JİSOO
Ders bitmişti. Rose, Lisa, Jennie ve ben kafedeki bir masada oturuyorduk. "Gerçekten utanç vericiymiş." dedi Rose. "Ya zaten çok utanıyorum." dedi Jennie. "Ya takma. Unutmuştur o piç." dedim. "Piç deme ona." dedi Jennie. "Ya desin. O seni takmıyor sende onu takma." dedi Rose. "İlişki uzmanı mı oldun?" dedim. "Doğdumdan beri her insanı birlikte yaptım." dedi. "Sıra Jennie sonra bende." dedi.
Masamıza yedi çocuk oturdu. Kim Namjoon, Kim Taehyung, Jeon Jungkook, Park Jimin. Min Yoongi. Hoseok ve Kim Seokjin. Lisanın gerildiğini hissetmiştim. "Nasılsınız?" dedi Sokjin. "İyi şimdi gidin." dedim. "Senin için gelmedik." dedi Sokjin ve Lisaya döndü. "Lisa için geldiyseniz benim içinde gelmişsinizdir." dedim. "Yeni arkadaşını mı koruyorsun." dedi ve güldü. "Evet." dedim. "Sus." dedi. "Hayır susmayacağım!" dedim. "Çok konuşucam ve seni burdan göndereceğim." dedim. "Şimdi üç saniyen var." dedim. "Bir... İki... Üç." dedim. "Peki." dedim ve "Biliyor musun benim karşı komşumun kızının oğlunun sevgilisi uçurumdan aşağı düşmüş. 42 yerinde kırık varmış. Sevgilisininin düşmanları hastaneyi basmış ve kızı öldürmüşler. Şimdi sevgilisi geldi ve düşmanlarını arıyor. Bir hafta sonra işlerini halledip beni görmeye gelecekmiş." dedim tek nefeste. Hepsi şaşkınlıkla bana bakıyordu. "Bende ne yapacağım tabiikide bizi rahatsız ettiğinizi hatta belki birazcık abartarak evime gelip beni tehdit ettiğinizi söyleyeceğim." dedim. "Şimdi basın gidin!" dedim.
Seokjin beni süzdü ve "Bize hiç birşey yapamaz." dedi. Kulağına eğildim ve "Sicilini gördün mü?" dedim. "Benim için iki öğrenciyi öldürdü. Ve hapis yatmadan kurtuldu." dedim. Gülümsedi ve bana baktı. Yüzlerimiz çok yakındı. "Yani sevişmek istiyorsun?" dedi. "Ben bu akşam müsaitim." dedi. Gözlerim şaşkınlıkla kocaman oldu. "Sapık." dedim ve Jini ittirdim. "Ben öyle mi dedim sana?!" dedim. "Ben öyle anladım." dedi ve sandalyeden kalktı. "Şunlara sor numaram vardır." dedi ve gitti. Taehyung yanıma geldi ve bir kağıt verdi. "Jinin telefon numarası." dedi ve kalktı. Arkadaşlarıda kalktı. Eski masalarına oturunca Jine döndüm ve kağıtı yırttım. Eliyle kalbini tutu ve közlerini kapatıp kafasını geriye attı. Gözlerimi devirip yırttığım kağıdı çöpe attım.
Telefonuma mesaj gelmişti. Telefonumu çıkarttım. Babamdan gelmişti. Gülümseyerek yerime oturdum.
babam: seni bugün erken alayım mi?
jisoo: olur.
babam: bu durumda Rosede bizle geliyor.
jisoo: nereye?
babam: bir toplantım var ve toplantıda olucağım kişinin çocuklarıda gelecek o yüzden sizde gelseniz güzel olur.
jisoo: peki.
-
Roseyi dürttüm ve ayağa kalktım. "Kalk gidiyoruz." dedim. Lisa ve Jennie bize baktı. "Nereye? Bizi onlarla yalnız bırakamazsınız." dedi Jennie. "Babamın iş toplantısı için gitmemiz gerek." dedim. "Ama eminim bugün tekrar bulaşmazlar." diyip onlara baktım. Telefonuma bir mesaj geldi.
-
Bilinmeyen Numara: sevgilinden mi?
Bilinmeyen Numara: eğer öyleyse gizlice yaşayabiliriz ilişkimizi.
*bu kişiyi engellediniz*
-
Jine baktım be ell sallayıp kafeden çıktım. Arkamdan Rose, Lisa ve Jennie geliyordu. "Ne oldu?" dedi Lisa. "Sapık herif telefon numaramı nerden bulduysa bana yazdı. Bende onu engelledim." dedim. "İyi." dedi Rose. "Eve gidip giyinelim o zaman." dedi Rose. "Sizde gelin bize yardımcı olursunuz." dedi Rose. "Olmaz dersler önemli." dedi Jennie. "Ayrıca bir ay sonra sınavlar başlıyor." dedi Jen. "Sıkıcı." dedim ve sınıfa çıktım.
Çantamı omzuma taktım ve kızlara el sallayıp çıktım. Roseyle bir taksiye bindik ve eve gittik.
"Bu nasıl?" desi ve üstüne pembe bir elbise tutu. "Yani." dedim. "Tamam." dedi. Telefonuma mesaj geldi.
kimtaehyung: derste misin?
sooyakimsoo: evet.
kimtaehyung: kendini benim için tehlikeye mi atıyorsun?
sooyakimsoo: zaten telefonuma bakıyordum.
kimtaehyung: üzdü.
sooyakimsoo: sen?
kimtaehyung: ben dışarıdayım.
sooyakimsoo: peki.
kimtaehyung: sana birşey soracağım.
sooyakimsoo: dinliyorum.
kimtaehyung: aslında baksan daha iyi olur.
sooyakimsoo: ?
kimtaehyung:
kimtaehyung: nasıl olmuşum?
sooyakimsoo: güzel. Nereye?
kimtaehyung: önemli bir yer değil.
-
bölümü beğendiyseniz oylamayı unutmayın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I HATE U | TEXTİNG
Fanfictionsooyakimsoo: sesin çok güzel. sooyakimsoo: ama sen kötüsün. sooyakimsoo: kötü insanların güzel bir şeyleri olması beni sinir ediyor. sooyakimsoo: aslında sesin kesilse kimse sana bakmaz. 13:08 - Kim Jisoo nefret ettiği çocuğa yazar. Okuldaki bütün k...