1.1

872 67 19
                                    

Okul formamı giydim ve evden çıktım. Kocaman evde tek olmak zordu. Okula yürürken Yoongiyi düşünmemeye çalışıyordum ama olmuyordu.

Okula girdiğimde çantamı sınıfa bırakıp kantine kızların yanına gittim. Sandalyeyi çekip oturdum. "Dün çok kötü birşey oldu." dedim. "Ne oldu?" dedi Jisoo. "G-" Gözlerim kocaman oldu. Hepsi kapıya baktı. Gözlerimiz buluştu. Kai ile... Hızlıca sandalyeden kalktım ve geri oturdum. Boğazımı temizledim ve tekrar ayağa kalktım. "Kim o?" dedi Rose. "Has siktir lan." dedi Jisoo. "G-Gidelim." dedim ve hızlıca olduğum yerden uzaklaştım. Omuzlarımız çarptı ama kafeden çıktım. Arkama baktığımda arkamdan geliyordu. Niye? Daha hızlı yürümeye başladım. Berdeyse koluyordum.

Kolumdan sıkıca tutu ve kendisine çevirdi. Pislik Kai.

JİSOO

Akşam kurabiyeleri yapmıştım. Kurabiye kutusunu elime aldım ve evden çıktım. Paketi çantama koydum. Pakette dört tane vardı. Nasıl kurabiyeler olduğunu hiç kimse görmemişti. Okula erken gelmiştim. Taehyungunun dolabını açtım ve kutuyu içine koydum. Üstündede not koymuştum.
Notta;
umarım seversin. istemiştin ondan yaptım. ama istemiyorsan yemek zorunda değilsin. ama lütfen çöpe atma. sooyakimsoodan ❤️

-

Dolabın kapağını kapatıp sınıfıma girdim. Lisa sırada uyukluyordu. "Günaydın." dedim. "Günaymadın." dedi ve uyumaya devam etti.

-

Kızlarla kafedeydik. Jennie yanımıza oturdu ve "Dün çok kötü birşey oldu." dedi Jennie. "Ne oldu?" dedim. "G-" lafını tamamlayamadan gözleri kocaman oldu. Hemen oraya baktım. Jennienin eski sevgilisi Kai. Jennieyi aldatmıştı o yüzden Jennie onun yüzünü bile görmek istemiyordu. Jennie ayağa kalktı ve geri oturdu "Kim o?" dedi Rose. "Has siktir lan." dedim. Ayağa geri kalktı ve "G-Gidelim mi?" dedi. Hızlıca masadan uzaklaştı. Arkasından kalktığımda Kai durmam için işaret yaptı ve Jennienin arkasından gitti. Gözlerim yan masaya kaydı. Hepsi pardon herkes buraya bakıyordu. Yoongi biraz sinirli gözüküyordu. Onlar sevgili mi olmuştu? Bende Jennie ve Kainin peşinden gittim.

Telefonuma mesaj gelince durdum.

kimtaehyung: teşekkürler.

sooyakimsoo: sonunda engelimiz kalktı ha.

kimtaehyung: lütfen kimseye söyleme.

sooyakimsoo: azıma fermuarı dün gece çektim ben.

kimtaehyung: :)

sooyakimsoo: peki öğeninlerse ne yapacaksın?

kimtaehyung: bilmiyorum ama lütfen aramızda kalsın.

sooyakimsoo: 🤐

kimtaehyung: benim biraz işim var sonra yazışırız.

sooyakimsoo: tamam.

-

Telefonumu kapattım. Kolumu biri sıkıca kavradı. Boş sınıfa ittildim. Hızlıca önüme baktım. "Manyak!" diye bağırdım. Kapıyı sertçe kapattı ve bağırarak "Sana söyleme demiştim." dedi. "Söylemedim!" dedim. Bana yaklaştı ve kollarımdan tutu sıkıca. "Nerden biliyor o?" dedi. "Kim?" dedim. "Jisoo kes şu masum rolünü!" diye bağırdı. Korkmuştum. Gözüm dolmuştu. Sınıfın kapısı açıldı. Kai ve Jennieydi. Arkasındada Jin ve arkadaşları vardı. Kai Taehyungu benden ayırdı ve Taehyungu sınıftan çıkardı. Jennie bana sarıldı. "Ne oluyor?" dedi Namjoon. "Manyak arkadaşınıza sorun!" dedim.

"Belki si-" "Kes sesini Jisoo!" dedi Taehyung. "Bana böyle bağırmadan önce düşünecektin!" dedim. Taehyung Kaiden kurtuldu ve yanıma geldi. Yüzlerimiz çok yakındı. "Kapa o çeneni." dedi. Onu ittirdim ve "Kapamayacağım." dedim. "Dünden beri saklamak için kırk takla atıyorum ama sen gelip bana bağırıyorsun!" dedim. Herkes buraya toplanmıştı. Hıcalarda dahil. Taehyung sıkıca kolumdan tutu ve sınıftan çıkardı. Arkamızdan hıcalar bağırıyordu. Ve arkadaşlarıda. "Bırak beni manyak, yavşak herif!" dedim. "Yavşak mı?" dedi. "Buna mı takıldın?" dedim. "Boş ver." dedi ve beni okulun dışına çıkardı.

"Sen sırf İ-" eliyle azımı kapadı ve beni sallayarak. "Kapa çeneni." dedi. Elini ısırınca elini çekti. "Vahşi." dedi. "Diyene bak." dedim ve kolundan kurtuldum. Bu sefer ben ona yaklaştım ve "Bana bak bir daha böyle birşey yaparsan ben seni mahvederim!" dedim. "Herkes öğrenir." dedim fısıldayarak.

-

bölümü beğendiyseniz oylamayı unutmayın lütfen.

I HATE U | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin