capitolul 11

6.7K 277 2
                                    

Dimineața își face simțită prezența destul de repede.
Mult mai repede decat doream eu.

Îmi sustrag perna de sub cap și mi-o așez pe chip inăbușind la timp un oftat.

M-am ținut de promisiunea făcută mamei mele astfel le-am chemat pe fete la mine după prânz.

Cu toate acestea nu știu cum ar trebui să mă comport in preajma Elifei.

Însă evenimentele de noaptea trecută incep sa mi se deruleze în minte și constant cu groază că Elif este ultima mea grijă.

Amintirea buzelor lui Hades pe gâtul meu imi face trupul să fie străbătut de un fior.

Privirea sa pătrunzătoare din baie imi transmitea faptul că dorea să sfâșie acea rochie după mine însă nu am putut trece cu vederea ironizările la adresa mea.
Și în niciun caz nu puteam să-i refuz provocarea.

Însă simt cum sângele mi se adună în obraji când imi aduc aminte cum i-am mângâiat buzele cu ale mele.

Fir-ar să fie!

De ce nu s-a îndepărtat?

De ce nu m-a indepărtat ?

De ce m-a lăsat să mă dau în spectacol?

Nu sunt fumătoare iar aseară a fost al doilea fum trag până acum dintr-o țigară.

Nici măcar nu am tras în piept.

Oftând imi părăsesc patul și-mi urmez rutina de dimineata înainte de a îmi pregăti un mic dejun rapid.

Scrolez pe rețelele de socializare în timp ce iau o înghițitură din sucul de portocale.

Un gând fulgerător mă face să reașez paharul pe masa și să rămân cu degetele suspendate deasupra ecranului.

Curiozitatea mă împinge să-l caut pe Hades însă știu că ar fi un lucru greșit.

Astfel închid ecranul telefonul si-l așez cu acesta in jos.

Cu toate acestea, privirea imi fuge spre telefon de mai multe ori decât era cazul.

Frustrarea își spune cuvântul astfel inșfac telefonul și tastez numele lui Hades.

Inima începe să-mi bată intr-un ritm alert atunci când contul său este în fruntea listei de persoane ce mi s-au afișat .

Și îi analizez cu minuțiozitate contul.

Nemernicul știe până și unghiul ce îl avantajează cel mai mult în selfie-uri.

Însă pozele in care își afișează întreg trupul sunt pur și simplu delicioase!

Îmi măresc ochii in momentul in care zăresc o poză cu Hades la bustul gol, purtând doar o pereche de blugi cu aspect uzat.

Lumina ii pune în evidență abdomenul sculptat dar și trăsăturile aspre ale chipului.

Intr-o fracțiune de secundă retrăiesc seara in care am dat buzna în dormitorul său.

Închid grăbită ecranul telefonului mărturisindu-mi că este destul pentru moment.

Strâng și spăl vasele pe care le-am folosit în prepararea micului dejun iar apoi mă hotărăsc să fac un antrenament în grădina din spate.

Față de alte persoane, mie aerul ușor răcoros imi dezmorțește simțurile și-mi oferă impulsul de care am nevoie.

Îmi întind salteaua speciala pentru fitness și incep cu o ușoară încălzire.

O oră mai târziu mă aflu deja sub duș îmbrăcând apoi specificile mele haine de casă.

Soneria străpunge liniștea ce se așternuse în casă.

Sunt mai mult ca sigură că fetele și-au făcut apariția toate o dată așa cum le este obiceiul.

Însă raman surprinsă în tocul ușii când o zăresc doar pe Elif.

În loc de salut se strecoară pe lângă mine în casă iar eu închid ușa în urma noastră.

Își frământă mâinile agitată iar eu presimt că o să discutăm despre noaptea trecută.

-Ascultă Isa, ce ai văzut aseară a fost...
Însă cuvintele se pierd din nou iar Elif își ferește privirea de a mea, ușor stânjenită.

Întreaga atitudine rece și dura s-a topit lăsând la vedere o fată confuză și speriată.

-Hei!
Ii atrag atenția, așezându-mi palma peste mâinile sale.

Își ridică privirea albastră asupra mea.

-Este în regulă.Secretul tău este în siguranță.
-Serios?
Mă întreabă surprinsă.
Încuviințez ușor din cap.

- Nu are rost să vorbim în primul rând despre prezența noastră în acel club.
Sunt mai mult ca sigură că nici ai tăi nu au o părere bună despre ele.

Își rostește ochii peste cap, acesta fiind o confirmare a celor spune mai devreme.

-Fata cu care dansai..era drăguță.
Un zâmbet mi se întinde pe chip.

Mi-am dat seama că a ales să schimbe subiectul ca să nu ajungem intr-o zonă unde să dezvăluim circumstanțele in care am ajuns fiecare în acel club sau ce am făcut acolo.

-Chris, da.Pot spune că este influența proastă de care aveam nevoie.
Izbugnim împreună intr-un râs sonor.
-Și tipa cu care te sărutai arăta bine.
De la spate.

Elif imi ofera un zâmbet în colțul gurii.

-Savana.
Ii rostește numele visătoare.
-Te întâlnești de mult timp cu ea ?
-Vorbeam cu vreo două luni înainte să ne întâlnim pentru prima dată.
Primele întâlniri au fost în locuri inofensive precum parcul sau o cafenea.
Iar când m-a invitat în club mi-am dat seama că ar fi șansa noastră .
O șansă în care nu o să mai trebuiască să-mi fac griji daca mă recunoaște cineva sau daca am făcut un gest ce m-ar fi putut da de gol.

Inspira o cantitate generoasă de aer înainte să continue.

-Însa când te-am văzut, sentimentul acela de teama a fost atât de intens.. aproape la fel de intens ca in momentul in care am realizat că sunt homosexuală.
-Și cum ți-ai dat seama că ești atrasă de fete ?
O întreb vizibil curioasă.
-Pentru că prima fată de care m-am simtit atrasă ai fost tu Isa.

Îmi măresc ochii surprinsă.
Elif se apropie de mine și-mi cuprinde bărbia cu două degete de ale sale.

-Nici nu vrei sa știi de câte ori mi-am dorit să te sărut însă imi era teamă de reacția ta.
Și în plus de-abia mă familiarizam cu această descoperire îi pot spune.

Pentru o fracțiune de secundă privirea îi coboară asupra buzelor mele iar eu înghit ușor în sec .

Nu m-aș fi aștepta la o astfel de mărturisire.
În plus, Elif mereu a avut când venea vorba de persoana mea, un comportament dur și rece, strecurate fiind și micile înțepături.

O ascult mută și tresar ușor în momentul în care soneria se face auzită din nou.

Elif imi ofera un zâmbet înainte să își preseze degetul arătător de buze pecetluind parcă secretul nostru.

Se îndreaptă spre ușă iar glasurile celorlalte două fete mă îndeamnă să mă întorc pe călcâie și să le intâmpin cu un zâmbet ușor forțat.

Tocmai ce sticla globului s-a crăpat.

Extaz murdarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum