Eve gelmiştim. Annem babamla kavga ediyordu. Gece rutinimiz.
"Alkolünden kızın okul parasını ödüyemiyoruz!" diye bağırdı annem. "Ne alkolü be! Alkolle alakası yok! Senin kızın okumak istiyorsa çalışsın ve okusun!" dedi babam. "O seninde kızın!" dedi annem. "Tamam ya tamam! Bende çalışmayacağım bundan sonra." dedi annem.
Gözümden bir damla yaş düştü. Dizlerimi iyice kendime çektim.
"Bu kızın okulda öğrendiği birşey yok zaten, sadece erkeklerle fingirdeşmek için gidiyor o kadar!" dedi babam. "Alalım biz bunu bu okuldan zaten! Her ay biz bunun için ödemek mi zorundayız. Alalım bunu yurtdışına yatlı bir okula gönderelim." dedi babam. "Tabii isterlerse."
Okuldan ayrılmak istemiyordum. İlk defa beni seven insanlar vardı orda. Ama ailemi bu borcada sokamazdım. En azından annemi. Göz yaşlarımı sildim ve odamdan çıktım. Salona girdim ve "Lütfen okuldan almayın beni. Ben çalışıp öderim." dedim. "Kafede kazandığın üç beş kuruşlamı?!" dedi babam ve güldü. "Birikmişim var." dedim. Babam bana şaşkınca baktı. Hızlıca ayağa kalktı ve beni ittirip salondan çıktı. Odama girdi ve dolaplarımı karıştırmaya başladı. "Nerde o para?!" dedi sinirli bir şekilde. "Baba hayır, vermeyeceğim o parayı!" dedim. "Senin yüzünden yokluk içindeyiz ve bize paranı vermeyecek misin?!" dedi. "Ben bulur alırım o zaman." dedi ve karıştırmaya devam etti. Koluna yapıştım ve onu geri çekmeye çalıştım. "Yapma baba!" dedim.
Elinde cam kavanozu aldı ve bana gösterip gülüdü. "Harika bir zekan var kızım." dedi ve odamdan çıktı. "BABA!" diye bağırdım. "Anne birşey yap!" dedim. Beni umursamıyordu. Ceketini aldı ve evden çıktı. Arkasından çıktım çıplak ayaklarla. "Baba dur." dedim ve kendimi yere attım. Ağlamaya başladım. Orda okulumun son dönemine kadar ödeyebileceğim kadar para vardı ve o gidip içki alıcaktı. Benim babam neden Jisoonun babası gibi değildi? Yada Rosenin. Jennienin anne ve babasını hiç görmemiştim ama eminim onu seviyorlardır. Birden yağmur yağmaya başladı. Büyük ihtimalle yarın okula gidemeyecektim. Babamın çaldığı paraları bulmam gerekiyordu.
Şu an ölsem yeridir. Sadece okula gitmek istemiştim ama babam buna bile izin vermemişti. Ayağa kalktım ve yürümeye başladım. Onu bulacaktım ve paramı geri alıcaktım. Koşmaya başladım.
Yeşil çekeriyle yürüyordu görmüştüm onu. Bir dükkana girdi. Arkasından bende girdim. Duvar açıktı. Bekle orası neresiydi? Hızlıca bende girdim. Duvar birden kapandı. Kumarhaneye mi gelmiştim? Etrafıma bakındım. Babam bir masaya oturdu ve parayı ortaya koydu. Hızlıca yanına gittim. Masadaki parayı toplamaya başladım. "Ne yapıyorsun?" dedi. "Kendi paramı topluyorum." dedim. Elindeki kavanozu çektim ve bütün paraları içne koydum. Adamlar şaşkınca bana bakıyordu.
"Git kendi kazandığın paraları ye kumarhanelerde." dedim. "Ben senin babanım kızım. Borçtan dolayı öleyim mi?" dedi. "Borca girmeseydin. Okul paramı sana yedirmeyeceğim." dedim. "Ve artık sizede yük olmayacağım." dedim ve yanından uzaklaştım. Ona baktım ve "Ayrıca çok istiyorsan GEBER!" dedim e koşarak çıktım bu yerden. Cam bile yoktu.
Eve gittiğimde el çantama eşyalarımı koydum ve camdan çıktım. Üstümde kalın birşeyler vardı. Nereye gidecektim? Jennielere gitsem mi? Yada Rose? Yada Jisoo. Jennieyi aradım.
"Jen müsait misin?"
"Evet de sen iyi misin?"
"Hayır."
"Ne oldu?"
"Sana gelebilir miyim?"
"Tamam gel bekliyorum."
"Tamam."
Telefonu kapadım ve koşarak burdan uzaklaştım.
-
Jennienin evine gelmiştim. "Ne oldu?!" dedi endişeli bir sesle. "Burda kalabilir miyim?" dedim. "Evet, her zaman." dedi. İçeri girdim. "Gel sana temiz kıyafet vereyim." dedi. Birlikte üst kata çıktık.
Jennieye herşeyi anlatmıştım. "Parayı aldıysan yarın okula götür ve hemen öde." dedi Jennie. "Babanın tekrar alma olasılığı yüksek." dedi. Kafamı salladım. "Nerde olduğunu biliyor mu?" dedi. "Hayır." dedim. "Güvenlikler var içeri almazlar bana sormadan." dedi. "Bu gece rahat uyabilirsin." dedi. Bana sarılınca bende ona sarıldım.
-
bölümü beğendiyseniz oylamayı unutmayın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I HATE U | TEXTİNG
Fanfictionsooyakimsoo: sesin çok güzel. sooyakimsoo: ama sen kötüsün. sooyakimsoo: kötü insanların güzel bir şeyleri olması beni sinir ediyor. sooyakimsoo: aslında sesin kesilse kimse sana bakmaz. 13:08 - Kim Jisoo nefret ettiği çocuğa yazar. Okuldaki bütün k...