LOUIS / JELEN
Kinyitva a szememet, még mindig sötétség borított mindent. Harry már felkelt, teljes díszparádéban.
- Kelj fel, és tündökölj!
Az egész testem sajgott az ülő pozíciómban való alvástól. - Mennyi az idő? - nyögtem.
Harry az órára mutatott. - Négy óra. Gyerünk. Munkába kell mennünk.
Nem vagyok egy reggeli személy. És amúgy is, hajnali négy, nem a reggeli napszakba tartozott nálam.
A takaró alá bújtam. - Őrült vagy.
Lerángatta rólam a paplant. - Kelj fel. Elkésünk.
- Ki szerint? Baglyok? Denevérek? Éjszaka közepe van!
- Öt perced van. Felteszek egy kávét.
- Oké persze. - amint kilépett a küszöbön, visszaaludtam.
A következő dolog, amit éreztem, egy nagy csattanás a fenekemen. - Aú! Fészkes fenébe!
- Felkelni!
Egy utcán elcsapott állattá váltam. Nem tudtam felkelni, akkor sem ha akartam. Egy kisebb erődöt építettem magam köré Harry drága párnáival.
Taktikát váltott. Megéreztem a tarkómon az ajkait. - Ohhh.
A gyengéd csókjai végig vezettek a hátamon. Megfordítva, az alsón keresztül a hosszamnak nyomta száját.
- Mit kell tennem a felkelésedért?
Már teljesen ébren voltam.
Kinyitva a szemeimet, élveztem a a látványát. A haját szépen hátrakötötte, egy virágos blúzzal, és egy fekete szűk nadrággal párosítva, ami kiemelte a kecses combjait. Jézus, hogy lehet ilyen jól kinézni ekkor? Én egy mérges oposszumnak néztem ki.
Elbizakodottan, kicsúsztam a boxerből.
Harry felemelte az egyik szemöldökét.
Kicsit égett a pofám, mert lehet félreértettem a szituációt, de Harry biztos nem lenne mérges emiatt.
Nem értettem félre.
Karcsú ujjai közé csúsztatta farkamat. Nagyon lassan mozgatta a kezeit. Az érintése felfedező, mintha próbálná megérteni minden négyzet centiméteremet, az összes csontot, és körvonalat megszemlélve, megértve engem.
Elégedetten sóhajtva, nyitottam tágabbra a combjaimat.
- Tetszik a kezem? - kérdezte.
- A szádat jobban szeretem.
Harry arcán megjelentek a gödröcskék.
Megcsapott a felismerés, hogy ezt még ki sem próbáltuk eddig. Én már tettem ilyet vele, de ő még soha. Nem is voltam még benne.
Alapvetően nem lennék ennyire igényes, de négy órakor akar kirántani az ágyból!
Hüvelykujjamat az alsó ajkára csúsztattam. - Vegyél a szádba.
Harry légzése felgyorsult. - Én is szeretném.
Összehúzott szemöldökkel bámult le rám.
- Csináltál már ilyet, ugye? - viccelődtem, de Harry olyan furcsán viselkedett.
- Csináltam már.
Harry elém térdelt az ágyon, mintha imádkozna. Lehunyta a szemeit, éreztem a leheletét bőrömön, és csak arra tudtam gondolni, lehet itt és most elélvezek.
KAMU SEDANG MEMBACA
Flightless Bird // l.s. ✔️
AcakLouis Tomlinson egy fő táncos A Királyi Balettnál. Amikor a riválisa, a szeszélyes csodagyerek táncos, Harry, csatlakozik a társasághoz, régi sebek szakadnak fel, és régi szenvedélyek veszik át az uralmat. Miközben a társaság a Hattyúk Taván dolgozi...