"Hey Jisoo biri sana mesaj atıp duruyor." dedi Rose. Uykulu bir sesle "Ne?" dedim. "Kim Taehyung diye biri sana geceyarısından beri mesaj atıp duruyor." dedi Rose. Telefonu hızlıca elime aldım ve İnstagrama girdim.
-
kimtaehyung: sooyakimsoo uyudun mu?
02:30kimtaehyung: bu ismi nerden buldun? çok mu düşündün?
02:46kimtaehyung: ayrıca neden uyudun daha senden özür dileyecektim.
03:00kimtaehyung: özür dilerim.
03:45kimtaehyung: umarım buruşuk kalmamışsındır.
04:00kimtaehyung: sen öyle videolar izleme seni etkiliyor.
04:06sooyakimsoo: seni etkilemesi gerekiyordu aslında...
8:00-
"ROSE OKULA GEÇ KALIYORUM YE UYANDIRMADIN BENİ?!" "Bende yeni uyandım." dedi. Telefonum çalmaya başladı.
"Alo Jen?"
"Nerdesin?"
"Evde."
"Çabuk okula gel! Yoongi bir kızla konuşup gülüyor ve kendimi çok kötü hissediyorum."
"Geliyorum."
diyip kapattım telefonu. "Şimdilik yedek formamı giy." dedim ve odama koştum. Üstümüzü giyip evden çıktık.
JENNİE
Kafede tek başıma oturuyordum. Yoonginin yanına gidip neden forma giymediğini sormak istiyordum ama yanındaki kızla gerçekten eğleniyordu. Oraya gidip moralini bozmak istemezdim. Zaten benim yüzümden dün ceza almıştı. Ben mi dedim çocuğa yumruk at diye. Ben demedim kendimi kötü hissetmemede gerek yoktu. Var mıydı? Bilmiyorum.
Kız Yoonginin yanında kalkınca Yoonginin yanına oturdum. Beni süzdü ve önüne geri döndü. "Şey neden formasız geldin? Gene ceza yiyeceksin. Siciline işli-" "Sana ne." dedi. Sana ne mi? Bem senin tak aşkınım. "Peki." dedim ve sandalyeden kalktım. Oturduğum masadan eşyalarımı aldım. Çantamdan telefonumu çıkardım ve kamerasını açtım. Arkamdan bakıyor mu diye bakmak istemiştim. Bakıyordu ve kamerayıda görmüştü. Utançla kıpkırmızı oldum ve telefonu kapatıp kafeden uzaklaştım.
Sınıfa sırama oturdum. Önümde siyah saçlı bir kız oturuyordu. Galiba yeniydi. Omzuna dokundum. Kız bana döndü. Çok güzeldi. Neden bende onlar gibi güzel olamıyordum? "Yeni misin? Seni daha önce hiç görmemiştim." dedim. "Hayır değilim. Sadece sınıfımı değiştirdim. Sınıftakiler beni rahatsız ediyorduda." dedi. "Kimlermiş onlar?" dedim. "Şu okulun kendini birşey sanan çetesi." dedi. "Aaa, onlar gerçekten kötü."
Sınıfa Rose ve Jisoo girdi. Rose Lisanın yanına oturdu Jisooda yanıma oturdu. "Neler oluyor?" dedi. "Neler oluyor?" dedim. "Rose ve Park Jimin flörtleşiyor." dedi Rose.
-
bölümü beğendiyseniz oylamayı unutmayın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I HATE U | TEXTİNG
Fanfictionsooyakimsoo: sesin çok güzel. sooyakimsoo: ama sen kötüsün. sooyakimsoo: kötü insanların güzel bir şeyleri olması beni sinir ediyor. sooyakimsoo: aslında sesin kesilse kimse sana bakmaz. 13:08 - Kim Jisoo nefret ettiği çocuğa yazar. Okuldaki bütün k...