Gözlerimi hafifçe araladım. Jennieler içeri girmişti. Gözüm tekrar kapandı. Zor açıyordum. Biri beni kucağına aldı. Gözlerimi tekrar araladım. Yoongi beni kucağına almıştı. Koşarak evden çıktı ve binadanda çıktı. Sonra gözlerim tekrar kapandı. Kafamın Yoonginin göğüsüne düştüğünü fark etmiştim.
-
Gözlerimi zorlukla araladım. Beyaz bir ışık gözümü alınca geri kapattım gözümü. Tekrar araladığımda ışık yoktu. İki gözümüde açabildim sonunda. Gözlerimi etrafta gezdirdim. Herkes burdaydı. Taehyungda. Endişeli gözüküyordu. Jennienin gözleri kocaman oldu ve gelip bana sarıldı. Ona şaşkınca bakıyordum. Kolumu oynatmak bile çok zordu. Sonra Lisa ve Rosede sarıldı. "Öldün sandım." dedi Rose. "Ölsen ben kime sorardım kombinlerimi." dedi Rose. "Lisa ve Jennie." dedim. "Tamam ama senle aynı olmuyor." dedi.
"Kızı rahat bırakın." dedi Jin. Hepsi üstümden kalktı. "İyi misin?" dedi Jin. "Her zamanki gibi." dedim. Kötüydüm ama kötü diyemezdim. Başım hem ağrıyor hem acıyor hemde kaşınıyordu. Ve hiç haraket etmek istemiyordum. Konuşmakta istemiyordum. Sadece böyle durmak istiyordum. Taehyung bana garip bir şekilde bakıyordu. Gözlerimi tavana diktim. Odanın kapısı açılınca kapıya baktım. Herkes odadan çıkıyordu.
Taehyungla tek kalmıştık. Oturduğu koltuktan kalktı ve yanıma geldi. Gözünden bir göz yaşı düştü. O ağlıyor muydu? "Ağlıyor musun?" dedim. Kafasını olumsuz anlamda salladı. "Hayır ağlıyorsun." dedim. Güldü ve "Özür dilerim." dedi. "İreneyle öpüşmedim. O beni öptü." dedi. "Ve sevgili olmadan önce öptü." dedi. "Tamam." dedim. İreneye güvenmiyordum. Ama Taehyunga güveniyordum. "Tamam mı?" dedi. "Sana inanıyorum." dedim. "Ama daha fazla konuşturtma beni." dedim. Gülümsedi ve kafasını salladı.
"Bu arada saat kaç?" dedim. "Saat..." dedi ve oturduğu koltuğa yürüdü. "03:56" dedi. "Uyuyacağım ben." dedim ve gözlerimi kapadım. "Uyumaman gerekiyormuş." dedi. "Olamz!" dedim. Odanın kapısı açıldı. Ellerinde kutularla çocuklar girdi. "Kutu oyunu oynayacağız." dedi Hoseok. "Ben uyumak istiyorum." dedim. "Oyun oynayacaksın." dedi Jin. "Of." dedim. Zorda olsa yatakta doğruldum. "Dik dur!" dedi Jennie. "Zorlama kızı." dedi Yoongi.
-
Uno oynuyorduk. Yanımda Lisa oturuyordu. "Bakim." dedim. Kartlarını gösterdi. "Bunu at." dedim ve kırmızı 2 kartı gösterdim. Lisa kartı attı. "Uno!" dedim. "Al işte gene kazanıyorlar." dedi Jungkook. Güldüm ve sıradaki Nmjoon ve Jimine baktım. En az 18 kartları vardı.
-
Hava aydınlamıştı. Odanın kapısı açıldı. Doktor güldü ve "Jisoo öğlen çıkabilirsin demek için gelmiştim." dedi. "Kafandaki bezide her gün değiştir." kafamı salladım. "Ben ne zaman uyuyacağım?" dedim. Herkes uyumuştu. Ben ve Taehyung hariç. "Eve gidince uyuyabilirsin." dedi doktor. "Tamam." dedim. Doktor odadan çıktı. "Bunlarda birde bana uykucu diyordu." dedim ve kendimi geriye attım. "Ah!" dedim ve kafamı tutum. "Çok mu acıdı?" dedi ve elini yarama koyup okşadı. Kafamı salladım. "UYANIN BE!" diye bağırdım. Hepsi aynı nada uyandı. Taehyung gülüyordu ve saçımı okşuyordu. "Öldü mü?" dedi Jin ve Taehyunga baktı. "Gömülmediğim kalmıştı." dedim. "Özür dilerim." dedi Jin. "Ne oldu?" dedi Rose. "Vampir değil miydin sen ya?" dedim Yoongiye bakıp. "O kostümdü. Ben bir uykucuyum." diyerek Jennienin bacağına kafasını geri koydu. "Sıkıcılar." dedim.
-
Öğlen olumca eve gitmiştik ve ben direkt yatmıştım. Yaklaşık 2-3 saat uyumuştum sonra yemek yemiştim. Taehyung yanımdan bir dakika bile ayrılmamıştı. Hatta bir ara lavaboya arkamdan girmişti. Zorda olsa çıkartmıştım onu. Kapıyı kitlediğimde kapıya vurup açmıştı. Ve 'kapıyı bir daha kitleme.' demişti.
-
bölümü beğendiyseniz oylamayı unutmayın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I HATE U | TEXTİNG
Fanfictionsooyakimsoo: sesin çok güzel. sooyakimsoo: ama sen kötüsün. sooyakimsoo: kötü insanların güzel bir şeyleri olması beni sinir ediyor. sooyakimsoo: aslında sesin kesilse kimse sana bakmaz. 13:08 - Kim Jisoo nefret ettiği çocuğa yazar. Okuldaki bütün k...