ÇARPIŞMA

176 14 9
                                    

Karol'dan

Bu sabah uyandım. Hızlıca üstüme bir şeyler geçirip çıktım. Vardığımda, masanın üzerinde bir demet beyaz zambak duruyordu. Etrafa bakındım, daha müşteriler gelmemişti. Erkenciydim bugün. İçeriden bir ses geliyordu. Biraz daha dikkat ettiğimde Lionel olduğunu fark ettim.

"Hey, Ana! Sana bir şey söyleye- ya yok bu olmadı. Ana selam, nasılsın? Off!! Bunlar senin için Ana.. Ya neden olmuyor?!!"

K: Lio? Ne yapıyorsun burada?

L: AA şeyy Karol B-ben şey yaa

Lio'nun bu haline çok gülmüştüm. Aslında çok tatlı görünüyordu.

K: Tamam Lio sakin ol. Ne olduğunun farkındayım.

L:Ama nasıl yani, yani nerden anladın?

K:Lio, herhalde sen ne yaptığının farkında değilsin. Bir kere çok belli ediyorsun benden nasıl anlamamamı beklersin? Dedim gülerek

L: Yaa çok mu belli?

Evet anlamında kafamı salladım.

K: Ya sen bir sakin ol önce, haydi gel şuraya oturalım. Planın ne anlat.

Biz Lio ile konuşurken Ana geldi

A&L:Benim sana bir şey demem lazım!

A&L:Önce sen!

A&L:Hayır önce sen!

A: Şey Lio..

L:Evet Ana dinliyorum.

A&L: Ben senden hoşlanıyorum galiba.

Bu sefer Ana da gülmüştü.

L:Kendimi tutamadım bir an.Tamam istemezsen anlarım, lütfen yanlış anlama arkadaş da kalabilir- Bir dakika ne! Bu bu nasıl olur?! Sen ciddi misin?

A:Evet Lio çok ciddiyim. Hem de uzun zamandır. Artık söylemeye karar verdim.

L: Hala inanamıyorum. Ben de sana açılmak için çok bekledim ama hep istemezsin diye korktum.

K: Hey çocuklar! Sizin adınıza çok sevindim. Bu anı ölümsüzleştirelim haydi!

Dedim ve Ana'nın elinde beyaz zambaklar, Lio ve ben bir fotoğraf çektik.

"Haydi şimdi işe geçsek iyi olur çünkü müşteriler geliyor."

Dedi Ana ve güne başladık.
_________________________

             ~   Valu'dan ~
Valu Rugge wp konuşması:
      
              🧡Ruggerito🙈

-Hey

-Rugge

-Sana diyorum

-😡😡

- Beni çıldırtmak mı istiyorsun???

-Rugge çabuk telefonu aç yoksa tüm kirli çamaşırlarını Bay ve Bayan Pasquarelli'ye anlatmak zorunda kalırım.

-Heyy

-Rugge

-😡😡🤬

-Bay Ruggero Pasquarelli

-Ya yok artık Rugge nerdesin

-Of sanırım beni duyan yok
_____________________

Selam, ben Valentina. Kısaca Valu. Bu iki baş belasıyla çocukluk arkadaşıyım. Rugge'yi az buçuk anlamışsınızdır. Çok çapkındır kendisi. Kaşla göz arasında 10 kızın numarasını birden alması çok muhtemel. Bir de Mike var. O da ayrı bir deli. Çok komiktir kendisi. Rugge ile birlikte çekilmez oluyorlar. Yani ikisini bir arada görürseniz hiç düşünmeden kaçın!

Şaka maka onları gerçekten çok seviyorum. Hep yanımdaydılar, hep bana destek oldular. Ben de onlara oldum elbette.

Her neyse onu bunu boşverin. 1 hafta sonra üniversiteye başlayacağız. İnanabiliyor musun? Kuzenim de benimle aynı üniversitede olacak.. Adı Jessica. Biz aslında çok iyiydik. İki kardeş gibiydik. Tabii arkamdan türlü dolaplar çevirdiğinden haberim yoktu.

Bir gün okuldan döndükten sonra "Valentina mı? Ah, o kendini bir şey sanan eziğin biri sadece. Ona acıyorum. Beni çok kıskanıyor. Ama asla benim gibi olamaz. Ben ondan kat kat daha güzelim. Hem o kim de beni kendiyle yarıştırıyor? Ona sadece acıyarak bakabilirim. Kraliçe olduğunu sanmasın. Asıl kraliçe benim. O gerizekalının gerçek yüzünü herkese göstereceğim! Sadece doğru zamanı bekliyorum... O salağa birinin haddini bildirmesi gerek değil mi ama? ahahahaha! "

Telefonda konuştuğu kişi Emma'ydı. Onun en yakın arkadaşı. Duyduklarımla yıkıldım. Benim kimseyi kıskandığım falan yoktu hele onu asla! Sadece bu söyledikleri bile beni ağlatmaya yetti. Çantamı da alıp koşarak uzaklaştım. Beni fark etmiş olsa gerek arkamdan birkaç kez seslendi. Bense sadece koştum, koştum ve koştum. O kadar ağlıyordum ki gözyaşlarımdan önümü bile göremez hale gelmiştim. Ardından birine çarptım.

? : .....

V: B-ben, ben özür dilerim. Çok özür dilerim. Sizi fark etmedim.

? : Hey, sen iyi misin? Ne oldu canım?

V: B-bilmiyorum.

? : Gel, otur şöyle.

Tekrardan merhabaa 🖤
Nasılsınız ayoll ?

Bölümü nasıl buldunuz?💃🏻

Sizce Valu'nun çarpıştığı kişi kimdi? 🧚🏻‍♀️

Oy vermeyi ve düşüncelerinizi belirtmeyi unutmayın.

Görüşürüzz💖

YAZ GÜNEŞİMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin