Dorisem inițial să-mi petrec duminica în cameră, savurând o cafea în timp ce-mi continuam lectura recent începută.
Și chiar credeam ca o să mă țin cu sfințenie de acest plan, refuzându-l chiar și pe Noah ce mă invitase la el acasă și i-am anunțat pe ai mei că nu vreau să fiu deranjată.
Nu au pus întrebări știind că de obicei când le cer asta, mă găsesc cu nasul vârât într o carte.
Mi-am prins părul intr-un coc lejer în vârful capului, câteva șuvițe conturându-mi chipul.
Într-un tricou lung și lejer ce-mi dezgolește un umăr și o pereche de pantaloni scurți, mă ghemuiesc în pat și cuprind între degete cartea.În acel moment telefonul îmi vibrează semn că am primit un mesaj.
Îmi dau ochii peste cap și mă întind să pescuiesc telefonul de pe noptieră.
Primisem un mesaj de la Chris ce dorea să o însoțesc la o petrecere.
De parcă era posibil acest lucru.
Ai mei nu m-ar lăsa la o petrecere unde ar exista tentații la orice pas.O informez că nu pot să vin chiar dacă mi-ar face plăcere să o însoțesc și vine cu o idee de a dreptul nebună, aceea de a mă furișa din casă.
Degetele imi rămân suspendate deasupra ecranului neștiind ce să mai scriu.
Văzãnd că nu îi ofer niciun răspuns continua cu mesajele in care îmi spune că-mi rămâne datoare și că la această petrecere o să fie prezent băiatul de care-i place .
Îmi rotesc din nou ochii peste cap și tastez un "ok" urmând apoi să-i cer mai multe detalii despre petrecere.
Nu sunt surprinsă când aflu că petrecerea are lor în casa lui Hades și Zed.
Zed poate fi sufletul oricărei petreceri și este renumit pentru cele pe care le organizează el fiind cele mai reușite.
La ora nouă trebuie să fiu gata, Chris o să mă aștepte în stația de autobuz din cartier.
O să-mi fie destul de dificil in cazul in care părinții mei nu o să se culce devreme dar cu toate acestea am să risc .
Și nu doar de dragul prietenei mele însă imi doresc să simt acea adrenalina curgându-mi prin vene.
Pentru petrecere am optat pentru partea superioară, o maletă albă, materialul acesteia mulându-se pe pieptul meu.
Un braț mi-l lasă dezgolit și are un guler subțire.În partea inferioară am îmbrăcat o pereche de pantaloni de jogger cu efect de piele ce se mulează în jurul gleznelor și in talie.
Îmi prind la încheietura dezgolită două brățări și-mi realizez un machiaj cât mai natural.
Cârlionții mi se revarsă pe umeri și-mi trec de câteva ori mâna prin ei.
Arunc o privire spre ceas și constant că mai sunt fix zece minute până când ar trebui să-și facă apariția Chris.
Inșfac poșeta neagră pe care intenționez să o iau cu mine, vârând in ea strictul necesar.
Expir profund înainte de a îmi apăsa intr-un mod lent podul palmei de clanță.
Luminile din hol inclusiv living sunt stinse iar din bucătărie nu se face auzit niciun sunet astfel ajung la concluzia că părinții mei s-au retras în dormitorul lor.
Parcurg cu grijă scările și aproape alerg până la ușa de la intrare.
Am fost norocoasă deoarece razele reci ale lunii ce se furișau prin ferestrele înalte, mi-au oferit lumina necesara pentru a parcurge întregul drum fără accidente.
CITEȘTI
Extaz murdar
FantasyO pereche de ochi întunecați, păr precum smoala și trup de zeu, așa arată cel mai mare păcat al meu. Un păcat atât de murdar ce nu mi a atins doar trupul ci și sufletul. "-Nu ți cere niciodată scuze pentru cum te simți.Nimeni nu poate controla cum...