Kalemimi Jennieye fırlattım ama Yoonginin kafasına geldi. Kalemimi eline aldı ve bana baktı sinirli bir şekilde. Gözümle Jennieyi işaret ettim. Yüzünü birden yumuşattı ve Jennieye döndü. Kızın yanında değişiyordu çocuk. Jennie bana baktı. Azımla "Rose ve Lisa nerde?" dedim. Ön sırama baktı ve gözlerini kıstı. Yoongiye sordu ve Yoongide önüme baktı. Jennie kafasını cama çevirdi. Hızlıca sandalyeden kalktı. Herkes ona şaşkınca baktı. Bende. Bende camdan dışarı baktım.
Yaşlı bir adam ve Lisa konuşuyordu. "Ne oldu Jennie?" dedi öğretmen. "Lavaboya gidebilir miyim?" dedi Jennie. "Hayır." dedi öğretmen. "Teşekkürler öğretmenim." dedi ve sınıftan koşarak çıktı. Yoongiye baktığımda o da sınıftan çıkmıştı. Bende sandalyemden kalktım ve kapıyı gösterip sınıftan çıktım. Jennie dersten böyle çıkmazdı kesin birşey olmuştu.
Arkamda Sehunu gördüm. "Sen niye çıktın?" dedim. "İlk günden müdüre gitmek hoş olmaz." dedim. Gözüm kapısı açık olan sınıfa kaydı. Taehyung en arka sırada oturmuş buraya bakıyordu. Elimle gelmesi için işaret ettim. Hızlıca yerinden kalktı ve geldi. "Bir hocana sorsaydın." dedim. "Boş ver onu." dedi. Birlikte yürümeye başladık. "Ne oldu?" dedi. "Lisa yaşlı bir adamla konuşuyor. Jennie bunu görünce sınıftan fırladı ve arkasından Yoongi." dedim. "Yani birşey olursa senin durdurman lazım çünkü bir daha yumruk yemek istemiyorum." dedim. Elimden tutu ve koşmaya başladık.
Bahçeye çıktığımızda Yoongi adamı yumrukluyordu. Jennie Yoongiyi durdurmaya çalışıyordu ama Lisa öylece izliyordu. Kimki bu? Peki Rose nerde? Onların yanına koştuk. Jungkookta ordaydı. Jungkookda Lisa gibi izliyordu. "YOONGİ DUR!" diye bağırdı Jennie. Taehyung Yoongiyi geriye çekti. Adamın yüzü dağılmıştı. Lisaya baktı ve "Bunu ödeyeceksin." dedi. Jungkook tam yumruk atacaktıki Lisa durdurdu. Adam zorlukla yerden kalktı ve gitti. "Neler oluyor?" dedim. Jennie Lisaya baktı sonrada bana. "Sonra anlatsak." dedi Jennie. "Tamam." dedim. Arkama baktığımda Sehun yoktu. Sınıfa geri mi dönmüştü? İyi olmuştu.
"Rose nerde?" dedim ve etrafa baktım. Onlarda bakınmaya başladı. Gözlerim Sehun ile konuşan Roseye kaydı. "Onlar..." dedim. Onlarda baktığım yere baktı. Kavga ediyor gibilerdi. Rose bizi görünce Sehuna gülümsedi ve yanımıza yürüdü. "Neler oluyor? Bu suratlar ne?" dedi Rose. "Sadece biri dövüldü onu biliyorum." dedim. "Sehunla arabda ne var?" dedim. Yere baktı sonra hepimize teker teker baktı. "Üvey abim." dedi. "nE?!" dedim. "Nasıl bekle, evlatlık mı edindiniz yoksa-" "Babamın diğer çocuğu." dedi Rose. "Vaov." dedi Lisa. Onu benim demem gerekirdi. "Biz niye bilmiyoruz? Biz derken annem, babam, ben." dedim. "Annele baban biliyor Jisoo." dedi Rose. "Bende bilmiyordum." dedi. Amcam zaten çapkın biridir. Her zenginde olan şeyler.
-
Okul bitmişti. Eve gidince bunun hesabını sorucaktım. Lisada bize herşeyi anlatmıştı. Bende kalabileceğini söylemiştim ama Jenniede kalması daha güvenli olurdu. Onların sitesinde güvenlik vardı. Bense düz bir binada oturuyordum. İrene geldi yanıma. "Selam." dedi. "Selam." dedim. "Sana birşey söylemek istiyorum." dedi. "Tamam." dedim. "Taehyunga pek güvenme." dedi. "Neden?" dedim. "Özür dilerim." dedi. Öpüşmüşler miydi? "Neden?" dedim. "Biz Taehyungla ö-" Arkamı döndüm ve yürümeye başladım. İreneye güvenmiyordum inanmıyordum.
Eve yürüyordum. Telefonum çalmaya başladı.
"Efendim?"
"Nerdesin?"
"Eve gidiyorum. Neden birşey mi oldu?"
"Taehyung?"
"Bana gelsene."
"Neden?"
"Seni annemle tanıştıracağım."
"Niye gülüyorsun?"
"Gülmüyorum sadece hiç. Tamam."
"Eve gidip üstümü değiştiriyim sende bana konum at."
"Tamam."
Telefonu kapatımca eve gelmiştim. Binanın içine girdim ve merdivenlerden çıkmaya başladım. Eve girdim ve direkt Dalgoma seslendim. Sesi çıkmıyordu. "Dalgom!" dedim. Sehpanın üstünde bir not vardı.
Kızım Dalgomu aldık, kuzenin istediği için. Hem sana yük olmasın.
Gülümsedim ve odama geçtim.
-
bölümü beğendiyseniz oylamayı unutmayın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I HATE U | TEXTİNG
Fanfictionsooyakimsoo: sesin çok güzel. sooyakimsoo: ama sen kötüsün. sooyakimsoo: kötü insanların güzel bir şeyleri olması beni sinir ediyor. sooyakimsoo: aslında sesin kesilse kimse sana bakmaz. 13:08 - Kim Jisoo nefret ettiği çocuğa yazar. Okuldaki bütün k...