(13) Povinnosti - leden 2021

256 6 2
                                    

Leden 2021

Povinnosti. Jsou kladeny na každého z nás již od raného věku, třeba školní povinnosti, jak se však zdají malicherné, když vyrosteme. Pochopíme, že svět, ve kterém žijeme, funguje na bázi společenských povinností, jenž utváří naše vztahy. Ať už se jedná o mateřské povinnosti nebo manželské. Loajalita k těmto vztahům je brána jako nejvyšší cnost. Zároveň nesmějí ani dospělí zapomínat na své pracovní povinnosti, které jim mohou brát nepřiměřené množství investovaného času. V kouzelnickém světě bralo ministerstvo kouzel zaměstnancům spoustu času, proto Hermiona musela říct Dracovi, že si potřebuje jeho vánoční dárek nechat projít hlavou. Popravdě si potřebovala sestavit plán, jak by mohla takovou záchranu provést a zároveň i přemýšlela o tom, aby nepokazila žádnou časovou linii tím, že Rona zachrání. Především ji velmi hlodalo svědomí, protože se mezi jí a Malfoyem za ty měsíce již něco stalo a něco dost závažného, ale tohle všechno bude muset ukončit a ve své mysli zpřetrhat nitky citů, zpřetrhat je ze svého těla, ze své samotné duše, pokud má přivést Rona zpět mezi živé.

Jelikož ji po Vánocích vtáhly pracovní povinnosti na ministerstvu, dohodla se s Dracem, že nesmějí jednat zbrkle, pokud jde o tak závažné věci jako je zahrávání si s časem.

Společně s Harrym začali v lednu řešit problém s mozkomory na americkém ministerstvu, a tím, že se do toho začalo intenzivně vrtat, z ministerstva za oceánem přišel protiútok. Zkonkrétnily se události záchrany paní Hermiony Grangerové Smrtijedem, jak se o tom začalo mluvit na ministerstvu. Později jí Harry trochu vyčítal, že těchto pár detailů opomenula zmínit, „za to se omlouvám, ale nechtěla jsem tě tím zatěžovat, důležitější pro mě bylo to, že jsou na ministerstvu mozkomorové, než že se Draco stále dokáže přenášet jako Smrtijed," poznamenala ostřeji Hermiona, zdála se dnes Harrymu odměřená.

„Alespoň jeho schopnost ministryně kouzel omluvila tím, že potom dokázal vyvolat patrona, protože jak zmiňovala, s tím mají černokněžníci velký problém a většina z nich mozkomora zahnat nedokáže," řekl Harry, aby zmírnil její odměřenost, „takže je alespoň potvrzené, že se Malfoy nezapletl s černou magií, teď," nezapomněl poznamenat a Hermiona na to jen netrpělivě klepla nízkým podpatkem o lesklou podlahu z kachlí, když čekali na vedoucího odboru bystrozorů Hiddinga. Brzy se dočkali jeho přítomnosti i ve společnosti ministryně kouzel paní Tuftové, která mohla být podobného věku jako Harry s Hermionou. Všichni vstoupili do pracovny a usadili se na pohodlná křesla.

„Ještě jednou vás zdravím, dnešek je poměrně hektický," pozdravila Tuftová mile, byla to velmi příjemná žena, Hermiona ji měla v oblibě a nikoho lepšího by si na tento post ani nedokázala představit. Ministryně si srovnala nějaké papíry na stole a hned se usadila do křesla, „chci vás ubezpečit, že na americké mozkomory, jestli je tak mohu nazývat, již sestavujeme tady s panem Hiddingem tým, přemýšlíme koho všeho poslat," pohlédla na Hiddinga po své levici a povzdechla si současně s ním, „nejspíš i odbor pro kouzelné tvory a určitě někoho z odboru pro mezinárodní kouzelnickou spolupráci, takový člověk tam bude určitě potřeba," pousmála se unaveně.
„A spousta bystrozorů," dodal Hidding a kývli na sebe s Harrym. Potom opět všichni pohlédli zase na Tuftovou, „co se týče Draca Malfoye," řekla a Hermiona bezděčně ztuhla, byla nervózní z toho, aby neměl problémy nebo aby ona neměla problémy? Nejlepší slovo pro tohle bylo, že měla starost o ně dva.

„Nechci dále rozebírat co se konkrétně stalo nebo nestalo," Tuftová vypadala, že se ji snaží uklidnit, vysvětlovala celou situaci naprosto klidně a otevřeně, „jsme mu vděční za to, že se o vás jako o naši zaměstnankyni postaral, stoupl si před vás a chránil vás vlastním tělem," jejími slovy a tónem hlasu to znělo téměř romanticky, až se Harry vedle své kamarádky ošil, protože si takhle Draca nedokázal představit, alespoň ne ze školních let, avšak od doby, kdy ty dva viděl společně na pohřbu, mohlo se něco změnit. Hermiona zamrkala.

𝔸𝕝𝕔𝕙𝕪𝕞𝕚𝕖 「Dramione 40+」Kde žijí příběhy. Začni objevovat