Í/M: Jelenben játszódó fejezet. A Giselle előadás után járunk. Egy új balettra gyakorolnak...
Harry-nek nehéz kedvezni.
Egyedül álltunk a stúdióban. Éppen az egyik kegyetlen próbáját viseltem el. Harry összetett lábakkal ült, csoki trüffelt zabálva, amit az egyik háttértáncos hozott neki. Naponta halmozták el őt ajándékokkal. A társulatnál mindenki az ő kedvében akart járni.
Egyedülálló pozícióban éltem. Mint a szerelme, már eleve a kedvence voltam. Amikor túl messzire ment velem, visszavágtam.
- Csináld újra meg. - utasított. - Összeszorítod a lapockádat a sous-sus-nál.
Letöröltem arcomról az izzadságot. - Nem, nem szorítom össze!
- De, igen.
Újból végrehajtottam a folyamatot.
- A karjaidnak ötödik pozícióban kéne lenniük a passé után. - mondta, a csokit rágcsálva. - Oh, és terjeszd ki jobban a bal lábadat.
Újra megcsináltam, kinyújtva a bal lábamat
- Nem ennyire! Fókuszálj, Louis!
Frusztrálva dobbantottam a lakkozott padlón. - Nem értem mit akarsz!
- Mert nem figyelsz!
- Nem magyarázod el megfelelően! - kiáltottam. - Ide tudsz jönni, bemutatni?
- Oh, rendben. - morgott, leporolva a morzsákat a gatyájáról.
Felállt belekezdve a koreográfiába. Utánoztam. Kezdtem elhagyni a korábbi hibáimat. Harry a csípőmet fogva javítgatott.
- Így, ez az... - mondta.
Körbefontam karjaimat a nyaka körül, megcsókolva.
- Louis, kérlek, munkában vagyunk!
- Szünetre van szükségem. - nyafogtam, meglazítva nyakkendőjét.
- Százszor megbeszéltük már ezt. Nem hagyhatjuk, hogy a személyes kapcsolatunk beleavatkozzon a munkatársiba.
- Miért nem?
- Mert az szakszerűtlen. - mondta elkeseredetten.
Állandóan ezen veszekszünk. Nem tudtam kikapcsolni az érzelmeimet felé, mikor stúdióban vagyunk.
A trüffelért nyúlva, végig húztam a krémes csokit az alsó ajkán.
Harry elgyengülve, kinyitotta száját. Etettem őt az édességgel, amit csukott szemmel élvezett.
- Oké. - sóhajtott. - Talán egy rövid szünet.
A földön, összehurkolt lábakkal etettük egymást a csokival csókok közben. Ő egyszerre ette meg a darabokat, míg én kicsi harapásokat vettem belőle. Véletlenül megharaptam, amire felnevetett. - Áú!
Megcsókoltam a mutatóujját. - Bocsi. - Körbefontam ajkaimat az ujján, egészen lemenve a végéig. Visszahúztam a számat, lenyalva az ujjbegyén maradt csokoládét.
Szemei követték ajkaimat.
- Édes. - mondtam.
- Van valami sokkal édesebb, amit a szádba tehetek. - bökött meg.
- Igen? Igazából vissza kell mennem dolgozni. Én egy tökéletes szakember vagyok, ahogyan te is tudod ezt.
- Louis!
YOU ARE READING
Flightless Bird // l.s. ✔️
RandomLouis Tomlinson egy fő táncos A Királyi Balettnál. Amikor a riválisa, a szeszélyes csodagyerek táncos, Harry, csatlakozik a társasághoz, régi sebek szakadnak fel, és régi szenvedélyek veszik át az uralmat. Miközben a társaság a Hattyúk Taván dolgozi...