Siedzialam wlasnie w swoim pokoju i czytalam ksionzke... Tak kochani ja potrafie czytac!!! Bardzo siem stresuje przed spotkaniem z dracze... Boje siem... Jak on mi cos zrobi? Albo co gorsza mojej rodzinie?
Była jurz 21, coraz blizej spotkanie z drejko. Zrobilam mejkap, ogarnelam trochem wloski i ubralam sukienke na ramionczkach i szpilki heh tak wiecie szreksi. Gdy siem ogarnelam byla jusz 21:45. Musiałam jurz wychodzić bo nie dotrem na czas... Szłam przez ciemne korytarze oswietlone pohodniami. Żeby tylko nie pszyszedl rzaden nauczyciel i nie dal mi szlabanu... Trafiłam w konicu do lazienki, była pienkna... Marmur, ogromny wanno-basen. Czego chcieć wiecej? Chyba przyszłam pierwsza bo drako jeszcze nie ma. Myslalam przez chwilem ze morze jeszcze mam szanse uciec ale pomyslalam o mojej rodzinie... im moze naprawde siem cos stac... Przecierz ojciec drejko jest wysoko postawiony w ministerstwie.
Z moich rozmyślań wyrwał mnie wchodzacy do lazienki malfoj... Uhuhuhuhuhuh widzę rze przyszłasss. Nie odpowiedzialam... Podszedl do mnie wolnym krokiem. - Na kolana! - bardziej wykrzyczal nirz powiedział. Stałam nieruhomo. - powiedzialem na kolana - powtórzył. Tym razem spełniłam jego rozkaz. Jestes moja - zapytał
tak - odpowedizalam bez chwili zastanowienia..
Jestes mojom suk0m? - zapytał.
Tak...
A więc kim jesteś? - zapytał po raz kolejny z żędu.
Jestem suk0m malfoja... - odpwiedzialam poslurznie.
I tak ma być - powiedzial bardziej do siebie nirz do mnie. Byłam zarzenowana tym co siem wlasnie działo... WStań - Rozkazał. wykonałam polecienie. Zaczął isc w mojom stonem powoli. Nie wiedzialam co hce zrobic. Myslalam ze juz nic mnie nie morze uratowac... Ale wtedy wrzedł profesor sznejp.
Nie odejme wam punktuw ale niech sie to wincyj nie powtorzy.
dobrze - powiedzielismy razem.
Pietnascie minut puzniej bylismy juz w lohach. Drejkoł przez calom droge siem do mnie nie odzywał. Gdy dotarłam do pokoju dostrzeglam astoryje siedzaca na swoim luzku i czytajoncom jakoms ksionzke. Tak ona tez potrafi czytać!!!!
♢♢♢♢♢
CZYTASZ
Silzgonka | Drejko Malfoj
Humor" Pewna dziewczyna Y/N przyjeżdża na 6 rok do HoGwałtu. Co ją tam czeka? KSIĄŻKA 18 PLUS. PARODIA " [Zakończone] KSIĄŻKA PISANA W 2021(WIEM ZE SKRECA) *WSZYSTKIE BŁĘDY ORTOGRAFICZNE I STYLISTYCZNE SĄ ROBIONE SPECJALNIE ALE W KOLEJNYCH ROZDZIAłACH JE...