Merhaba, ben geldim. Geçen bölüm biliyorsunuz söylemiştim bölümün devamı gelecekti ve tamamlayınca hemen paylaşmak istedim.
Bölümde özellikle son kısımda olan Eymen'le Miray hakkında sizi şaşırtacağımı düşünüyorum. Okuduğunuzdaki yorumlarınızı tepkilerinizi çok merak ediyorum.
Bunun dışında birde size önemli bir duyurum olacak. Bu sıralar özel hayatım, okulum ve daha bir çok şeye yetişemez oldum. Çok bunaldım yoruldum ve haliyle bölüm bile yazmak içimden gelmez olmaya başladı.
Ben bir karar aldım ve bir süre dinleneceğim.
Bu süre çok uzun değil en fazla üç ya da dört hafta olacak. Size haber vermeden kaybolmak istemedim.
Bir süre dinlenip kafamı toparlayacağım ve daha sağlıklı daha çok yazma aşkıyla yeniden kaldığımız yerden devam edeceğiz.
Sizden anlayış ve sabır bekliyorum hikayemi kütüphanenizden çıkarmayın çünkü bu öyle aylarca ortadan kaybolma durumu değil sadece bir kaç hafta kafa dinleyip geri döneceğim. :)
Yeni bölüm neden gelmedi diye düşünürsünüz diye bu açıklamayı yapmak istedim.
Bölüme geçmeden son olarak ayrıca teşekkür etmek istediğim bir okurum var. Eymen ve Miray için afişler yapan sevgili @Destinesiaaa çok teşekkür ederim. Bu bölümü ona ithaf ettim. Uğraşmış ve bizim için çok güzel kıymetli bir şey yapmış. Ben afişleri çok beğendim mutlaka sizde bakın ve yorum yapın lütfen. ❤️
Böyle çiftlerimizi içten seviyorsunuz ya çok mutlu oluyorum. 😍❤️😊 Tam da böyle bir bölümde Eymen ve Miray'a onları kavuşturduğumuz bölümde hediye olmuş oldu. :)
Bölümü beğenirseniz oy vermeyi ve lütfen düşüncenizi belirtmeyi unutmayın çünkü bu benim çok önemli. 😘😇
Keyifli okumalar dilerim... ❤️😍
(Üç görsel daha var bölüm içinde paylaştım)
***
EYMEN & MİRAY
Eymen karşısında durmuş konuşan babasının sözleriyle kuzguni bakışlarını şaşkınlıkla babasının gözlerine dikti. Babasının söylediği şeyin kendisi için asla ama asla oluru yoktu. Çok nadir babasının fikirlerine kendisinden istediklerine karşı fikri olurdu ama bu söylediğinin imkanı yoktu. Cumartesi günü Miray'ın küçüğünün mezuniyet töreni vardı ve onun o mutlu gününde sonrasındaki partide mutlaka yanında olacaktı ki bunlardan daha önemlisi parti sonrası hayatını adadığı sabırla beklediği yüreğinde sevgisini büyüttüğü küçüğüne aşkını sunacaktı ona açılacaktı ve hiçbir kuvvet onu o gün başka bir yere gönderemezdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AŞKIN ATEŞİ
RomanceAşkın Bedeli'nde sevilen çocukların büyümüş halleriyle dolu dolu yeni bir hikaye. Aşkın Bedeli'ni okumadan da bağımsız olarak hikayeyi okuyabilirsiniz çünkü onların hikayesi başka olacak. Eymen, Miray, Altuğ ve Azra'nın yürek burkan aşklarını, dost...