FIGYELMEZTETÉS: Öngyilkosság megemlítése, és szerhasználat!
LOUIS / JELEN
Kellemes karácsonyom volt. Hazavittem Jeffrey-t, hogy bemutassam őt a családomnak, és később egy sítúrára is elmentünk a Svájci Alpokba. Jól kijött a családommal, és könnyű utazó társnak is gondoltam. Minden tökéletes volt, de már visszaakartam menni a stúdióba.
Jeffrey érezte bennem a nyugtalanságot, és meg is említette milyen 'távolinak' tűntem. Próbáltam figyelmes lenni. Meghallgattam a történeteit, hogy hogyan szenvedett tinédzserként a melegségével, és elvittem a kedvenc éttermeibe, színházba, sőt még időnként egy klubba is. Minden reggel felolvasta nekem a művészi részeket az újságban egy kávéval megajándékozva. Nevettünk a rossz véleményeken, amikkel együtt értettünk, és felháborodtunk, amikkel nem.
Szeretnem kellett volna ezeket a kényelmes reggeleket, de túl erőltetettnek éreztem. Úgy láttam, hogy én játszottam a kötelességtudó barátot. Megtettem, és mondtam az összes helyes dolgot, de rossz okból.
Január második hetén mentem vissza dolgozni. Az Opera Ház jeges lépcsőin fellélegeztem végre. Otthon voltam.
Levettem a kabátomat a stúdióban, hangos dörömbölést hallva az ajtó túl feléről.
Kipillantva az ablakon, az álomszerű, csodálatos kellékeket éppen szedték szét, a színpadi kellékekhez visszahordva. A férfi bosszúsan morgott a nehéz panelok alatt állva, Liam utána sétálva.
Kinyitva az ajtó, kidugtam a fejemet. - Mi a baj a díszlettel?
Összeráncolva a homlokát, a mellkasához emelte a tábláját. - Semmi.
- Akkor mi a szarért akarod szétszedetni őket?
- Én nem. Harry igen.
Kiléptem a folyosóra, rálesve az órámra. - Kevesebb mint egy órája jöttünk vissza a szünetről és máris parancsokat ad?
Liam neki dőlt a falnak. Az összeomlás szélén állt. - Harry nem ünnepel semmit. Látszólag nem hisz bennük. Fel kellett adnom a saját szünetemet, hogy biztos legyek, nem égeti le a helyet.
Pont ekkor került mellénk Maurice, hóna alatt egy kicsi uszkárral. - Ez a szörnyeteg nem fogadja el a koreográfiámat! - robbant fel Maurice. A kutyája a gazdája idegessége miatt, fészkelődni kezdett. Tudom, hogy rosszul mennek a dolgok, ha elhozta a kutyáját erősítés gyanánt. Csak akkor hozta be a kutyáját, Bijou-t, ha különösen zaklatva érezte magát.
Határozottan a csípőmre tettem a kezem. - Azt hittem megengedted, hogy változtasson a szólóján.
- Meg is engedtem. - ordított Maurice. - Most Gigi szólóját is megakarja változtatni, és a pas de quatre-t a második felvonásban!
- Sosincs vége. - nyögte Liam, a halántékát masszírozva. - Adtál neki egy centimétert, és ő elvett egy kilómétert.
Káosz. A tánctestület ömlött ki az A stúdióból, suttogva valamiről. Gigi és Eleanor végig tombolt a folyosón, félig jelmezben, félig ruhában.
- Liam, miért nem magyarázod csak el neki, hogy benne volt a szerződésében. - mondtam elkeseredetten.
Liam végig húzta rövid szakállán ujjait. - Nem jön vissza a stúdióba, vagy beszél velem, amíg nem teljesítjük az igényeit.
- Az egész csapatot csapdában tartja, amíg meg nem kapja amit akar! - kiabált Gigi, mintha lángolna a haja. - Ez az első alkalmam főszerepet táncolni a Hattyúk tavában. Ez a legfontosabb fellépésem! Tönkre teszi nekem, és mindnyájunknak!
BINABASA MO ANG
Flightless Bird // l.s. ✔️
RandomLouis Tomlinson egy fő táncos A Királyi Balettnál. Amikor a riválisa, a szeszélyes csodagyerek táncos, Harry, csatlakozik a társasághoz, régi sebek szakadnak fel, és régi szenvedélyek veszik át az uralmat. Miközben a társaság a Hattyúk Taván dolgozi...