JENNİE
Hala çocukların evindeydik. "Şey biz artık gidelim." dedim ve koltuktan kalktım. "Aynen." dedi Lisa ve o da kalktı. "Nereye?" dedi Yoongi. "Eve." dedim. "Peki." dedi ve ayaklarını Jungkookun üstüne koydu. "Birşeyler yeseydik." dedi Namjoon. "Gerek yok. Teşekkürler ama." dedi Lisa ve kaldığımız odaya gitti. Arkasından bende gittim. Çantamı aldım ve Roseyi aradım. Neler olmuştu acaba? Telefonu hoparlöre aldım.
"Rose neler oldu?"
"18 olunca Jiminle evleneceğim ve şu an aynı evde kalıyoruz."
"NE?!" dedik ikimizde.
"Çok uzun hikaye bu arada Jisoo ve Tae sevgili."
"Dün öpüştüler zaten." dedi Lisa.
"Dün sende Jungkookla öpüşüyordun ama. Sevgili misiniz? Değilsiniz."
"Hayır sadece şeydi o."
"Hıhı." "Kocanla ilgilen Rose." dedi Jimin.
"Kapa çeneni Jimin!" dedim.
"Çok kabasın." dedi Jimin.
"Neyse şunu bir detaylıca konuşalım ama bugün değil." dedim.
"Bencede." dedi Lisa.
"Peki bay bay."
"Bay." diyip telefonu kapadım.
Odadan çıktık. Çocuklara teker teker baktım. "Birşey mi oldu?" dedi Yoongi. "Rose ve Jimin evlenecekmiş." dedim. "nE?!" dedi hepsi aynı anda. "Bizde detayları bilmiyoruz." dedi Lisa. "Arkadaşınıza sorup öğrenebilirsiniz." dedim. Ell salladım ve evden çıktım. Lisayla yollarımız farklıydı. Bu peruk baya sağlamdı. Uyurken bile çıkmamıştı kafamdan. Sarı peruğu çıkardım ve elime aldım. Dün geceyi hatırladıkça kendime sinir oluyordum. Kainin beni öpmesine izin vermiştim. Elimin tersiyle tekrar dudağımı sildim. Üstüne üstlük Yoongide görmüştü. Biri omzuma dokundu. Arkamı döndüm. Yoongiydi. "B-Birşey mi oldu?" dedim. "Hayır. Evet." "Galiba evet." dedi. "Ne oldu?" dedim endişeli bir sesle. "Hani sen beni öpmüştün ya..." o gün aklıma geldikçe kendimi neden denize atmadığımı düşünüyordum.
"Hıhı." dedim utanmış bir şekilde. "Aslında seni seviyorum. Ama bir adan beni öpünce şok yaşadım o yüzden gittim." dedi. "Aslında gitmedim." dedi. "Seni ağlatmak istememiştim." dedi ve beni kendine çekip sarıldı. Ağlarken çok çirkin oluyordum. Bende kollarımı ona sardım.
LİSA
Jennienin peşinden Yoongi gitmişti ve şu an sarılıyorlardı. Acaba ben ne zaman böyle mutlu olacağım. Ama bu kızda çok çekmiş. Yani ben dayanamazdım. Kendimi orda denize atardım sabah sevdiğim çocuk cesedimi sularda toplardı. Jungkooku seviyordum ama bana öyle davranmasına dayanamıyordum.
Beni eziklemesinden gerçekten nefret ediyordum. Tekim ama mutluyum sloganı hayatımı güzeleştiriyor. Jennie ve Yoongiye bakmayı kesip eve yürüdüm. Evim çokta uzak değildi. Başım çok kötüydü. Ve Jungkookla öpüştüğüm aklıma geldikçe bir mutlu oluyordum birde üzülüyordum.
Eve geldiğimde üstüme rahat birşeyler giydim. Evimiz küçüktü. Tek katlı küçük bir yerdi. Diğer kızların evleri daha büyüktü. Bende hiç buluşmamıştık. Hep Jisooda buluşuyorduk çünkü Rose onlarda kalıyordu Jennienin evi ise onlara yakındı. Yanıma iş kıyafetlerimi aldım ve evden çıktım. Babam alkoliğin trkiydi. Annemde normal biriydi. Ama hep stresli, yorgun ve babamın alkole harcadığı para için sinirliydi ve sinirini benden çıkarıyordu. Ona kızmıyordum çünkü haklıydı. Bende sinirimi kendi çocuğumdan çıkartırdım.
-
Çalıştığım kafeye geldim. "Saçını kırmızıya mı boyadın?" dedi Maria. "Ne?!" dedim ve yanaya baktım. Peruğumu çıkarmayı unutmuştum. Gözlerim arkadaki yansımaya kaydı. Bana bakıyordu. Hızlıca arkamı döndüm. Elini kaldırdı. Peruğumu kafamdan çıkartıp Jungkookun yanına gittim. Not defterimi çıkardım ve "Ne istersiniz?" dedim. "Menü alabilir miyim?" dedi. "Tabii." dedim ve menülerin olduğu yere gittim. Elime siyah menülerden birini aldım ve Jungkooka verdim. "Teşekkürler." dedi. Gülümsedim ve ona baktım. "Kahve alabilir miyim." dedi. Kafamı salladım ve yanından uzaklaştım. "Kahve istiyormuş sen hallet ben üstümü değiştireceğim." dedim ve soyunma odasına girdim.
Kafenin beyaz tişörtünü siyah kotunu ve yeşil önlüğünü giydim. Soyunma odasının kapısını açınca kapıda duran Jungkooka garip garip baktım. "Kırmızı saçta yakışıyordu." dedi. "Sağol." dedim.
-
bölümü beğendiyseniz oylamayı unutmayın lütfen.
sonraki bölüm Lisa olucak. Taesoo olmayacak ama Lisanın hayatının kısa bir özeti olucak.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I HATE U | TEXTİNG
Fanfictionsooyakimsoo: sesin çok güzel. sooyakimsoo: ama sen kötüsün. sooyakimsoo: kötü insanların güzel bir şeyleri olması beni sinir ediyor. sooyakimsoo: aslında sesin kesilse kimse sana bakmaz. 13:08 - Kim Jisoo nefret ettiği çocuğa yazar. Okuldaki bütün k...