0.2

1.1K 88 28
                                    

Jennieyle kantindeydik. Öğlen yemeğindeydik ve okulun bitmesine beş ders kalmıştı. "Ben atıştırmalık birşeyler alacağım." dedi Jennie. "Tamam." dedim. Gözlerim Taehyunga kaydı. Bana bakıyordu. Bu beni bulmuş muydu? Gözlerimi Jennieye çevirdim. Bir çocukla konuşuyordu. Aslında çocuk Jennieyle konuşuyordu. "Benim gitmem lazım." dedi ve geçmeye çalıştı ama çocuk engelledi. "Lütfen çekilir misin?" dedi Jennie. Çocuk gene çekilmedi. Sandalyemden kalktım.

Yoongi çocuğu omzundan tutu ve kendine çevirdi. Çocuğun suratına yumruğunu geçirdi. Yakasından tutu ve kendisine yaklaştırdı "Uzatma ve siktir olup git!" dedi Yoongi. Çocuk hızlıca burdan uzaklaştı. Yanında arkadaş gurubu vardı. Ve öğretmenler.

O çocuk, Jennie ve Yoongi müdürün odasındaydı. Kapının önünde dolanıyordum. "Başım döndü otur." dedi Taehyung. "Hayır." dedim ve dönmeye devam ettim. Kapı açıldığında hızlıca Jennieye baktım. Kafasını eğmiş odadan çıkıyordu. Arkasından Yoongi en arkadanda o çocuk. Bana baktı. Gözleri dolmuştu. Kesin ceza almışlardı. Yada Yoongi birşey demişti. Jennie yanıma geldi ve kolumdan tutup beni ordan uzaklaştırdı.

"Ne oldu?" dedim. "İkiside ceza aldı." dedi. "Sana ne oldu? Gözlerin dolmuş." dedim. "Yoongi dediki 'kim olsa aynı şeyi yapardım yani kendini özel falan sanma' dedi." dedi. "Ah, eminim." dedim. "Yani yaşan mı söylüyor?" dedi Jennie. "Evet." dedim. "Üzülme ama." dedim. "Yalan değilsede üzülme lütfen." dedim. "Çok pozitifsin ya sağol." dedi Jennie.

"Müdür erken çıkmama izin verdi gel çıkalım." dedi Jennie. Sırt çantamı aldım ve onu takip ettim.

-

Eve geldiğimde tabiikide telefonuma yapıştım.

sooyakimsoo: naber? derste misin? ağla!

kimtaehyung: derste olduğumu kim söyledi?

sooyakimsoo: olaman gerekirdi.

kimtaehyung: seninde.

sooyakimsoo: beni tanımıyorsun. Sınıfımıda bilemezsin.

kimtaehyung: seni buldum desem.

sooyakimsoo: kimim ben?

kimtaehyung: bana açılan şişko kız.

sooyakimsoo: insanlara böyle tap ettmemelisin. Ailen sana hiç terbiye vermedi mi?

kimtaehyung: ben böyle bir insanım.

sooyakimsoo: seni düzelticeğim. Herşey düzelebilir.

kimtaehyung: bir malmışım gibi konuşmayı kes!

sooyakimsoo: ama öylesin.

kimtaehyung: ben bu  espiriyi ilkokulda bile yapmadım.

kimtaehyung: espiri anlayışı berbat olan biri bana hiç birşey öğretemez.

sooyakimsoo: en azından sadece espiri anlayışım berbat.

-

Bundan sonra birşey yazamazdım. O da yazmadı. Jennie çağırdı. "Jisoo." dedi. "Hı?" dedim. "Kapıda seni soran bir kız var." dedi. Yatağımdan kalktım ve kapıya doğru yürüdüm. Kapıda dikilen kişi kuzenim Roseydi.

-

bölümü beğendiyseniz oylamayı unutmayın lütfen.

I HATE U | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin