A SÖTÉTBEN TÁNCOLNI: SZEXUÁLIS VISSZAÉLÉSI BOTRÁNY KÍSÉRTI A KIRÁLYI BALETTOT
Írta Audrey H. Heart
Nyomozói riporter
Két nap múlva a Királyi Opera Ház bemutatja a balett világban a legnagyobb eseményt, Nureyev színpadra jelenése óta Londonban 1961-ben.
Harry Styles, Anglia tékozló fiúja visszatért. A 23 éves virtuóz egész szakmai karrierje alatt Moszkvában táncolt a Bolshoi Balettnak. A Királyi Balett bemutatója a Hattyúk Taváról, az első itthoni fellépése lesz. Ez egyben az első alkalma együtt dolgozni a legendás elődjével, és mentorával, Alexander Beauchamp-val, aki később csatlakozott vendég koreográfusként a munkához, átvéve Maurice Charrat helyét.
Harry, a siker megtestesítője egy olyan karrierrel, amely összes társát elhomályosította. A természetfeletti képességei, színpadiassága, és színpadon kívüli bohóckodása, katapultálta a célközönség tudatába. A képe magazinok borítóján kötött ki, rocksztárok, és filmsztárok mellett. Ő a legjobban fizetett táncos, és ez megmutatkozik a Londoni lakásán is, egy luxus, két szintes tetőtéri otthonban, a Temzére nézve.
Személyesen, királyi és nyugodt, sötét fürtökkel büszkélkedhet, melyek széles vállára omlanak, mint egy oroszlán sörény, ötezer dolláros öltönnyel, ami második bőreként szolgál.
A felszínen tökéletes életet láthatunk, de ez nem az igazság. Styles éjszakai terrorokkal, és krónikus depresszióval küzd. Edzésmódja mazochisztikus, több adag gyógyszerrel ellátva az állandó fájdalmára. Az összes problémája, amitől szenved, a bántalmazásból ered tinédzser korából, volt mentora, új kollégája, Alexander Beauchamp keze által.
"Megerőszakolt."
A szavak meglepték Styles-t, ahogyan elhagyták száját, hiszen eddig sosem merte kimondani őket hangosan.
A kinyilatkoztatás különösen megdöbbentő, az ő történelmük esetén. Styles-t, Beauchamp egyik nagyra becsült tanulójaként ismerték a Királyi Balett Iskolában. Bár Styles nem szívesen ismeri el, Beauchamp hatása mélyreható számára. Styles karrierje majdnem Beauchamp változata. Mindketten a Királyi Balett Iskolában tanultak, mielőtt felvették őket volna világhírű vállalatokhoz egyből az iskola után, gyorsan felérve vezető táncossá, majd a szakmájuk csúcsára.
Styles táncának kötődését Beauchamp-éhoz mindig is vitatták, mintha egy érme két oldaláról beszélnénk.
- Sosem láttam őt táncolni. - mondta Styles. - Vannak videók, de nem néztem őket meg. Az igazság az, félek hogy magamat látnám benne.
A táncuk mégis különbözött. Beauchamp egy szórakoztató ember, a közönség szeretetéből táplálkozva. Styles magának táncol. Nézni őt, olyan mintha behatolnánk a sötét szívébe.
A bántalmazás egy Párizsi úton kezdődött. Harry-t személyesen Beauchamp választotta ki, kísérje el őt a Párizsi Opera Ház Hattyúk Tavának nyitó estéjére, ami óriási megtiszteltetés egy fiatal táncosnak. Beauchamp azt mondta neki, az iskola által foglalt hotel szoba helyett, a feleségével, a híres balerinával, Irina Beauchamp-val fognak együtt maradni a lakásukban. Azonban mikor megérkeztek Párizsba, egy másik apartmanba vitte őt el Beauchamp, egy egy szobásba, ahol egyedül maradt a férfival.
- Alexander nem csak hazudott nekem. Hazugságokat, hazugságokkal kevert.
Ahogyan Styles mesélni kezdte, mi is történt vele Párizsban, a partnere, Louis Tomlinson végig fogta kezét. Mint Styles, Tomlinson és egy főtáncos a Királyi Balettnál, ezzel együtt Beauchamp régi tanítványa is. Egy tömör, sportos táncos, világos kék szemmel, és megnyerő mosollyal, ami elhalványult, mikor Styles a múltról kezdett mesélni.
YOU ARE READING
Flightless Bird // l.s. ✔️
RandomLouis Tomlinson egy fő táncos A Királyi Balettnál. Amikor a riválisa, a szeszélyes csodagyerek táncos, Harry, csatlakozik a társasághoz, régi sebek szakadnak fel, és régi szenvedélyek veszik át az uralmat. Miközben a társaság a Hattyúk Taván dolgozi...