1.6

31.3K 2.1K 1.6K
                                    

❗❗❗Cinsel hassasiyet uyarısı❗❗❗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❗❗❗Cinsel hassasiyet uyarısı❗❗❗

Bölüm tamamen smut içermektedir.
Etkileneceklerin ya da okumak istemeyenlerin bu bölümü atlamalarını rica ediyorum.

Başlamadan oy verin, sonradan bozuşmayalım :) Yorumlarınızı da bekliyorum ha. Delirtmeyin ulen beni sdjkfhskfshk

Yemeğimizi yememizin ardından Gürkan elimden tutarak beni odasına götürmüştü. Heyecanı iliklerime kadar hissederken heyecandan ve anın stresinden titreyen bacaklarımı ona çaktırmamaya çalışsam da ne kadar başarılı olduğumu bilemiyordum.

Odaya girmemizle birkaç adım ilerlerken Gürkan kapıyı kapatarak bana dönmüştü.

Her zamanki gibi resmi halinin aksine ev haliyle olması garipsememi sağlasa da kesinlikle böyle çok daha çekiciydi.

Gri eşofmanı, yine açık gri ince ve yakası kayık tişörtüyle birleşen akıllara zarar vücudu tamamen günaha davetiye çıkartıyordu.

"Sana söylediğim şeyi hiç düşündün mü?"

Kaşlarım çatılırken hangi söylediği şeyden bahsediyordu bilmiyordum. Bana son zamanlarda birçok şey söylemişti.

"Yatakta nelerden hoşlanırsın?"

Bir adım atarak bana yaklaştı.

"Hangi pozisyonları tercih edersin?"

Bir adım daha atarak göğüslerimizin çarpışmasını sağlarken gözleri bir saniye bile gözlerimden ayrılmıyordu.

"Ne kadar ileriye gidebilirsin?"

Son sözlerini boğuk ve kısık bir şekilde söyleyerek tamamlarken sağ elini kaldırarak yanağıma koymuştu. Baş parmağı büyük bir yavaşlıkla yanağımı okşayıp çeneme doğru kaydığında güçlükle yutkunmuştum.

"B-ben..."

Dudaklarımı birbirine bastırıp susmamla gözleri gözlerimi delip geçiyordu.

"Sen?"

Siktir! Artık kısık ve boğuk ses benim favorimdi.

"Bil-bilmiyorum a-ama yumruk sokma gibi şeyler f-fazla geliyor."

Öyleydi. O kadarını kaldıramazdım ama sanırım onun dışındakilere açıktım. Bilmiyordum ki amına koyayım!

Gözleri bir şeyleri çözmek ister gibi gözlerime baktığında sonunda yüzünde garip bir gülümseme vardı. Hoşuna gitmiş gibi olmasının yanı sıra garip, şeytansı bir gülümseme...

"İlkinde yavaş olsam bile yarın için aynısını göstermem."

İzin almıyordu, hiç almamıştı da. Almasına da pek gerek yoktu zaten, burada her şeyi kabul etmiş bir şekilde duruyordum. Fakat itiraf etmeliyim ki ilkimde nazik olacağı düşüncesi güzel hissettirmişti.

Yasak (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin