JİSOO
Jennie yere yığılmadan onu tutumama gücüm onu kaldırmaya yetmediği için yere nazikçe yatırdım. Elim kafasının altındaydı. Yoongi adamı yere attı ve Jennieyi kucakladı. Bu adam benimkisine fena aşıktı. "Ne oldu birden?" dedi endişeli bir sesle. Rose ve Lisaya baktım. Mutlumu olmalıydım üzgünmü bilmiyordum. "B-Bilmiyorum." dedim. Hepimiz Lisaya döndük. "Bu adamlar kim?" dedi Rose. Jin, Jimin, Taehyung sonrada Yoongiye baktı. "Sizin başımıza sardığınız adamalar." dedi Lisa. Hepsine teker teker baktım. "Uyuşturucu almamı istediğiniz için pardon tehdit ettiğiniz için adamlar başımdan ayrılmıyor!" dedi Lisa. "Bana birşey olucağını düşünürken Jennieye oldu!" dedi. Yoongiye baktı ve "Hepsi sizin suçunuz!" dedi. Jungkook arkada dikiliyordu. Lisa benim nereye baktığımı meark edip arkasına baktı. "Bunu tartışmayı kesin ve Jennieyi hastaneye götürelim!" dedi Jungkook.
-
Hepimiz hastanedeydik. Jennienin koluna dikiş atmışlardı ve uyuşturucu aldığını söylemişlerdi. Nasıl? Telefonuma bir mesaj geldi. Taehyungtandı.
kimtaehyung: naber?
sooyakimsoo: iyi sen? aslında orta...
kimtaehyung: şu an bizim yüzümüzden bir kız hastanede ve galiba Yoongi o kızı seviyor ve onun yüzünden yani bizim yüzümüzden olduğunu öğrendiği için çok üzgün.
sooyakimsoo: bekle kimmiş o sevdiği kız?
kimtaehyung: kim jennie
sooyakimsoo: size öyle mi söyledi?
kimtaehyung: bizle böyle konular konuşmazki o.
-
Jennieyi dürttüm ve "Uyan kızım!" dedim. Rose ve Lisa bana garip garip bakıyordu. Jennienin annesi ve babası iş için yurtdışındaydı.
sooyakimsoo: peki jennie bunca yıl ondan hoşlanırken neden hiç söylememişki?
kimtaehyung: bilmiyorum.
sooyakimsoo: umarım seviyordur.
kimtaehyung: sanan ne bundan?
sooyakimsoo: kızların kırılmasına katlanamıyorum. jennie çok saf ve masum biri. ayrıca biri yoongi hakkında birşey dediğinde bile hemen o kimse ona sataşıyor. yani jennie gerçekten onu çok seviyor o yüzden bu sevginin karşılıksız kalmasını istemem.
kimtaehyung: destan yazdın.
kimtaehyung: gerçekten mi?
sooyakimsoo: bir kere yoongi hakkında kötü birşey dediğimde hemen 'ona öyle deme! o öyle biri değil sadece öyleymiş gibi davranıyor!' deşmişti.
kimtaehyung: ben kapatsam iyi olur doktor buraya geliyor.
sooyakimsoo: tamam ama sonra ne olduğunu bana söyle.
Görüldü-
Odaya dediği gibi doktor girdi. Arkasından çocuklar. "Jennieye verdiğimiz serum 20 dakikaya biter uyanıncada gidebilirsiniz." dedi kadın. "Bu arada ailesi gelmeyecek mi?" dedi doktor. "Yurtdışındalar." dedim. "Bu olayı ailesine anlatsanız iyi olur. Önlem almaları lazım." dedi doktor. Kafamı salladım ve Jennieye baktım. "Birde satıcıları biliyorsanız lütfen polise gidin." dedi doktor. "Hıhı." dedi Lisa ve kafasını önüne eğdi.
Kendini suçladığı çok belliydi. Doktor odadan çıktığında Jennie tek gözüyle bana baktı. Şaşkınca ona baktım. "Uyanık mısın?!" dedim. Gülümsedi ve bana baktı. "Pisliksin sen!" dedim. İki gözünüde açıp güldü. Bende güldüm. Gözüm Yoongiye kaydı Şaşkınca Jennieye bakıyordu. "Burası çok rahatmış burda kalsam." dedi. Kafamı olumsuz anlamda salladım. "Sen benle kalıcaksın." dedim. "Ben?!" dedi Rose. "Sen koltuğa geçiş yapıcaksın." dedim. "Sen geç." dedi. "Ayrıca Jenle birlikte çok eğleniriz biz." dedi. "Ben ona pa-" "Emin misin? Saat 10da yatağa giriyor ve parfümü boca edip yaklaşık yarın saat telefonuna baktıktan sonra bütün magazin olaylarını anlatıyor sonra eline kitabı alınca uyuyor." dedim. "He birde kıyafet değiştirip duruyor." dedim. "Beni çok şey anlattın." dedi Rose. "Masraflı." dedi. "Odasında internetin çekmiyor." dedi Rose. "Çünkü eve geldiğinden beri internettesin ve internet bitti." dedim. "Bir kere sen hep internettesin. Sabah akşam biriyle yazışıyorsun ve o gülücük suratından bir saniye bile eksik olmuyor." dedi Rose.
"Sana ne!" dedim. "Flörtüne anlat sen bana değil." dedi Rose. Jennie ve Lisa şaşkınca bana baktı. Yoongi ve Jungkookta. "O öyle değil Rose." dedim. "Şimdi sizin salak arkadaşınız baş harfi JİMİN Jinle sevgili oluduğumu söylediği için bir şekilde durumu toparlamam lazımdı. Bende sadece öyle küçük bir flört dedim. Bu kadar." dedim. "Bir süre daha sürer sonra biter." dedim ve Jennieye baktım. "Bundan sonra iş toplantılarına bende geliyorum." dedi.
-
Evde yatakta uzanıyordum. Üç kişi küçücük yatakta yatıyorduk. Rose Jennieye magazin olaylarını anlatıyordu bende İnstagramda geziniyordum. Üstün bir bildirim geldi.
kimtaehyung Sizi takip etmeye başladı. Gönderinizi beğendi ve yorum yaptı.
♥️3 beğeni 💬1 yorum
yorumlar;kimtaehyung; sen mi yaptın?
sooyakimsoo: hıhı.
kimtaehyung: çok güzel gözüküyor.
sooyakimsoo: sağol
-
bölümü beğendiyseniz oylamayı unutmayın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I HATE U | TEXTİNG
Fanfictionsooyakimsoo: sesin çok güzel. sooyakimsoo: ama sen kötüsün. sooyakimsoo: kötü insanların güzel bir şeyleri olması beni sinir ediyor. sooyakimsoo: aslında sesin kesilse kimse sana bakmaz. 13:08 - Kim Jisoo nefret ettiği çocuğa yazar. Okuldaki bütün k...