16.Bölüm "Yüreğim bayram yeri"

871 36 0
                                    

      

Merhaba, uzun bir bölümle geldim.
Bölüme geçmeden güzel bir gelişmeden sizi haberdar etmek istiyorum.

Hikayemiz Wattys 2018 Uzun Listesine girmiş. :) Bana gelen mesajla aldığım haberi sizle paylaşmak istedim umarım daha da güzel haberleri paylaşırım.

 :) Bana gelen mesajla aldığım haberi sizle paylaşmak istedim umarım daha da güzel haberleri paylaşırım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bu hepimizin başarısı desteklerinize devam edin lütfen. Bölümlere oy vermeden geçmeyin lütfen.😍❤️

***

Bu arada biliyorsunuz hikayemiz için güzel görseller hazırlayan sevgili  var ve hikayemiz için kısa bir tanıtım videosu yapmış linkini hem buraya hem yukarıda kapağa ekledim lütfen izleyin. Ben çok sevdim ❤️😍

https://youtu.be/Mjyz_shwUiQ

(Youtube Aşkın Ateşi Wattpad yazdığınızda çıkıyor üstte kapakta da videosu var bulamayanlar için oraya da bıraktım.)

Keyifli okumalar 😍😍😍

***
SERHAT & ADA

Gözlerinin içine adeta bizim için bir şans ver diyerek bakan adamın gözlerinin içine Ada uzun uzun baktı.

Onu seviyordu hem de çok seviyordu. Serhat'ta da duygularının karşılığının olduğunu duymak çok güzeldi ama aması vardı.

Şimdi onun kollarına atlayıp boşver demek karakterine kendisine yanlış geliyordu. O zaman ben kendim olamam diyordu.

Ellerini tutan ellere baktı ve tebessüm etti. Bu ellerin kavuşması için sabırla imkansız olduğunu bilerek beklemiş sonra kabullenişe geçmişti ama şimdi imkansızı onu seviyordu.

Başını kaldırdı yeniden Serhat'ın gözlerinin içine doya doya baktı. Artık bakışlarını kaçıracağı bir durum yoktu değil mi? Her şeyi itiraf etmişlerdi. Sıra kendisinden cevap bekleyen adama cevabını vermekteydi.

"Serhat ben üzgünüm ama sana boşver deyip şimdi sarılamam. Sen beni tanımadan bizi ayrı düşürdün. Ben..."

Sustu Serhat'ın gözlerindeki endişeli bakışlara baktı. Red cevabı alacağını düşündüğü açıktı.

"Ada lütfen."

"Serhat ben gönlümü iyileştirmek istiyorum."

"Tamam söz veriyorum seni kırdığım için her şeyi toparlayacağım ama benden uzak durma."

"Bir süre düşünelim olur mu Serhat? Beni ön yargısız düşün."

"Ada ama olmaz. Yani ne kadar süre uzak kalacağız."

"Senin hala aklını kurcalayan şeyler var ben bunu anlayabiliyorum hakta veriyorum ama ben şuna dayanamam bugün duygularının yoğunluğundan bana gelirsin ve yarın ekonomik farklılık deyip bir şeylere takılırsan işte buna dayanamam. Sen bence beni biraz daha ön yargısız tanımalısın."

AŞKIN ATEŞİHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin