kimtaehyung: günaydın.
sooyakimsoo: günaydın.
kimtaehyung: bugün okul yokmuş. partiye geliyor musun?
sooyakimsoo: evet.
kimtaehyung: ne giyeceksin?
sooyakimsoo: bilmem.
kimtaehyung: yeni mi uyandın?
sooyakimsoo: evet. Nerden anladın?
kimtaehyung: kısa yazmandan.
sooyakimsoo: diyosunki yani ;)
kimtaehyung: aynen.
sooyakimsoo: neyse kostüm seçmem lazım bay bay.
kimtaehyung: tamam.
GörüldüTAEHYUNG
Jisoo Hoseokla beni barıştırmıştı. Neden yapmıştı bunu. Yani ona neki? Hayır yapttığı şey çok gizel ve sadece iyi birin yapacağı birşeydi. Kendini korumak yerine beni korumuştu ve bana yumruk atılmasını engelemek için önüme geçmişti. Ona birşey oldu diye çok korkmuştum. Odamın kapısı tıklatıldı. "Gel." dedim. Kapım açıldı.
İrene gelmişti. "Ne yapıyorsun burda?!" dedim fısıldayarak ama bağırarak. Birden ağlamaya başladı. Yatağımdan kalktım ve odanın kapısını kapatıp yanına gittim. Ona sarıldım ve "İyi misin?" dedim. Kafasını olumsuz anlamda salladı ve o da bana sarılıdı. "Ne oldu?" dedim. Bana yaptığından sonra bile ona sarılıyordum. Ağlamayı kesince gönderecektim zaten. Bana baktı ve parmak ucuna çıktı. Ben mi öpücekti o? Dudaklarını dudaklarıma değdirdi ve elini yanağıma koydu. Kollarımı vücudundan çektim ve geri çekildim. "İrene gider misin odamdan." dedim. "Sen bana sarılınca ben sen şey zannettim..." dedi ve göz yaşlarını sildi. "Sen ağladığın için sana sarıldım." dedim. "Ben seni çok seviyorum Taehyung." dedi. "Sen benim en yakın arkadaşımın eski sevgilisisin." dedim. "Tamam daha fazla konuşmayalım." dedim. "Şimdi odamdan çık." dedim. Odamdan çıktı.
-
Akşam olduğunda bende toplandık. Birlikte gidecektik.
Bunları giymiştik. Saçlarımıda siyaha boyamıştım. Umarım Jisooda çok güzel olurdu. Kot, tişört giyip gelsede güzel gözükürdü o. "Jeepe sığacak mıyız?" dedi Hoseok. "Ee, şey..." dedim. Hepsi bana baktı. "Gene ne oldu?" dedi Namjoon. "İrene geldi sabah." dedim. Hoseok rahatsız olmuştu belliydi. "Ee?" dedi Yoongi. "Beni öptü." dedim. "Ve birşeyler saçmaladı yani size birşey derse inanmayın." dedim. "Söylediğin için sağol." dedi Hoseok. Gülümsedim ve "İrene için bozma moralini." dedim. "Eminim daha iyi birisi vardır." dedim. "Gidelim çünkü birini etkilemek istiyorum." dedim. Hepsi aynı anda "KİM JİSOO!" dedi. "Tamam gidelim." dedim.
-
bölümü beğendiyseniz oylamayı unutmayın lütfen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I HATE U | TEXTİNG
Fanfictionsooyakimsoo: sesin çok güzel. sooyakimsoo: ama sen kötüsün. sooyakimsoo: kötü insanların güzel bir şeyleri olması beni sinir ediyor. sooyakimsoo: aslında sesin kesilse kimse sana bakmaz. 13:08 - Kim Jisoo nefret ettiği çocuğa yazar. Okuldaki bütün k...