❗❗❗❗Cinsel hassasiyet uyarısı❗❗❗❗Blowjob içerir, hassasiyet duyuyorsanız okumamanızı tavsiye ederim.
Yorum atıp yıldıza basmayı unutmayın.
Peçeteler- yani şey... Her şey tamamsa iyi okumalar :)
🐈🐈🐈
Gelmişti. Karşımdaydı ve dilini tenimde gezdireceğine dair cümleler kuruyordu.
Kuruyan ağzımı yutkunarak ıslatmaya çalışırken sunduğu yamuk gülüşle kaşlarını kaldırmıştı.
"İçeriye alacak mısın?"
Sorusunu duyar duymaz bir an kulaklarımdaki uğuldama kesilirken hafifçe geriye çıkmış ve ona yer vererek içeriye girmesi için alan yaratmıştım.
İçeriye girmesiyle gözleri direkt olarak ayaklarımdan başlayıp altımdaki havluda biraz oyalanarak gövdeme geçtiğinde kalp atışlarım düzensizleşmişti. Acelesi olmadan gözlerini her yerime değdirerek suratıma çıkmış dudaklarım ve gözlerimde oyalanarak ıslak saçlarımda durmuştu.
"Bana attığın resimlerden sonra vazgeçme şansın yok biliyorsun değil mi Doruk? Çünkü seni rahat bırakmıştım ama sen istemedin, şimdi ise buradayım ve gitmeye niyetim yok."
Duyduğum kelimeler ile onunla konuşma konusundaki fikirlerim bir bir aklıma dolduğunda elimle salonu işaret etmiştim.
"Salona geç, üzerimi giyinip yanınıza geleceğim."
Kaşları hafifçe çatılırken kafasını sallayıp onaylayarak salona doğru ilerlemişti. Ondaki bu sakinlik ve uyumluluk şaşırmama neden olurken 'Allah'tan belamı istememe.' Yoluna giderek hiç yorumda bulunmayarak odama geçmiştim.
Dolabımdan siyah dizimde biten şortumu giyip üzerime sadece siyah kapüşonlumu geçirip fermuarını çektiğimde tamam olduğumu düşünerek odamdan çıkıp içeriye geçmiştim. Gözleri salonda duran ve benimle Can'ın resimlerinin olduğu masanın üzerinde gezinirken elleri ceplerinde olduğu için pantolonu kalçalarını sıkı sıkı sararak dikkatimin orada toplanmasını sağlamıştı.
Bakma Doruk. Bakma.
Genzimi temizlememle bakışları bana dönerken suratında küçük bir gülümseme oluşmuş ama bir yorum yapmadan koltuğa oturarak rahat bir pozisyona geçmişti. Gerilmiş bedenimle karşısındaki tekli koltuğa yerleştiğimde elaları direkt olarak gözlerimin içine bakıyor ve beni dinlediğini belli ediyordu.
"Anladığın üzere bu ilişkiyi denemeye karar verdim ama birkaç isteğim var."
Adama mesajda bel altı göndermeler yapıp dayılansam da yüz yüze konuşurken gerçekten gergin ve stres altında hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak (bxb)
Novela Juvenil-TAMAMLANDI- O sadece öğretmeninin dersini engellemeye çalışan bir öğrenciydi. Ve eğlenmek istemişti. Eşcinsel konulu bir hikayedir, bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, bdsm v...