2.3

673 56 1
                                    

Eve gelmiştik. Kapıyı kedicikli pijamasıyla Jisoo açtı. Jiminle gülmemek için kendimizi zor tutuk. Jisoo Taehyunga baktı ve Taehyungada onu yanağından öptü ve "Bence çok tatlı." dedi. "Geldin mi Park Chaeyoung." dedi babam. "Evet babacım." dedim ve içeri girdim. "Jennie yerine Jimini getirmişsin." dedi annem. "Evet, erkek arkadaşımı sizlerle tanıştırmak istedim." dedim. "Peki." dedi babam. Jiminde arkamdan salona girdi.

Jimin anneme elini uzattı ve "Park Jimin." dedi. Annem yüzünü bana çevirdi ve 'evde konuşacağız bunu' bakışı attı. Umrumda değildi. 30 yaşında bir adamla evlenmeyecektim. İstedikleri kadar bağırıp kızsınlar. "Biz Jiminle evlenmeyi planlıyoruz." dedim. "Hatta Holdingide geliştirmeyi planlıyoruz." dedim. "Peki Tom?" dedi babam. "Baba Tom sadece birşeydi..." dedim. "Ama Jimin hayatımın aşkı." diyip Jiminin elini tutum. "Peki." dedi babam. Gözlerim kocaman oldu. "Jimin seni tanımak isterim." dedi babam. "Madem evlenmeyi planlıyorsunuz... Jimin bizde kalsın." dedi babam. "İkinizde 18 olunca evlenirsiniz." dedi babam. Jisooya baktım. Taehyung kocaman gözlerle burayı izliyordu. Jisoo azı açık bizi seyrediyordu. Jimin çok normalmiş gibi gülümsüyordu. "Neden olmasın." dedi. Gülümsedim ve "Aynen." dedim. "Güzel." dedi babam.

"Evde görüşürüz o zaman." dedi annem ve ayağa kalktı. Tom gerçekten çok zengindi. Babamla annem evden çıkınca "Bir evlilikten kaçarken başka bir evliliğe-" "İyi yanından bak bu tiple evleneceksin." dedi Jimin. Taehyung güldü ve koltuğa oturdu. "Yani 18 olmanıza daha bir yıl var." dedi Jisoo. "Yok!" dedim. "Bir kaç ay var." dedim. "Sen beni sevmiyor muydun?" dedi Jimin. Cevap vermedim çünkü bilmiyordum. Onu görünce kalbim çarpıyordu ama dün akşamki manzara galiba beni ondan soğutmuştu.

-

Jiminle evime pardon evimize gidiyorduk. Çocuklar haberi alınca hepsi çıldırmıştı ve Jin ise 'en az beş çocuk istiyorum' demişti. "Benle evlenmek o kadarda kötü olamaz ya." dedi Jimin. "Bu tipi isteyen bir sürü kiş var." dedi. "Dün gece gördük." dedim. "Sen bana sinirli misin?" dedi. "Neden olayımki?" dedim. "Bilmem, belki bana aşıksındır ve dün gece kıskanmışsındır." dedi. "Hayır sana aşık falan değilim ve dün seni kıskanmadım." dedim. "Ama sadece biz birlikteyken başka bir kızla takılma." dedim. "Emrinizdeyim." dedi ve gaza bastı. "Yavaş öldüreceksin bizi." dedim. "Hızdan mı korkuyorsun?" dedi. "Hayır tabiikide." dedim. "O zaman..." dedi ve gaza bastı. "Yapma şunu be!" diye bağırdım. Araba normal hızda gitmeye başladı.

-

Eve gelmiştik. Pardon malikaneye. "Rose hanım, Jimin bey, odanıza kadar eşlik etmem gerektiği söylendi." dedi kadın. Birlikte üst kata çıktık. Büyük bir odaydı. Büyük bir yatak, büyük dolaplar, büyük bir lavabo, büyük camlar, büyük televizyon ve büyük bir çalışma masası. "Biraz büyük ha?" dedi Jimin. Güldüm ve kendimi büyük yatağa attım. Yanıma Jimin uzandı. "Evleniyoruz ha." dedi ve beni kendisine çekip sarıldı. Onu ittirip "Boş hayaller kurma." dedim ve yataktan kalktım.

JİSOO

"Birşey diyeceğim." dedim. Taehyung bana baktı. "Şimdi Jimin ve Rose evlenicek mi?" dedim. "Herhalde." dedi. "Peki." dedim. Taehyung bana baktı. Gülümsedi ve bana yaklaştı. "Sen çok yapış yapış olmaya başladın." diyip onu ittirdim. "Bu seks arifesi canım." dedi. "Senle sevişmeyeceğim. Boş hayaller kurma." dedim. "Üzdü." dedi. "Neyse ben artık gitsem iyi olur." dedi ve koltuktan kalktı. "Peki." dedim. Koltuktan kalktım ve peşinden gittim. Ayakkabılarını giydi ve bana döndü. Yanağımı öptü ve gitti. Kapıyı kapattım ve odama geçtim.

Telefonuma mesaj geldi.

kimtaehyung: ben birine aşık oldum.

sooyakimsoo: gerçekten mi?

kimtaehyung: aslında iki kişiye.

-

Yüzüm düştü. Ne diyordu bu çocuk. Acaba İreneyede mi? Hayır yani olmamıştır.

kimtaehyung: orda mısın?

sooyakimsoo: evet. kime?

kimtaehyung: sana ve sana.

kimtaehyung: kim jisoo

-

Azım açık kaldı. Nerden öğrenmişti bu? Hızlıca Taehyungu aradım.

"S-Sen nerden öğrendin?"

"Ben bulurum."

"Ne zamandır biliyorsun?"

"Sana geldiğimden beri."

"Neden söylemedin?"

"Bana kendinden özür dilememi söyledin." dedi ve güldü.

"Ya gülme! Üzülmüştüm tamam mı!"

"Özür dilerim."

"Orda mısın?"

"Hıhı."

"Neyse belliki sen bir süre bunun şokunu yaşıyacaksın ben kapatıyım."

"Tamam." diyip telefonu yüzüne kapadım.

-

bölümü beğendiyseniz oylamayı unutmayın lütfen.

I HATE U | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin