Evde kızlarla oturuyorduk. Okul bir kaç gündür ekiyordum ama sınavlar vardı bir dahaki aya. Rafıma gittim ve geçen seneki yıllığı çıkardım. Taehyungun sınıfının olduğu sayfayı açtım. Kızlarda yanıma gelmişti. "Bana ordan kalememi verir misin." dedim. Jennie kalemi bana verdi bende yıllığı yere koydum. Taehyungun fotoğrafını boyamaya başladım.
"Neden yaptın bunu?" dedi Lisa. "İçim azıcık rahatladı." dedim. "Peki." dedi Rose. "Bekle o Jimin mi?" dedi Rose. "Ne kadarda yakışıklı çıkmış?" dedi. Kapağı hemen kapattım ve yerine geri koydum. "Senin yüzünden Jiminide karalarım." dedim. "Tamam ben sustum." dedi ve yerden kalktı. "Sen Yoongi olayını anlatmadın." dedi Lisa. "Şey, çok kötü ve rezil birşey oldu." dedi Jennie. Şaşkınca ona baktım.
"Yoongiyi öptüm ve kendisini geri çekti. Yani beni sevmiyor!" dedi ve bana baktı. "B-Ben çok özür dilerim." dedim ve yanına gidip sarıldım. Lisa ve Rosede sarıldı. "Seni Taehyung kandırmış." dedi. "Sende bilemezdin." dedi. "Kendini üzme." dedim. "Kaide geldi." dedi ve ağlamaya başladı. "Kaiyi boş ver sen. Ben halledeceğim onu." dedim. Telefonuma bir mesaj geldi. "T-Taehyungdan mesaj geldi." dedim. Hepsi telefonuma baktı. "Cevap versene." dedi Jennie. Telefonu yatağa fırlattım ve "sen daha önemlisin." diyerek ona sarıldım. "Ben önemliyesem dön şuna ne demiş çok merak ettim." dedi Jennie. Rose yataktan telefonu aldı ve yazışmaya girdi. Elinden çektim telefonu.
"Yokse nude mu var?" dedi Rose. "Sapık!" dedim ve mesajı okudum.
Taehyung: ben taehyung. senle biraz konuşabilir miyiz?
Jisoo: neden?
Taehyung: belki sana haksızlık etmiş olabilirim.
Jisoo: ah, teşekkürler.
Taehyung: sen söylememişsin.
Jisoo: başka kim biliyor?
Taehyung: bilmiyorum.
Jisoo: peki.
Taehyung: görüşecek miyiz?
Jisoo: şu an kızlarlayım müsait olunca yazarım.
-
"Aferin." dedi Rose. "Böyle trip atmaya devam." dedi ve telefonu kapatıp yatağa attı. "Görevimizi söylüyorum." dedi Lisa. Hepimiz Lisaya baktık. "Yoongi ve Jennieyi birlikte yapacağız." dedi. "Hayır!" dedi Jennie. "NE?!" dedik. "O beni sevmiyorsa nasıl birlikte oluruz? Beni ona zırlamı sevdirceğiz? Ben istemiyorum böyle birşey. Eskisi gibi uzaktan bakarım ona." dedi Jennie. "Jennie." dedim. "Yapma." dedim. "Neyi?" dedi. "Beni sevmeyen biriyle neden sevgili olayımki." dedi. "Sevdireceğiz." dedim. "Boş verin kızlar." dedi Jennie. "Beni düşüneceğinize olucak bir aşkı düşünün." dedi Jennie. Hepimiz birbirimize bakmıştık. Galiba Rose ve Jiminden bahsetiyordu.
"Kimmiş bu çiftimiz?" dedim. "Lisa ve Jungkook." dedi Jennie. Roseyle Lisaya baktık. "nE?! Bizim aramızda hiç birşey yok!" dedi Lisa. "Ben bir pislikle ne yapayım ayrıca bu surata kim bakar?" dedi. "Ben erkek olsaydım sana tapardım Lalisa Manoban." dedim. Utangaç bir şekilde gülümsedi ve "Sağol ama Jungkookla aramda hiç birşey yok. Olamazda." dedi Lisa. "Bana böyle davranan biriyle hayatta birlikte olamam zaten." dedi. Haklıydı.
-
Kızlar gitmişti Rosede dıları çıkmıştı. Boş boş oturuyordum. Karşımda aşk filmi vardı ve yapış yapışlardı. Öğk. Telefonumu elime aldım ve Taehyunga bilinmeyen hesabımdan yazdım.
sooyakimsoo: naber?
kimtaehyung: iyi sen?
sooyakimsoo: çok sıkıldım.
kimtaehyung: antreman yapıyorum.
sooyakimsoo: o kaslara daha fazla ekleme yapma kızların dibi düşüyor.
kimtaehyung: HAHAHA, sağol bilgi için.
sooyakimsoo: jisooyla konuştun mu?
kimtaehyung: evet. affeti galiba.
sooyakimsoo: güzel. ilk kızımız iyi.
kimtaehyung: :)
kimtaehyung: senle yazışmak isterdim ama antreman yapacağım- yapmalıyım.
sooyakimsoo: tamam.
kimtaehyung: hepsi sizin için...
sooyakimsoo: sapık herif.
-
İki dakika bile yazışmamıştık ama gülümsüyordum. Hızlıca eski yüz ifademi takındım ve iprenç filmi izlemeye devam ettim.
-
bölümü beğendiyseniz oylamayı unutmayın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I HATE U | TEXTİNG
Fanfictionsooyakimsoo: sesin çok güzel. sooyakimsoo: ama sen kötüsün. sooyakimsoo: kötü insanların güzel bir şeyleri olması beni sinir ediyor. sooyakimsoo: aslında sesin kesilse kimse sana bakmaz. 13:08 - Kim Jisoo nefret ettiği çocuğa yazar. Okuldaki bütün k...