Karşımda gördüğüm yüzlerle yerimde durmayı kesip Gürkan'ı kolundan tutarak evime doğru çekmiştim.
Sanki anne ve baba denilen iki kişi orada yokmuş gibi davranarak anahtarımı kilide sokmuştum ki babamın kolumdan tutup çevirmesiyle yüzümü mecburen onlara dönmüştüm.
"Bizi görmezden mi geliyorsun?"
Sesi sert çıkarken Gürkan gerilirken yan gözlerle ona bakıp yeniden babama dönmüştüm.
"Yıllardır sizin bana yaptığınızı yapıyorum."
Sözlerimle annem bana ayıplar şekilde bakarken yeniden kilide dönmüştüm ki bu sefer babam daha da sert bir şekilde kendine çevirmiş aynı saniyelerde de Gürkan aramıza girmişti.
"Kimsin sen be?! Çekil şuradan."
Babamın Gürkan'a kızmasıyla Gürkan sinirlenerek babama doğru eğildiğinde kalbim adrenalinle atıyordu.
En son annem beni arayıp babamın işi düştüğünü söylemişti. O an geçirdiğim krizi hatırlarken Gürkan'ın ailemin olayını bilmese de hoşlanmadığımı anlamıştı en azından.
"Ben Doruk'un sevgilisiyim. Onun sizi görmek istemediği belliyken neden hâlâ buradasınız?"
Ela gözleri resmen babamın gözlerini delip geçerken babamın korktuğunu anlayabiliyordum. En azından tırsmıştı ama gözlerini bana kaydırmasıyla o hırçınlığı geri gelmişti.
"Oğlumla arama giremezsin! Hem senin gibi ibneyi nereden buldu bilmiyorum ama asıl sen defol."
Babamın sözleriyle kızgınca öne atıldığımda benden bu çıkışı beklemiyor olacak ki şaşırmıştı.
"Ağzından çıkanlara dikkat et."
Resmen dişlerimi sıka sıka konuşmamla babamın eli saniyelik olarak havalandığında suratıma değemeden Gürkan tarafından engellenmişti.
Annemin babamın adını bağırması apartmanda yankılanırken hemen üst katta oturan ev sahibim hızla aşağıya inmiş ve bize şaşkınca bakmıştı.
"Hemen. Burayı. Terk. Edin."
Gürkan sakin kalmak için çabalarken boynundaki damarı şişerken babamın elini fırlatır gibi bırakmıştı.
"İkiniz de birer ibnesiniz. Annene uyup gelende kabahat. Siktir git ne halin varsa gör!"
Babamın sinirle söylene söylene merdivenlerden inmesiyle annem ağlayarak bana baktığında ona tamamen duygusuzca bakmıştım.
Hep böylelerdi. Yapar, eder ve üzerime yıkarak ortalıktan yok olurlardı.
Annemin de babamın ardından ağlayarak gitmesiyle ev sahibim bize yaklaşırken gözlerinden sinirli olduğu belliydi.
"Bu ne rezalet?! Zaten sıkıntılı bir kiracısın, bir de üzerine apartmanın huzurunu bozuyorsun. Bir hafta içinde terk et evimi."
Şaşkınlıkla adama bakarken o benimle uğraşmayıp arkasını döndüğü gibi merdivenlerden çıkarken kendimi Gürkan'a doğru bırakmıştım.
Hızla belime sarılan eller beni tutarken gözlerim dolu dolu olmuştu.
"Biraz daha dayan bebeğim. İçeriye girince ağlarsın."
Kulağıma ulaşan sözlerle kendimi sıkarken Gürkan'ın hızla kilidi çevirip kapıyı açması ve ikimizi de içeriye çekmesiyle kendimi yere bırakmıştım.
Gürkan beni tuttuğu için daha çok onun dizlerine doğru otururken beni sımsıkı saran kollarıyla ağlamaya başlamıştım bile.
"Yine yaptılar! Geldiler ve her şeyi mahvettiler."
Hıçkırıklarım koridorda yankılanırken saçlarımı okşayan ve sıkıca sarılan sevgilime daha da çok sırnaştığımda her şeye karşı sinirim vardı.
"Hep böyleler! Beni neden sevmiyorlar, onlar anne baba değil mi?! Neden ya neden?!"
Hıçkırıklarım Gürkan'ın vücudu tarafından emilirken bana sıkı sıkı sarılan sevgilim ve okuldaki iki arkadaşım tek varlıklarımdı.
