Herkese merhaba, bu bölüm oldukça uzun çok uzun :) Altuğ ve Azra'yı yazdım ve güzel haberleri var size. Onları sevenler için bu iyi haber tabi. Bunun dışında biraz Selçuk&Narin ve Neslihan&Buğra'yı bir başlık altında yazdım çünkü çok merak ediliyordu.
Bana kalırsa Buğra Neslihan aşkı çok farklı yerlere gidecek ileride yazacağım bölümleri düşündükçe of of of diyorum. :) :)
Yine Altuğ ve Azra içinde Ege Buse azcık var bir giriş yaptım onlara gelecek bölüm onlarda daha uzun olacaklar.
Keyifli okumalar dilerim... Yorumlarınızı merakla bekliyorum.
Bu bölümü dört gözle bekleyen sık sık mesaj atıp soran ve kendisine ithaf isteyen sevgili Özge sana ithaf ediyorum. ❤
***
AZRA & ALTUĞ"Bakma bana öyle yavru kedi bakışlarınla yemin ederim çileden çıkaracaksınız el birliğiyle beni. Benimde bir sınırım var."
Azat kızının yaptığı kahveden bir yudum alıp sinirle söylenip arkasına yaslandı elini tutup okşayan karısının pamuk gibi dokunuşu bile şuan sakinleştirmiyordu. Damarına damarına basıyordu kıyamadığı çok düşkün olduğu kızı ya hadi hayırlısıydı.
"Ama ben ne dedim ki babacım."
Azat kızına gözlerini kısarak baktı. Yok dedi içinden bu çocukların bebek halleri şahaneydi tek sıkıntıları Begüm'le uykusuz geceleriydi.
Azra da işini iyi biliyor babasını nasıl ikna ederdi biliyordu ve şuan babasının karşısında masum masum oturup gözlerini arada kırpışturıp tatlı bir dil kullanıyordu.
"Bak bak babacımlı cümlelerine nasıl başlıyor Begüm. Arada gözleri de çipil çipil bakıyor. Tabi biliyor ya baba dayanamaz bu bakışlara ama yok öyle Azra hanım bu kez yemem."
Azra bir saate yakındır ikna edemediği babasının yatışmayacağını anlayınca annesine baktı hemen Begüm gözlerini kapatıp açtı. Ah bu çocuklarla ne yapacaktı bilmiyordu. Kızı Altuğ konusunda kendisini arada bırakıyor Buğra gezip tozmasıyla Azat'ı kızdırıyordu ve arada kalıyordu yine de evlatları için her şeyi yapardı.
"Azatcım sevgilim bir esip gürlemesen."
"Sende başlama Begüm bir kere izin verdim çocuklar üzülüyor dedin bir kez dediniz eee yine izin istiyor benden kızımız."
"Tamam sen haksızsın demiyorum sonuçta babasın elbette izin vermek istemiyorsun anlıyorum."
Azra annesine ağzı açık bakakaldı gözleriyle "anne sen ne yapıyorsun" desede Begüm kızına "Sen dur ben yaptığımı biliyorum" bakışı attı. Sonuçta kocasını tanıyordu kaç yıldır onunla evliydi ne derse Azat ikna olurdu biliyordu.
"Haklıyım tabi. Tamam işte nişanlandılar evlenince bol bol görüşecekler ikide bir bana şu konuyu açmayın. Bir kere izin verdim iyi değil dedik aman gitsin dedim tamam yahu ayda bir kızımı oraya mı yollayacağım."
Azra babasının sözlerine alınıp bakışlarını kucağındaki ellerine çevirdi parmaklarıyla oynarken Begüm kocasına kaşlarıyla kızını gösterdi Azat gözlerini devirdi kızı da karısı gibi pek hassas nazlıydı hemen alınıyorlardı.
"Hiç mi size ağzımı açmayacağım bu ne ya karım bitti kızım kızım biter oğlum iyi yani bu Azat ölsün tek laf etmesin aman siz alınmayın."
"O nasıl söz Azat tövbeler olsun ölüm falan ne biçim konuşuyorsun."
"Olacağı o el birliğiyle öldürmeye çalışıyorsunuz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ATEŞİ
RomanceAşkın Bedeli'nde sevilen çocukların büyümüş halleriyle dolu dolu yeni bir hikaye. Aşkın Bedeli'ni okumadan da bağımsız olarak hikayeyi okuyabilirsiniz çünkü onların hikayesi başka olacak. Eymen, Miray, Altuğ ve Azra'nın yürek burkan aşklarını, dost...