Herkese Merhaba nasılsınız? Öncelikle 30 Ağustos Zafer Bayramımız kutlu olsun.
Bölüme geçmeden kısa bir açıklama yapmak istiyorum. Bölümlerin geç gelmesiyle alakalı söyleyeceklerim var.
Daha önce defalarca bu konuyu açıkladım ama hala tam bilmeyen okuyucularım var galiba.
Evet bu hikayemde düzenli olarak bölüm paylaşamıyorum ama benimde bir hayatım var ve hiç bir yazar inanın aman bir bölüm atar gerisini canım isterse yazarım demiyordur hekes hemen yazmak ister en azından ben böyleyim ama ne yazıkki hayat akışında bazen bu mümkün olmuyor.
Bende süreli yazmak istiyorum ama bu sene hayatımda büyük bir değişiklikler yaşadım düzenim değişti ve yazmaya vakit bulamıyorum bu zaten beni yeterince üzüyor.
Size karşı hep dürüst oldum yine oluyorum elimden bu kadarı geliyor evet düzenli gelmiyor bölüm ama illa geliyor ve en az iki üç bölüm uzunluğunda geliyor bunuda yabana atmayın... Hikayelerimi yazmayı bırakmadım devam ediyorum sabırla bekleyen anlayan herkese çok teşekkür ederim.
Bu hikayemden sonra çok karakterlerin ve uzun yazımın olduğu başka hikayelerimde var ama onları paylaşmama kararı aldım. Bundan sonrasında tek çiftlerin olduğu daha kısa tuttuğum hikayelerimi paylaşarak devam edeceğim böylelikle bu hikayeden sonra bu kadar bölüm bekleme sorunu olmaz. Bunuda şimdiden sizinle paylaşmış oldum.
Son olarak bölümle alakalı Ada'nın verdiği bir karar var sizden ricam o kısımı okurken benden yazardan bağımsız yorum yapalım. Ben burada farklı hayatlar farklı kişilikler yazıyorum. Evlilik öncesi birliktelik yaşamakta bazen eleşriliyor bazen bu kızlar hep niye bakire diyede eleştiriliyor çünkü herkesin hayat görüşü farklı ve ben hepsine saygı duyuyorum lütfen sizde yazdıklarıma bu saygıyla yaklaşın.
Ben her halide yazıyorum bunu unutmayalım ve asla özendirici bir şey yazmıyorum cinselliği yaşayan karakterler olgun ve mantıkla hareket ediyor ergen düşünceler içinde değiller ve Buğra da hatta benim mesaj vermek istediğim karakterim.
Söyleceklerim bu kadar keyifli okumalar dilerim.🤗💞
Eymen ve Miray'ın yakın olduğu kısımda yine ❗❗ünlem işareti var bilginiz olsun.
***
EYMEN & MİRAY
Eymen uykusunun arasında yatakta bir oyana bir bu yana döndü beline dolanan ince örtüyü üstünden attı ancak saniyeler sonra oflayarak gözlerini açtı.
"Off bu ne sıcak ya.''
Klimanın kumandası en son yatarken karısındaydı Miray üşümüş ve kapatmıştı. Eymen'e kalsa o klimayı sabaha kadar kapatmazdı yanıyordu ama karısı çok çabuk üşüyordu aynı zamanda Miray sevmiyor sağlıksız buluyordu ve karısını dinliyordu yoksa Miray başka yatakta yatacaktı buna da asla izin veremezdi.
Özellikle karısının ameliyat olacağı şu günlerde o nasıl istiyorsa öyle davranıyordu Eymen. En son kontrole üç hafta önce gitmişlerdi ve gelecek hafta ameliyat olacaktı Miray gününü konuşmuşlar ilaçlarını bıraktırmıştı doktoru.
Yan dönüp kumandayı almak üzere kıpırdandığı sıra gözleri yanındaki karısına kaydı ve hayretle baktı.
"Şaka gibi şu sıcakta birde örtüye sarınıp yatmışsın güzelim."
Eğilip karısına baktı gülümseyerek alnından yanağından öptü. Meleğine gözünün içi gibi bakıyor ilgileniyordu. Evlendiği günden beri Eymen'e hayat çok daha güzeldi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ATEŞİ
RomansaAşkın Bedeli'nde sevilen çocukların büyümüş halleriyle dolu dolu yeni bir hikaye. Aşkın Bedeli'ni okumadan da bağımsız olarak hikayeyi okuyabilirsiniz çünkü onların hikayesi başka olacak. Eymen, Miray, Altuğ ve Azra'nın yürek burkan aşklarını, dost...