LOUIS / JELEN
Az első próbánk csak hétkor kezdődik, de én már ötkor ott voltam a stúdióban. Beakartam melegíteni, és gyakorolni legalább két órát mielőtt Harry ideér.
Lehúztam a pulcsimat és a nadrágomat. A terem üres és meleg volt, szóval úgy döntöttem alsógatyában fogok táncolni. Lila volt, egy nagy arany koronával a hátulján. Az anyám vette nekem, amikor megkaptam Siegfried Herceg szerepét. Kis szemtelen.
A rádióhoz lépve sok CD közül választhattam, de először megnéztem mi maradt benne. Cascada. Miért ne? A rúdnál melegítettem be, utána pedig a forgásokat is ugrásokat gyakoroltam. Kissé elragadtattam magam a fülbemászó pop számok miatt, és szabadon táncoltam egy ideig, csoszogva és tekeregve, mielőtt koncentráltam volna újból. Nem nyomtam túl, hogy friss lehessek a próbára is. Átok lenne, ha hagynám, hogy Styles lekörözzön!
Háromnegyed hét körül felöltöztem végül. A táncosok elkezdtek megérkezni álmosan a terembe. A lányok ásítoztak, miközben a cipőjükre új szalagot kötöttek, Zayn és a többi férfi, pedig a padlón fekve nyújtották a lábukat.
Most fogunk először találkozni a koreográfussal. Ez egy baráti próba volt. Úgy tervezte, hogy bemutatkozik, el mondja a terveit, a munka stílusát, és hogy mire számíthatunk a következő hetekben, és hónapokban. Az első felvonást is átbeszéltük. Attól, hogy nem koreográfiát készítünk, fontos volt az első találkozás. Mindenkinek itt kéne lenni, beleértve Kenneth-et is, a művészeti igazgatót.
Niall és Liam két nagy pohár kávéval jött be helyet foglalva a hátsó székeken. Aztán Gigi és Eleanor is megérkezett ledobva magukat mellém. Gigi a fehér hattyút, Odette-t fogja játszani, Eleanor pedig a feketét, Odil-t. Tizenegy éves korom óta táncolok velük. Tudunk egymás erősségeiről, és gyengeségeiről, jól tudunk dolgozni egymással. Nem kollégáknak tűnnek, hanem inkább húgoknak. És mint az igazi testvéreim, ők is az őrületbe kergetnek.
Harry megint késett. Remélem ez nem megszokás nála. Kenneth sétált be egy táblával a kezében, készen állva, hogy bemutassa a koreográfust, Maurice Charrat-ot.
Felemeltem a kezemet. - Várjunk, hiányzik az egyik vezető táncos. Harry Styles nincs itt még.
Kenneth a halvány szakállát megvakarva válaszolt - Harry ma nem vesz részt. A B stúdióban egyedül próbál.
- Micsoda? Ez egy próba az egész társaságnak. - jelentettem ki, azt amit Liam írt le a kiküldött emailben.
Kenneth megköszörülve a torkát folytatta a bemutatást. Tudtam, hogy azt akarta hagyjam a témát, de nem tudtam. Ki hallott olyanról, hogy a főtáncos kihagyja az első próbát? Mit gondolhat rólunk Maurice?
A bevezetésnél, Gigi, El és Én egy kisebb kört alkottunk egymáshoz suttogva.
- Mit gondol Harry, ki ő? - sziszegtem.
Gigu vállat vont. - Talán sérülése van.
- Lehet valami botrányba keveredett. - mondta Eleanor. - Mi másért hagyta volna ott a Bolshoi-t? Úgy bánnak a táncosokkal ott mint a Moszkvai királyi családdal!
- Kapja be a Bolshoi. - csattantam fel. - Minek akartuk egyáltalán, hogy visszajöjjön? Egy áruló! Honnan tudjuk, hogy nem egy kibaszott kém? Sok ilyen van.
- Louis nyugi van. - mondta Gigi, a kontyába tűzve egy hullámcsattot. - Ő az egyik legjobb táncos a világon. Nem érdekel miért van itt. A jegyeket háromszor eladták mióta idejött.
Eleanor bólintott. - Ezért hagyja Kenneth, hogy ilyet csináljon. Egy pénzéhes állat.
- Ti ketten megőrültetek? Harry nem a legjobb táncos!
YOU ARE READING
Flightless Bird // l.s. ✔️
RandomLouis Tomlinson egy fő táncos A Királyi Balettnál. Amikor a riválisa, a szeszélyes csodagyerek táncos, Harry, csatlakozik a társasághoz, régi sebek szakadnak fel, és régi szenvedélyek veszik át az uralmat. Miközben a társaság a Hattyúk Taván dolgozi...