2.6

610 54 0
                                    

JİSOO

Üstüme okul formasını giyip evden çıktım. Rosenin evine gidecektim.

Ev gerçekten çok büyüktü. Yardımcı kadın beni Rosenin odasına götürdü. "Teşekkürler." dedim ve odaya girdim. Rose ve Jimin sarmaş dolaş uyuyordu. Rosenin bacağı Jiminin bacaklarının üstündeydi. Jimin kafasıda Rosenin göğüsünün üstündeydi. "Uyanın aşık çiftimiz okul var!" diye bağırdım. "Ya Jisoo bir git ya!" dedi Jimin ve kollarını Roseye sardı. "Siz evlenmeye hazır gibisiniz." dedim. "En az üç çocuk istiyorum baştan söyleyeyim." dedim. "Ne çocuğu be!" dedi Rose ve Jimini ittirip yataktan kalktı. "Okula hazırlanın hadi." dedim.

-

Okula birlikte gitmiştik. Jennie ve Lisa çoktan gelmişti. Bir garipti Lisa. "İyi misin?" dedi Rose. "Evet." dedi Lisa ve gülümsedi. Jiminde yanımıza oturdu. "Günaydın kızlar." dedi. Lisa el salladı. Jiminde ona gülümsedi. "Ben gidiyorum." dedi Jimin ve kalktı. "Bunlar gece sarmaş dolaş uyumuş." dedim. "Ne?!" dedi Jennie. "Bu arada Jennie ve Yoongide sevgili." dedi Lisa. "Gerçekten mi?!" dedi Rose. Jennie kafasını salladı ve yan masada kendisine bakan Yoongiye baktı. Utanmış bir şekilde önüne döndü. "Yoongiyi öptüğümde şok yaşamış o yüzden gitmiş." dedi Jennie. "Hatta hiç gitmemiş." dedi Jennie. "Aşıklar kantini oldu burası." dedi Rose. "Bu arada Taehyung hesabın kime ait olduğunu öğrenmiş." dedim. "Ne hesabı?!" dedi Rose ve Lisa. "Ben Taehyungdan nefret ettiğim için ve okuldaki kızlara kötü davrandığı için ona fake hesaptan yazmıştım." dedim. "Nasıl öğrenmiş?" dedi Jennie. "Söylemedi." dedim. "Ben öğrenirim." dedi Rose ve sandalyeden kalktı.

Çocukların yanına oturdu.

"Günaydın." dedi Rose. "Sanada günaydın." dedi Hoseok. "Şimdi Taehyung..." dedi Rose. Taehyung Roseye baktı. "Nerden öğrendin?" dedi Rose. Taehyung güldü ve bana baktı. Hızlıca kafamı yana çevirdim ve yüzümü siyah saçlarımla kapattım. "Mor saçlardan." dedi.

"Ah, hemen araştırdın mı?!" dedim. Kafasını salladı ve gülmeye başladı. "Saç renginden mi buldun?" dedi Jennie. "Okulda mor saçlı bir sürü kız var." dedi Lisa. "Neyden bahsetiyorsunuz?" dedi Jin. "Ben sonra anlatırım." dedi Taehyung. "Sakın!" dedim. Güldü ve eliyle beni geçiştirdi. "Yapmasaydın." dedi. "Kötü mü oldu?" dedim. "Hayır ama yani merak ettiler şimdi..." dedi. "Şu anonim şeysi mi?" dedi Hoseok. "Ne?" dedi Namjoon. "Jisoo sana anonim olarak mı açıldı?" dedi Namjoon. "Daha doğrusu evet ama nefretimi." dedim. "Neler olmuş bizim haberimiz yok." dedi Jungkook. Jinde gülmeye başladı. "Mor saçımdan bulman imkansız tamam mı." dedim. "Nasıl buldun?" dedim. "Mor sonra siyah saçındın." dedi. "Demiştim." dedim ve yerime geri oturdum. Hepsi gülüyordu.

"Siz gülmeyin bari." dedim kızlara. Jennie eliyle yüzünü kapadı ve gülmeye devam etti. Zil çalmaya başladı. Zil kesinlikle hayatımı kurtarıyor. Sırt çantamı elime aldım ve kantinden çıktım. Dolabımdan Japonca defterimi aldım ve sınıfa girdim. "Selam Kai." dedim. "Bu arada Jennieye yaklaşma. Dün bir hatta oldu." dedim. "Yoongiylemi birlikte?" dedi. "Evet." dedim ve yerime oturdum. Kai yanıma oturdu. "Bu ders birlikte oturalım." dedi. Omuz silktim ve defterimi açtım. "Aslında ben değil başka bir arkadaşım. Yeni geldide. Sen iyi birisin ondan ona senin yanına oturabileceğini söyledim." dedi. "Peki." dedim. Sınıfa siyah saçlı hiç görmediğim bir çocuk girdi. "İşte Sehun." dedi. El salladım.

Buraya gelince Kai kalktı. Sehun yanıma oturdu. "Umarım arkadaşında senin gibi pislik değildir." dedim gülümseyerek. Sehun güldü. "Birazcık." dedi. "Açık sözlülük sevdim." dedim. Elimi uzattım ve "Jisoo. Kim Jisoo." dedim. Elimi sıktı ve "Sadece Sehun." dedi. Sınıfa Yoongi, Jennie ve Taehyung girdi. Hepsi yanımıza geldi. "Şey Sehun yeni geldi ve Kaide yanıma oturmasını rica etti ama sen nereye oturacaksın?" dedim. Tek boş yer Kainin yanıydı. "Benim yanıma oturur." dedi Yoongi. Yoongi yanında oturan çocuğa korkunç bir bakış attı. Çocuk oturduğu yerden kalktı ve Kainin yanına oturdu.

Taehyung elini uzattı ve "Taehyung, Jisoonun sevgilisi." dedi. Sehun elini sıktı ve "Sehun." dedi. Taehyung yapmacık bir gülümseme ile bana baktı. Bende aynı gülümseme ile ona baktım ve defterime geri döndüm. Jennieyle sandalyeyi paylaşıyorduk. "Şunu yanlış yazmışsın." dedi. Silgimle sildim ve söylediği gibi yazdım. İkinci zil çalınca Taehyung sınıftan çıktı Jennie ve Yoongi kendi yerlerine oturdular.

-

bölümü beğendiyseniz oylamayı unutmayın lütfen.

I HATE U | TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin