Hlad po moci je neukojitelný, nakonec sežere svého hostitele nebo je hostitel poražen dříve, než ho neukojitelný hlad stráví zaživa.
„Umírám hlady," ozval se hlasitě Harry před Hiddingem, jelikož Federico byl již pevně svázaný v přičarovaných poutech a byl v rukou dalších bystrozorů, kteří přišli hned v závěsu za nejvyšším bystrozorem.
„Zvu vás tři dnes na večeři do Londýna," chytl se Hidding ihned Harryho slov, „je co slavit, dokázali jste vyřešit tyto nepříjemnosti v Bradavicích obdivuhodně rychle. Každý z vás by měl nabrat doma sílu a večer se sejdeme," mrkl na ně a otočil se za zbývajícími bystrozory, kteří ještě zůstali zde, mezitím co ostatní odvedli Federica pryč. Rozdal úkoly, měli pomoci v jeskyni odvést studenty na ošetřovnu a ujistit ředitelku McGonagallovou, že škole již nehrozí žádné nebezpečí.
„Uvidíme se večer, pane Hiddingu," potvrdil mu Harry a přesunul se k Hermioně, která choulila svá ramena k sobě v této tuhé zimě.
„Usmíváš se," podotkla. Byla to pravda, Harrymu na tváři hrál široký šťastný úsměv, položil Hermioně ruce na ramena a jemně několikrát přejel přes její paže nahoru a dolu ve snaze ji zahřát, „usmívám, proč bych neměl? Mám radost, že jsme toho muže dostali a nemohl nikomu dalšímu ublížit. Napáchal už dost a navíc cítím trochu nostalgie. Necítíš to tak taky? My, Bradavice, nebezpečí," řekl Harry. Hermiona si dýchla do dlaní, aby si je zahřála, „ale s jedním velkým rozdílem," pohlédla na Harryho, „není tu Ron."
Mimoděk sáhla ke svému krku, kde nahmatala neviditelný řetízek s obracečem času. Stále ho měla u sebe.
Informovali Draca o úspěšném ukončení případu a o večeři s Hiddingem. Nezdál se příliš nadšený, ale nabídku přijal a každý se přesunul do svého domova, aby si odpočal, převlékl po celém dni a něco malého před večeří snědl, protože přeci jen nebyl úplně čas během případu se někde v klidu najíst a do večeře bylo ještě dost času. Bradavice museli opustit bez rozloučení se svými dětmi, protože ministerstvo nechtělo, aby vytvořili na škole větší pozdvižení, než bylo třeba. Zbylí bystrozorové byli za jejich dětmi posláni a velmi brzy jim potvrdili, že Scorpius a Rose jsou na ošetřovně a chlapec je zcela v pořádku. Stejně tak vyhledali pro jistotu Albuse, rovněž byl v pořádku. Hermiona ještě doma stihla napsat dopis své dceři, kde ji ubezpečovala, že muž, který ohrožoval Bradavice, je již ve vyšetřovací vazbě na ministerstvu.
Byl to zvláštní případ, normálně když nekouzelníci dělali problémy v kouzelnickém světě, byla jim vymazána paměť a kouzelníci se vynasnažili jej navrátit zpět do jeho běžného života. Jenže tohle bylo něco úplně jiného.
Nakonec se všichni po několika hodinách sešli v plné restauraci téměř ve středu Londýna. Tohoto úterního večera ministerstvo oslavovalo velký úspěch, u kulatého stolu měl na sobě Harry svoji slavnostní tmavě modrou košili a zrovna pozvedával číši šampaňského naproti Hiddingovi.
ČTEŠ
𝔸𝕝𝕔𝕙𝕪𝕞𝕚𝕖 「Dramione 40+」
Fanfic,My ale nejsme stejní.' ,Ty se po jeho smrti necítíš naprosto sama?' ,Sama? Mám Harryho a Ginny, moje děti, celou rodinu Weasleových. Já nejsem sama, oproti tobě!' ,Tak co tě sem přivedlo?' ·◦Plánováno 5 částí příběhu◦· ▲ Vhodný pro 15+ ▲ Mezi Drac...