Okrasný brk se ve svém kalamáři otáčel a otáčel a opisoval tak kruh. Dracovy oči se ztrácely v tomto krouživém pohybu, sice jej pozoroval z boku, takže pro něj se celý brk zdál, jakoby se pohyboval jen doprava doleva, ale přesto ho to uspávalo. Sesouval se postupně na širokém křesle v pracovně Hiddinga, který vedl dlouhou konverzaci s Harrym. V jeho mozku ho začínala tlačit nuda jako nádor, už od školy tušil, že má problémy se soustředěním, ovšem jak na co, jelikož nad kotlíkem s lektvarem dokázal strávit hodiny. Vzpomněl si na časy, kdy takhle sedíval s ostatními Smrtijedy, to nebyla nuda, ale svírající nepříjemný pocit, kradmý strach, co svíral jeho mysl a on se bál jen ceknout, aby nikdo neotočil hůlku proti němu nebo rodičům. Oproti tomu mluvení ministerských úředníků byla procházka zahradou růží.
Zahrada růží?
Draco poskočil na křesle, jako kdyby jej bodnul trn růže a místo aby zmiňovanou Růženku uspal, naopak silně probudil. Byl to moment, kdy Hidding vyslovil jméno Hermiona.
Kouzelníci si jej však nevšímali a hovořili dál, „rozhodně bych na to nespěchal, bude to projekt na několik dlouhých let, ne-li desetiletí, ale tak přiznejme si, my čarodějové se dožíváme o něco déle než běžní mudlové," Hidding měl pravdu, ještě snad před sto lety, kdy lidé průměrně umírali klidně už v padesáti až sedmdesáti letech, kouzelníci se dožívali tak devadesátky až stovky. Dnes tomu bylo ještě déle, kdo ví, jak by dlouho žil Brumbál, kdyby ho tehdy na Astronomické věži nepopravili Smrtijedi v čele s Dracem.
Draco Malfoy se proto ve čtyřiceti letech vůbec necítil jako člověk, který by měl mít už všechno za sebou, pokud má být na tomto světě ještě snad dalších osmdesát let. U Hermiony si však nemohl být tak jistý, tím, že byla čarodějka mudlovského původu, mohla na tom být úplně jinak, ale o tom teď nechtěl přemýšlet. Pohltilo ho totiž nepopsatelné prázdno, když si představil, že by neměla tak dlouho žít.
„Projednáme ještě tedy, do jaké míry bude odhalení kouzelnického světa povoleno?" zeptal se Harry, aby navázal na Hiddinga. Draco si odkašlal, cítil, že by se měl přidat, „například jaké tam zařadit státní orgány?" zdvihl obočí a oba čarodějové přikyvovali, „navrhoval bych zdravotnictví."
„To bude složité," ušklíbl se Hidding Dracově nápadu, „zákony mudlů v oblasti zdravotnictví jsou velmi striktní a..."
„S příchodem nás stejnak budou muset zákony překopat," namítl ostře světlovlasý čaroděj až to Hiddinga zarazilo. Přestával se mu líbit tón hlasu, který Malfoy na jednání používal.
„To se budou muset stejně tak v našem světě. Jenže tím, že se čarodějnická komunita před mudly skrývá, částečně je tak i chrání, protože nesmějí používat před mudly kouzla a tak podobně. Tím se zamezí možným útokům ze strany kouzelníků, protože ruku na srdce, ubránit se takovému nekouzelníkovi není zas takový problém, ale potyčky mohou vznikat při celosvětovém odhalení dvou světů. Takže i když musím přiznat, že váš návrh na spolupráci ve zdravotnictví bych rád podpořil, tak rozhodně neschvaluji to, abychom někam naběhli a přebrali moc tam, kde si myslíme, že oni zaostávají. Stále bude proto platit, že se budeme ve větší míře stále skrývat než odhalovat a časem uvidíme, jak to půjde, ale teď ze začátku bych s nějakým překopáváním zákonů brzdil," opřel se do něj Hidding, aby raději zamezil vyskakování tohoto muže hned ze začátku, který si právě teď spojil všechny špičky prstů k sobě, aniž by se dotýkal navzájem dlaněmi a pohlížel na bystrozora téměř vražedným výrazem ve tváři. Proč teda tak toužili po spolupráci s ním, když se do něj pak bystrozor tak ostře pouštěl? Zatínal zuby a změřil si Pottera vedle sebe pohledem, který si ho měřil stejně tak.
ČTEŠ
𝔸𝕝𝕔𝕙𝕪𝕞𝕚𝕖 「Dramione 40+」
Fanfiction,My ale nejsme stejní.' ,Ty se po jeho smrti necítíš naprosto sama?' ,Sama? Mám Harryho a Ginny, moje děti, celou rodinu Weasleových. Já nejsem sama, oproti tobě!' ,Tak co tě sem přivedlo?' ·◦Plánováno 5 částí příběhu◦· ▲ Vhodný pro 15+ ▲ Mezi Drac...