1.7

29.2K 1.7K 1.1K
                                    

❗❗❗Cinsel hassasiyet uyarısı❗❗❗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

❗❗❗Cinsel hassasiyet uyarısı❗❗❗

İşaretli yerden sonrası direkt smut. Hoşunuza gitmiyorsa (hepinizin dibi düşüyor aq biliyorum ama neyse dkdkdkfkf) okumamanızı öneririm.

Bol bol yorum yapın...
Her smut bölümünde hatırlatmaktan vazgeçmiyorum skdkskdksjdjdj YORUM İSTİYORUM, OY İSTİYORUM.

Gözlerimi açtığımda temizlenmiş bir şekilde ve yine temiz bir yataktaydım. Gece yorgun düştükten sonra Gürkan her şeyi ayarlamış olmalıydı, benim tek hatırladığım bir ara dürtülüp duşla alakalı bir şeyler söylediği ve benim de neyi kabul ettiğimi bilmeden kafa sallamamdı.

Gerinerek iyice kendime gelmeye çalıştığımda hafif sızı hissettiğimde dün yeniden aklıma dolmuştu.

Gürkan'la sevişmiştik.

Bugün daha ağır bir şekilde yeniden sevişecektik.

"Ne düşünüyorsun?"

Yanımdan gelen uykulu sesle kafamı çevirdiğimde yeni uyanmış, elini kafasının altına koyarak bana dönmüş bir Gürkan'la karşılaşmıştım.

"Günaydın!"

Neşeli bir şekilde bağırmamla gülümseyerek beni dikkatli olarak kendisine çektiğinde hemen ona doğru sokulmuştum.

"Günaydın."

Bana sarıldıktan sonra uyumaya devam etmesine karşı derin bir nefes verdiğimde tepkisizdi. O yeniden uyusa bile ben uyuyamıyordum. Uyanınca uyuyamama gibi bir özelliğim vardı işte.

"Günaydın dedikten sonra yeniden uyuyamazsın."

Hafif dürterek konuşmama karşılık tepki alamazken yerimde kıpırdandığımda kolları biraz daha sıkmıştı beni.

"Elinde fırsatın varken uyumayı dene."

Yine dominant bir şekilde konuşmalarına dönmüş olduğunu böyle belirtirken gözlerimi devirerek onu itmiş ve kolları arasından zorla çıkmıştım.

"Sana iyi uykular. Ben aşağıdayım."

Sesim soğuk çıkarken gözlerini açıp bana sinirli sinirli baktığını görsem de umursamamıştım. Bana emir vermesinden hoşlanmıyordum.

Dediğim gibi yanından kalkarak yavaş adımlarla odadan çıktığımda hafif hafif sızlamaya devam eden kalçama karşı suratımı buruşturmuştum. Bir de bu gece sert olacağı konusunda anlaşmıştık, dilerim ki yarına yürüyebiliyor olurdum.

***

"Kahvaltını yaptın mı?"

Ben buraya geleli yirmi dakika olmuşken Gürkan'ın da gelmesiyle izlediğim programdan gözlerimi alıp ona bakmıştım.

Yasak (bxb)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin