IV. FELVONÁS: HARMINCKETTEDIK FEJEZET

1.8K 114 36
                                    

LOUIS / JELEN

Hetek teltek el. Egyre közelebb és közelebb kerültünk a nyitó estéhez, és az előtte lévő gálához. Puszta napok választottak már csak el.

Nem hallottunk a nyomozó riporterek felől.

Csodákat műveltem, csak hogy Harry ne dolgozzon Beauchamp-val. Biztosra mentem, hogy csak Joni-val próbál. Kenneth letépte volna már a fejemet, ha nem lenne annyira elhavazva a papírmunkával. A dolgok teljesen szétestek Liam szilárd keze nélkül.

Beauchamp-nak tele volt a keze Gigi-vel. Könyörtelenül kritizálta, és gúnyolta. A második felvonásban lévő grand adage-hoz, azt mondta túl kövér, hogy végrehajtsa. Gigi már nem egy iskolás lány. Visszaharcolt. Az üvöltözésük az egész Opera Házban visszahangzott, hogy biztos legendásak legyenek emiatt.

Két nappal a gála előtt, Harry kapott az egyik riportertől egy emailt, amiben azt írták, kaptak egy tanúvallomást a Kijevi történetről. Azon gondolkodott, vajon ki a tanú, és mit mondhatott. Kiderült, hogy Harry maga a tanú! A tizenöt éves Harry. És amit mondott, csak a neve volt. A csapat Beauchamp Kijevi házának a dolgozóit interjúvolták meg, és a házvezető úr azt mondta, hogy az egyik bútort megrongáltál az itt léte alatt. Valaki belevéste a nevét, egy antik asztalba. Harry neve áltt ott. A KBI fizetett Harry-nek egy külön lakást Kijevben, az iskola iránynyelve miatt. Ez az asztal pont ott állt, ahova Harry elmondta magát, és ahol nem kellett volna lennie. Ez lehet nem épp elég Beauchamp bírósági vádjához, de ahhoz igen, egy újságnak, hogy leírják a sztorit, rágalmazási per nélkül.

Boris és Vladimir is aláírta a saját igazolásukat. Mindketten kerültek kiskorúakkal folytatott szexuális botrányokba Harry előtt és után is. A Kijevi balett, ezeket mind a szőnyeg alá rúgta. De Harry neve túl nagy ahhoz, hogy ezek a botrányok ne legyenek ignorálva. A nevük összekötve a részekkel, tönkreteszik őket is.

Mags kreatív volt a Zhug unokatesókkal. Semmi sem kötötte őket a Harry-s incidenshez. Az egyik leányvállalata bennfentes kereskedelem és nyomon követés vizsgálta őket oroszországi versenytársakkal. Ami az Egyesült Királyság, és Amerika lapjai között csak egy eldugott lábjegyzet lett volna, most a legfrissebb hírekké vált. Harry és én örömmel néztük, ahogyan a bányavállalataik készletei összezuhantak.

Harry története a művészeti szekció címlapján lesz Mags újságain az egész világon. A riporterek azt mondták hamarosan kikerül a sztori, de még nem tudjuk mikor.

Ha Harry ideges, nem mutatja. Én ideges voltam érte. Sírtam, mikor interjút adott a riportereknek.

Harry-nek nem maradt több könnye Beauchamp-ért.

Nem hittem el, hogy egy ilyen privát személy, egy ilyen személyes történettel áll elő a világnak, de a Harry múltjának való felfedezésemnek hógolyó hatása lett. Amint megtudtam, és hittem neki, lett bátorsága elmondani Mags-nak, majd a riportereknek, és most a világnak.

A gála napján, kora reggel ébredtünk Harry ágyában. Egy pillanatig tartott, hogy rájöjjek hol is vagyok. Éreztem a szatén alattam, és oldalra fordulva Harry-t találtam egy párna hegyen.

A kettőnk lakása között éltünk, ami annyira csodálatos, mint kényelmetlen. Sosem találjuk a holmiainkat, mert mindig a másiknál hagyjuk. Biztos vagyok benne, hogy valamit elfelejtettem, de nem tudom mit.

Ki van mosva és szárítva az öltönyöm, frissen vasalt inggel. Harry vett nekem egy új nyakkendőt, ami többe került az első kocsimnál. Selyem, és ég kék színű. Azt mondta megy a szememhez. Harry egy kasmír mintás bársony öltönyt viselt, feketében és aranyban, ami olyanná tette, mint egy matador.

Flightless Bird // l.s. ✔️Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin