Babam işlerini halletmişti. Jinle beraber oturuyorduk ama hiç konuşmuyorduk. Rose ve Jimin gereksiz fazla boş sohbet ediyordu. Taehyung öyle önünü izliyordu. Telefonum çalmaya başladığında sandalyemden kalktım ve telefonumu gösterip ordan uzaklaştım.
"Efendim Jen?"
"Ben bir barda Lisanın işini bitirmesini beklerken Yoongiyi gördüm."
"Ne işi?"
"Bilmiyorum."
"Git kıza bak Jen beni delirtme!"
"Jennie?"
"Jennie?"
"Jennie?!"
"Jisoo yardımınıza ihtiyacımız o-" telefon kapandı ve konuşan Lisaydı. İçimden tahmin edemeyeceğiniz kadar küfür ediyordum. Çantamı masadan alınca bana baktılar. "Şey, Jennie beni acilen çağırdı. Galiba evde biri varmış." dedim. Kahretsin herkes endişelenecek. "Polisi aramış mı?" dedi babam. "Şey telefonu yanında değilmiş." dedim. "Gidelim." dedi. "Sen otur Rose ve ben hallederiz." dedim. Rose ne olduğunu sorar gibi baktı. Herkes yalan söylediğimi anlamıştı. Anladıysanız salın be! "Bizde gelelim." dedi Taehyung ve sandalyeden kalktı. "Ge-" "Şey, tamam." babam bir tek onlarla çıkmamam izin verirdi.
JENNİE
Bara girmiştik. Lisa içeri girdi ve "Sen beni şurda bekle ben hemen geleceğim." dedi. Kafamı salladım ve siyah koktuklara oturdum. Bir garson geldi ve "Ne istersiniz?" dedi. "Ben arkadaşımı bekliyorumda." dedim. "Bir su." dedim. Kız kafasını sallayıp uzaklaştı. Gözlerimi etrafta gezdirirken Yoongiyi yakaladı. Gözlerim kocaman oldu. Üstümdekiler güzelmiydi? Üstüme bir kot ve bir tişört onun üstündede deri ceket vardı. Tişörtümde köpekler vardı. Kesin dalga geçerdi. Deri ceketimin fermuarını çektim. Jisooyu arayıp bu bilgiyi vermek istedim.
"Efendim Jennie?"
"Ben bir barda Lisanın işini bitirmesini beklerken Yoongiyi gördüm."
"Ne işi?"
"Bilmiyorum."
"Git kıza bak Jen beni delirtme!"
Suyum getirmişti kız. Suyu kafama dikerek Lisayı aramaya başladım. Orda birkaç erkekle konuşuyordu. Şişeyi yere atıp yanına gittim. "Yanında tatlı bir arkadaşınıda mı getirdin." dedi ve beni kendisine çekti. "Tamda seni kendime seçmiştim." Onu ittirdiğimde telefon düştü. "Dokunma bana!" dedim. Lisanın kokundan tutum ve kendime çektim. "Gidelim." dedim. Adam beni kolumdan çekti ve duvara yapıştırdı. "Borcunuzu ödüyeceksiniz." dedi ve yüzünü yüzüme yaklaştırdı. Korkmuştum. Lisa adamı saçından çekti ve yürüttü. "Onun işinizle hiç bir alakası yok!" dedi. "Ama ben onu istiyorum." dedi adam. Bara koşup bir cam şişe aldım. Yanımda iki adam vardı. Onun adamlarıydı. Cam şişeyi birinin kafasına geçirdim ve içki dolu bardağıda diğerinin kafasına geçirdim. Adam kolumdan sıkıca tutu ve beni yere itti.
Kolum kanıyordu. Kafamı geri ye attım ve gözlerimi kapadım. Kolum çok da acıyordu aynı zamanda. Ama Lisayı onlarla yalnız bırakamazdım. Hızlıca ayağa kalktım ve Lisayı tutan adamın bacak arasına tekme attım. Adam Lisayı bıraktı ve yere yığıldı. Gözlerim Yoongiye kaydı. Asıl şimdi sana ihtiyacım var. Herkese yapıcağın şeyi yap ve bizi kurtar. Sanki kim olduğumuzu anlamaya çalışıyor gibiydi. Bar masamına bana yaklaşan adamın üstüne ittim. Adamın birinin yardımıyla kalktığını gördüm. Yoongi adamı yakasından tutmuş yumrukluyordu. Başım dönmeye başlayınca bar masasına tutundum. Sadece su içmiştim ama ben.
"Yardımcı olabilirim küçük kız." dedi adam ve eliyle azımı kapatıp beni kucakladı. Bacaklarımla vurmaya çalışıyordum ama olmuyordu. Barın dışına çıkmıştık. Gözlerim Jisoo, Jin, Rose, Jimin ve Taehyunga kaydı. Adam şaşkınca baba baktı ve koşmaya başladı. Hepsi arkasından koşuyordu. Adama daha fazla tekme atmaya başladım. "Düzgün dur!" dedi ve koşmaya devam etti. Ben o kadar hafif miyim? Herşeyin iyi tarafından bakmak lazım. Hafifim ve Yoongi beni kilom yüzünden sevmiyor. Başım daha çok dönmeye başladı. Karşımda Yoongi ve Lisayı gördüm. Adam öndende arkadanda sıkışmıştı. Yoongi adamın suratına yumruğunu geçirince birlikte yere yığıldık. Adamın kucağında değil yerdeydim artık. Acıyan kolumdanda destek alarak ayağa kalktım. Yoongi adamı pataklıyordu ama başım çok kötü dönüyordu. Hayır, hayır. Suyuma ilaç atılmamıştır değil mi? Gözlerim hafifçe karardı ve dengemi kaybettim.
-
bu bölüm texting yoktu ama bir dahaki bölüm olucak.
bölümü beğendiyseniz oylamayı unutmayın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I HATE U | TEXTİNG
Fanfictionsooyakimsoo: sesin çok güzel. sooyakimsoo: ama sen kötüsün. sooyakimsoo: kötü insanların güzel bir şeyleri olması beni sinir ediyor. sooyakimsoo: aslında sesin kesilse kimse sana bakmaz. 13:08 - Kim Jisoo nefret ettiği çocuğa yazar. Okuldaki bütün k...