I. FELVONÁS: NEGYEDIK FEJEZET

1.5K 152 17
                                    

HARRY / MÚLT

A stúdiónak az egyik felén lévő korlátoknak a fiúk támaszkodtak, míg a másik felén a lányok álltak. Emeléseket gyakoroltunk. A Chesire-ben lévő társaságban a legtöbb lány fiatalabb, és kisebb volt nálam, de itt egykorúak voltak velem, és egy magasok, hacsak nem magasabbak. 

A hétvégén elmentem a Top Shopba, hogy vegyek hasonló lazább felsőt, mint ami az itt lévő fiúknak van. Végre kezdtem úgy érezni, hogy idetartozok, akkor is, ha tragikusan le voltam maradva a módszerekkel. 

Louis, Eleanor-ral, az egyik barátjával volt összerakva. Egy biztos, de óvatos barna hajú lány, napbarnított bőrrel, amit A Dél-Franciaországi jachtos útján szerzett. Egymással civakodtak a termen keresztül.

- Kibaszottul ne merj leejteni Tomlinson! - mondta, megigazítva a a cipellőjét.

- El, nem ejtenélek le, ha egy kicsit megnyugodnál!

- Hogy tudnék nyugodt lenni, amikor folyamatosan leejtesz? 

Én Gigi-vel lettem párosítva, a legerősebb női táncossal az akadémián. Magas, és izmos volt, emellett pokolian ijesztő is. Amikor boldog olyankor, mint egy porcelán baba, de ha ideges, mint egy kobra. Sokszor volt ideges.

Louis bökött meg. - Vigyázz Gigi-vel. Utoljára, amikor egy srác leejtette tökön rúgta szegényt. Diótörőnek hívjuk. 

Leesett az állam.

Liam kezdett. A partnere megkapaszkodott a vállába, ő pedig teljes egyszerűséggel felemelte a földről. A lány lábai a levegőben ollós mozdulatokat tett, mielőtt Liam gyengéden lerakta volna. 

Zayn is egyszerűen kapta fel a párját megpörgetve egy kézzel e feje fölött, mintha csak egy pálca lenne. 

Eleanor az orra alatt káromkodva szaladt Louis felé. Egy elkapást és emelést gyakoroltak. Eleanor-nak fel kell ugrania Louis kezébe, és abban a pillanatban Louis-nak a derekánál fogva a feje felé kell emelnie a lányt. Megoldotta. A lány idegesen landolt a földön Louis kezei által.

Gigi jeges kék szemei az enyémbe fúródtak, ahogyan elindult felém. Egy sima mérlegállás emelést csináltunk. A legegyszerűbbet. A jobb kezem a csípője felett fogott, a balom pedig a hosszú lábai alatt. Mintha egy pincér fogna egy tálcát. Behajlítottam a térdemet, és felemeltem. Félig sikerült, mielőtt a kezeim remegni kezdtek volna.

Louis beharapta ajkát.

Zayn eltakarta a szemét.

Nem tudtam megcsinálni. A könyököm összecsuklott, és kegyetlenül estem le a talajra.

- Újra! - mondta a lány. 

Még egyszer ráfogtam a testére erősebben, fel is emeltem, de el is ejtettem. Basszus. 

Felállt körülöttem körözve. - Újra!

Próbálkoztam, de fizikailag lehetetlen volt. - Nem megy! - lihegtem, letéve lágyan.

- Újra!

Most egy kicsit magasabbra emeltem, de e fogásom izzadt volt, és kicsúszott a kezeim közül.

- Újra!

Vagy ötvenszer megcsináltuk, és folytattuk miután a többiek már végeztek. A karjaim gyengébbek lettek, nem erősebbek. 

Miután leraktam utoljára, Gigi a többi fiú felé fordult. - Javítsátok meg! - köpte oda. Megfordította erősen a fejét, megpofozva a copfjával.

A vállaim leereszkedtek vereségben.

- Gyerünk. -mondta Louis a táskánk pakolása közben. - Menjünk az edzőterembe.

Flightless Bird // l.s. ✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora