JİSOO
Kapının önünde oturuyordum. Kapıyı tıklattım. "Barıştınız mı? Çok sıkıldımda." dedim kapı açıldı ve Taehyung gülümseyerek çıktı. Üşüdüğüm için üstüme Taehyungun ceketini giymiştim. Çıkartıp ona uzattığımda "Sende kalsın. Geceleri sarılarak uyursun artık." dedi. Gözlerimi devirdim ve ceketi kafasına attım. Ben galiba Taehyunga aşık oluyordum. "Hey Jisoo!" dedi ve arkamdan koşmaya başladı. Ceketi omuzlarımın üzerine koydu ve "Sende kalsın." dedi. "İstemiyorum." dedim. "Sevgili sanacaklar bizi." dedim vr ceketi ona verdim. "Kötü olmazdı yani." dedi. "Sen hastasın." dedim. "Kızlar nerde?" dedim. "Kantindeler." dedi Hoseok. "Sağol." dedim ve kantine yürümeye başladım.
Kantine geldiğimde çocuklar ve kızlar oturuyordu. Kızlar koşarak bana sarıldı. "İyi misin?" dedi Lisa. "Bir yumruk yemediğim kalmıştı onuda yedim ama iyiyim." dedim. Güldüler ve "Konuştuğuna göre iyisin." dedi Rose. "Ben hep konuşurum ama." dedim. "Yumruk yedim ben acıktım." dedim ve masaya oturdum. "Ne istersin?" dedi Hoseok. "Çok ısrar etti ama ayıp olmasın diye söyleyim bari." dedim ve kızlara baktım. "Siz ne seversiniz?" dedim ve herkese tek tek baktım. "Bugün Taehyung iyi biri olmak istediğini söyledi ve başlangıç olarak bize yemek söylemek istediğini söyledi." dedim. "Hayır ben öyle birşey demedim demem de!" dedi. "Bana ne dedin." dedim. "Tae çok ısrar etti biz sandviç mi yesek?" dedi Namjoon. "Çabuk öğreniyorsun aferin." dedim ve sandalyeden kalktım.
Hepimize sandviç söylemiştim. İzin kağıdım vardı bu yüzden istediğim gibi yiyebilirdim. "Yumruk yiyen ben hizmetçi olan gene ben." dedim ve kollarımdaki sandviçleri masaya bıraktım. "Sağol." dedi Jennie ve tıkınmaya başladı. "Ne demek eksalansları." dedim ve yerime oturdum. "Hoseok kendini kötü hissediyorsan diye söyleyim..." dedimde bana baktı. Bende Taehyunga. "Hepsi bu gereksiz şey yüzünden oldu." dedim. "Hey!" dedi Taehyung. "Neyse zıkkımlanın hadi." dedim ve sandviçimden bir ısırık aldım.
"Yarın cadılar bayramı partisi varmış." dedi Rose. "Aa, evet." dedi Jimin. "Benle gelsene." dedi Jimin. "Ben Jisooyla gitmeyi düşünüyordum ama o kesin gelmez." dedi Rose. "Neden?" dedi Jin. "Niye geliyimki?" dedim. "İçki, eğlence, arkadaş ortamı falan filan işte." dedi Jin. "Ben içki sevmem. Ayrıca eğlenmek için okulun partisine gitmem gerekmiyor." dedim. "Hadi ama." dedi Yoongi. "Siz gelicek misiniz?" dedi Yoongi ve Lisa ile Jennieye baktı. "Hayır." dedi Jennie. "Sen neden gelmiyorsun?" dedi Hoseok. "Bende sevmiyorum öyle ortamları." dedi Jen. "Lisa sen?" dedi Namjoon. "Bilmiyorum." dedi. Jungkooka baktığımda Lisaya baktı. "Bir gün okula gelmedim sadece neler oldu?" dedim. "Hayır olay yaratmak için bir gün bekleyemediniz mi?" dedim. "Jungkookla Lisa öpüşmüş." dedi Rose. Lisa ve Jungkook öksürmeye başladı. "Geçer." dedi Jennie ve sandviçimden yemeğe devam etti. "Şey birde var R-" Rose Jennienin ayağına bastı. "Ah!" dedi Jennie ve Roseye baktı. "Ben onu sonra öğrenirim." dedim. "Siz birlikte kalınca buları mı konuşuyorsunuz?" dedi Jin. "Yoo." dedim. "Genelde şeyden bahşederiz." dedim. "Düşündümde evet." dedim.
"Partiye gelin. Hem bizde orda olacağız." dedi Jin. "Sıkılırsanız gidersiniz." dedi Jimin. "Lütfen." dedi Rose. Jennie ve Lisaya baktım. "Onlar giderse bende giderim." dedim. "Onlar geliyor o zaman." dedi Taehyung. "Sen burda mıydın?" dedim. Gözlerini devirdi ve sandalyeye oturdu. "Tamam." dedi Lisa ve Jennie.
-
bölümü beğendiyseniz oylamayı unutmayın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I HATE U | TEXTİNG
Fanfictionsooyakimsoo: sesin çok güzel. sooyakimsoo: ama sen kötüsün. sooyakimsoo: kötü insanların güzel bir şeyleri olması beni sinir ediyor. sooyakimsoo: aslında sesin kesilse kimse sana bakmaz. 13:08 - Kim Jisoo nefret ettiği çocuğa yazar. Okuldaki bütün k...