(14) Bradavice - 26. ledna 2021

244 8 0
                                    

26. ledna 2021

Bradavice. Škola, kterou si prošel téměř každý čaroděj v Británii, pokud však nechodil do jiné po Evropě, ale takových studentů bylo méně. Vysoké věže, hluboká sklepení, rozlehlé pozemky a tajemná zákoutí ukrývali hrozivého mozkomora.

V Zapovězeném lese na okraji pozemků Bradavic se rozevřel kmen širokého jehličnatého stromu, z něhož vylezli tři čarodějové. Nacházeli se zde, protože měli jediný cíl, najít zmiňovaného mozkomora a vypudit jej z prostoru Bradavic, motivací jim byly vlastní děti, které na škole studovaly, jako kdysi oni.

Světlovlasý čaroděj vytáhl ze své brašny tři mnoholičné lektvary s odlišnými nápisy, sloužící k fyzické přeměně na jinou osobu. Každému po jednom dal, „do dna," podotkl a odzátkoval přitom svůj lektvar s nápisem Scorpius Malfoy. Harry Potter pohlédl na tekutinu ve svém lektvaru a po očku sledoval přeměnu svého nového „kolegy" z ministerstva.

„Potom si nachystejte hábity," podotkla kudrnatá čarodějka vedle něj, sama už měla obsah lektvaru v sobě a hledala ve své tašce nebelvírský hábit. Oba už byli proměnění a věnovali se převlékání do oblečení svých dětí. Ministryně kouzel Tuftová a hlavní bystrozor Hidding navrhovali, aby jejich mise v nejlepším případě proběhla v utajení, ministerstvo by tak nezpůsobilo na internátní škole velký poprask. Plán byl proto následující, každý doma najde například vlas svého dítěte z oblečení a použijí jej na výrobu mnoholičného lektvaru, který Draco pro všechny připravil. V tomhle dokonalém přestrojení bylo potřeba hrad prohledat a uchránit tak všechny jeho obyvatele od vymazání šťastných vzpomínek.

Oba Harryho kolegové již byli přeměnění a věnovali se převlékání do barvy příslušných kolejí, až přišlo Harrymu divné, že se vlastně Hermiona nestydí před Dracem převléci, znal ji vždy jako stydlivou dívku, ale možná přítmí lesa a míra dospělosti její stud otupila. Nechtěl déle zdržovat, už se přesvědčil, že Draco mnoholičný lektvar zvládl dobře připravit a napil se také, až do dna. Jeho vlasy zůstaly stejné, pohubnul na patnáctiletého kluka, jizva mu zmizela a tvář se mu změnila, tak, že když udělal nějaké obličeje, připomínal lidem spíše mužskou formu Ginny. Ze své brašny vytáhl hábit zmijozelské koleje, bylo pro něj velmi zvláštní obléct si tuto barvu.

Vyšli ze Zapovězeného lesa, na jeho okraji Hermiona zamžourala do sluníčka, nyní jako její dcera Rose. Z tašky vytáhla černý lak na nehty a nalakovala si jím malíček levé ruky, pohlédla na zmijozelské chlapce, „tohle bude naše rozlišovací znamení," poznamenala, „vy ale lak nedostanete," pousmála se, schovala lak a místo něj vytáhla hůlku. Chlapci natáhli před ni každý levou ruku, jak jim nařídila a vytvořila na malíčcích tmavou modřinu, jakoby se někde silně praštili.

„Pokud se někdo z nás setká s dítětem toho druhého, snažte se s nimi raději nebavit anebo se rychle na něco vymluvit, pokud se však potkáme my, ukážeme si tohle znamení na ruce, abychom se poznali," vysvětlila svůj jednoduchý plán a rozdala každému rozvrh hodin, aby věděli, kde se jejich děti budou pohybovat a v jakých místech hradu si dávat pozor.

Rozešli se k bradavickému hradu. Čím blíže byli, tím více se rozvzpomněli na staré vzpomínky. Jejich dospělé já se v dětských tělech nepatrně vytratilo. Největší bitvou nebude mozkomor v Bradavicích, ale chovat se na hradě jako jejich děti, které se v mnohém od nich lišily. Albus byl horkokrevnější a více rozpustilý jako Ginny, Rose byla více rebelka a rozhodně ne knihomolka stejně jako Ron, Scorpius byl uzavřenější a více zahloubaný jako Astoria.

„Nenápadně se ptejte i svých spolužáků, jestli nezahlédli něco podezřelého," poradil Harry, když se pozastavili před bránou hradu, „to zní hodně," zamyslel se Draco, „bystrozorsky" poznamenal odměřeně. Hermiona se napnula v zádech, samozřejmě neočekávala, že spolupráce Harryho a Draca proběhne naprosto hladce. Jak mají dva nepřátelé z dětství zahrát nejlepší přátele, kterými jsou jejich synové?

𝔸𝕝𝕔𝕙𝕪𝕞𝕚𝕖 「Dramione 40+」Kde žijí příběhy. Začni objevovat