"Evimden de kovuldum. Her şeyi yıkmak için varlar."
Ağlamalarım arasında Gürkan kollarımdan tutup kendisinden ayırdığında baş parmakları kibarca yüzümde gezinmiş en son da gözlerimin altını silerek yanaklarıma inmişti.
"Teklifimi düşünebilirsin ama benimle yaşamak ister misin Doruk?"
Tamamen içten ve sevgiyle gözlerime bakan adamla şaşkınca yutkunduğumda ağlamayı bile bir kenara bırakmıştım.
"Zaten hafta sonları ve hafta içi de akşama kadar bendesin, ayrıca seninle yaşamayı gerçekten isterim de."
Gözlerim saniye saniye yeniden yaşarırken öz ailemin bana hiçbir zaman teklif etmediği bir şeyi söylemişti.
Ben üniversiteyi kazanana kadar eve anca sığdırmışlardı. Üniversiteyi kazandığımda ise evden gittiğim için resmen rahatlamış, burada ev bulup bulmadığımı asla sormamışlardı. Yıllar boyunca tek başıma idare etmişken anca işleri olunca annem beni aramış, onda da benden sert bir cevap alarak telefonu kapatmıştı.
"G-gürkan!"
Hıçkırıp kollarımı sevdiğim adama doladığımda yavaşça kucağına alarak yatak odama getirmişti beni. Ağlayarak uzandığımız yatağımda resmen iç içe geçerek yattığımızda sadece Gürkan'ı düşünüyordum.
İyi ki zamanında bilgisayarını hacklemiştim. İyi ki karşıma o çıkmıştı.
***
Aynı gece hızlıca zaten az olan eşyalarımı toparlayıp Gürkan'a taşınmıştım.
Evinin her köşesinde zaten benim için yerler vardı ama artık o yerleri daha da genişletmiş, rahatça sığmam için elinden geleni yapmıştı.
"Tamamen yerleştin değil mi?"
Yanıma gelerek belime sarılmasıyla kendimi kollarına bıraktığımda yüzümde minik bir gülümseme vardı.
"Yerleştim. Teşekkür ederim Gürkan."
Kolları arasında ona dönerek suratına baktığımda yanında olduğum için mutlu ve huzurlu olduğunu her halinden anlayabiliyordum.
"Teşekkür etme Doruk."
Hafifçe yaklaşıp dudaklarıma minicik bir öpücük bırakarak geri çekildiğinde gülümsemem büyümüş ve kollarımı sıkıca boynuna dolamıştım.
"Hem artık daha çok sevişiriz."
Kulağıma fısıldadığı cümleyle kendime engel olamayıp kahkaha attığımda kendimi biraz geri çekmiş elimle yanağını okşamıştım.
"Bence bana ders çalıştırmalısın. Bu yıl dersinden geçmek istiyorum."
Gözlerinde oyunbaz ışıltılar dönerken "Bıraksam olmaz mı? Daha çok görüşürüz hem." Demesiyle koluna vurmuştum.
"Diğer derslerimi de düşünmem lazım Gürkan."
Sözlerim yatak odasında boş boş yankılanırken Gürkan beni duymayarak yeniden bana sarılmış, boynumdan da koklaya koklaya derince öpmüştü.
Anlaşılan bu yıl Gürkan Çetin'le işimiz vardı.
Neyse ki kendisini seviyordum.
****
Gürkan salak değil, her ne kadar Doruk tamamen anlatmasa da ailesinin onu sevgisiz yetiştirdiğini ve ilgisiz bıraktığının farkında. Bu yüzden orayı net olarak anlattırmadım ama algılamasına yetecek kadarını söylettim.
Artık biraz eğlenceli bölüm yazar, iki de seviştirip final yaparım gibi. 35 bölüm olmuşuz zaten. Ben acaba final yapsam mı diye sorduğumda 23. bölümü yazmışım kjdsfksfhkshfks Kararlılıkta benim gibi olmayın sakın.
Sevgilerimle.
19.9.2021
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yasak (bxb)
Teen Fiction-TAMAMLANDI- O sadece öğretmeninin dersini engellemeye çalışan bir öğrenciydi. Ve eğlenmek istemişti. Eşcinsel konulu bir hikayedir, bunu bilerek başlamınızı isterim. Homofobikler ve aşağılayıcı yorum yapanlar engellenecektir. +18 içerikler, bdsm v...