"Neden geldin? Nasıl geldin?" dedim. İçeri girdi ve ağlamaklı bir sesle "Beni istemiyor musun yoksa?" dedi. "Hayır. Sadece Avusturalyadan buraya nasıl geldin?" dedim. "Uçakla." dedi. "Yani iki seçenek var zaten. Ya uçak ya gemi. 10 ayımı bir gede geçiremem." dedi ve valizinide içeri aldı. "Amcamların haberi var mı?" dedim. "Hayır evden kaçtım." dedi. "Beni holdingin başına koymak istiyormuş. Ama ben istemiyorum ve kavga ettik." dedi. "MANYAK MISIN?!" diye bağırdı Jennie. Rose şaşkınca Jennieye baktı. "Çok kabasın." dedi ve evin kapısını kapattı. "Telefonumu açayımda kimler aramış bir bakayım." dedi ve salona girdi.
-
Akşam olmuştu ve annemlerde gelmişti. Roseye ciddi bir konuşma yapmışlardı. Sonra bilgisayardanda babası ve annesi onu azarlamıştı. Haklılardı. Ben böyle birşey yapsam bir daha dışarı çıkamazdım. Ayrıca holdingin başına geçmemek için mi? Benim kuzenim tam bir mal.
"Kuzen ya." dedi. "Ben eşyalarım buraya sığmaz." dedi. "Nasıl sığmaz?" dedim. "Koskocaman dolap işte." dedim. "Aynı dolabı paylaşıyoruz birde." dedi. "Aynı yatağıda paylaşacağız." dedim. "Oda var değil mi ya." dedi. "İdare ediceğim artık." dedi ve yatağa oturdu. "Ben buraya yeni bir dolap alayım." dedi. "Odam zaten küçük." dedim. "Yeni oda-" "İnşa falan etmeyeceğiz Rose!" dedim. "Sende çok sıkıcısın." dedi. "Neyse yarın içn güzel bir uyku çekmeliyim iyi geceler." dedi ve ışığı kapatıp uyudu.
-
Yatakta kıvranıp duruyordum. Uyurken bile parfüm sıkmıştı. Koku başımı ağrıtıyordu. Kalkıp salona gittim. İnstagramdan mesaj vardı. Kim Taehyungdan.
-
kimtaehyung: uyudun mu çirkin?
kimtaehyung: bu şey gibi oldu. Çirkin ve güzel. ama anonim hali. Ve güzel ben çirkin sen.
sooyakimsoo: hahahaha
sooyaakimsoo: buna kargalar bile gülmez canım.
kimtaehyung: bizim çirkin prenses uyumamış.
sooyakimsoo: bizim yavşak uyumamış.
kimtaehyung: yavşak mı?
sooyakimsoo: çirkin prenses mi?
kimtaehyung: beni tekrarlamayı kes çirkin!
sooyakimsoo: bu dediklerini pişman olacaksın.
kimtaehyung: eğer güzelsen istediğin birşeyi yapacağım.
kimtaehyung: tabii bunun için karşıma çıkman gerekiyor çirkin ördek yavrusu.
sooyakimsoo: tiktokta bir video görmüştüm...
sooyakimsoo: bir kağıda kötü sözler söyledikçe katlanıyordu sonra özür dileyince açılıyordu ama buruşuktu yani özür dilemek her zaman işe yaramıyor.
kimtaehyung: eee?
sooyakimsoo: senden istediğim o kızları üzmemen ve ne kadar aptal olduğunu gösterip öz güvenlerini geri kazandırmanı istiyorum.
kimtaehyung: nesin sen iyilik meleği falan mı?
kimtaehyung: ayrıca seni daha görmedim bile.
sooyakimsoo: beni görmeden bile öz güvenimi kırdın ama
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I HATE U | TEXTİNG
Fanfictionsooyakimsoo: sesin çok güzel. sooyakimsoo: ama sen kötüsün. sooyakimsoo: kötü insanların güzel bir şeyleri olması beni sinir ediyor. sooyakimsoo: aslında sesin kesilse kimse sana bakmaz. 13:08 - Kim Jisoo nefret ettiği çocuğa yazar. Okuldaki bütün k...