3.1

592 45 0
                                    

JİSOO

Lisayla birlikte oturuyorduk. "Ne oldu?" dedi. "Babanı hapse atmışlar." dedim. "İyi olmuş." dedi. Hepimiz şaşkınca ona baktık. "Hatta daha fazla kalması için bende şikayet edeceğim." dedi. "Lisa iyi misin?" dedik. "Çok iyiyim." dedi. "Biz bunları bastık." dedi Jennie. "Biz?" dedi Rose. "Bunlar?" dedim. "Lisa Jungkookun kucağına çıkmış onunl-" Lisa Jennienin ağızını kapatıyordu. Elimle azımı kapadım. "Hızlısın baya." dedi Rose. "Hayır sadece... Anlık gelişti tamam mı." dedi. Hepimi güldük. Çocuklar geldi. "Neye gülüyorsunuz bu kadar?" dedi Jin. "Jungkool ve Lis-" "Bence..." dedi Lisa. "Şey..." "Ney?" dedi Hoseok dalga geçer gibi. "Of!" dedi ve kafasını masaya koydu.

"Birşeyler yapalım." dedim. "Bu kafayala mı?" dedi Jungkook. "Konuşturtma beni." dedim. "Hem sen daha iyileşmedin." dedi Taehyung. "Ya ben bebek değilim." dedim. "Babam ve annem bile böyle davranmıyor bana." dedim. "Sana iyi bakmamız lazım." dedi Jin. "Tae çocuk planlarına başladı bile." dedi Jin. "Ah, en az 5 çocuk." dedi Rose. "Hayır 6." dedi Jimin. "Kaldırabileceğini zannetmiyorum." dedi Taehyung. "İki uygun." dedi Taehyung. Ona hadi ordan bakışı attım.

"Neyse eğlenmeye gidecek miyiz?" dedim. "Gidelim." dedi Yoongi.

-

Finaldi. umarım beğenmişsinizdir.

-

bölümü beğendiyseniz oylamayı unutmayın lütfen.

sonraki bölümde fotoğraflar var istiyorsanız bakabilirsiniz.

I HATE U | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin