdik. Ben de bu süreçte Ruggerito ile doğru düzgün görüşemedim. Bu yüzden ona bu akşam bir sürpriz yapacağım! Ne var yani hep o mu bana yapsın değil mi ama?! Agus ve Caru hazırlıklarda bana yardım edecek. Her şeyi özenle hazırlayacağım. "Bugün uzun bir gün olacak anlaşılan." diyip yatağımdan kalktım ve bir şeyler atıştırdım. Üstümü de giyinip evden çıktım.
Dekorasyon için gerekli olan malzemeleri almak için küçük bir dükkana girdim. Tamamen kendi elimle hazırlamak istiyordum bu sürprizi. Tüm malzemeleri en ince ayrıntısına kadar özenle seçtim. Dükkandan ayrıldıktan sonra Agus ve Caru ile sahilde buluştum.
K: Bana yardım etmeye geldiğiniz için teşekkür ederim.
C:Ay saçmalama Karol ne teşekkürü, görevimiz. Haydi bir an önce başlayalım daha çok işimiz var.
A:Aynen haydi bakalım.
Öncelikle Agus, masanın çevresindeki tahta iskeletin üzerine aldığım ince, beyaz kumaşı yerleştirmeye başladı. Biz de Caru ile masayı düzenledik. Sonra kumaşı açık kahve bir halat ile tahta çubuklara sıkıca bağladım. Uçuşmasınlar diye. Böyle hızlıca anlattığıma bakmayın, bunları yapmak iki üç saatimizi aldı. Her şey bittikten sonra son bir kez uzaktan hazırladığımız masaya baktık. Şahane görünüyordu.
(Siz daha farklı hayal edebilirsiniz.)
K: Çocuklar bu çok güzel! Çok teşekkür ederim! Elinize sağlık, düşündüğümden daha güzel oldu!
A: Ben hiçbir şey yapmadım siz ikiniz çok iyi iş çıkardınız. Neyse benim şimdi gitmem gerek, size iyi eğlenceler Karol, Rugge'ye göz kulak olmayı unutma!
(Karol gülerek)
K:Tamamdır o iş bende!
Agus, Caru ile sarıldı ve vedalaştık.
C: Eveett... Şimdi senin hazırlanman gerek. Aklında nasıl bir şey var?
K:Bilmiyorum ki. Nasıl bir yer hazırlayacağımı düşünmekten ne giyeceğimi düşünmeye vaktim kalmadı.
Carolina güldü.
C: Tamam tamam, sen kendini bana bırak. Zaten prenses gibi kızsın çuval giysen bile yakışır.
Carolina ile ne giyeceğimi tartıştık. Sonunda güzel bir şeyler seçebilmiştik.
C: Haydi bakalım bundan sonra top sende. Benden bu kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ GÜNEŞİM
FanfictionK: Öhöm öhöm... BAY RUGGERO PASQUARELLİ BENİMLE ÇIKAR MISIN? R:NEEEEEE!! K:DUYDUN İŞTE! DUYMADIYSAN DAHA ÇOK BAĞIRABİLİRİM. BENİMLE ÇIKAR MISIN? ...