capitolul 31

5.6K 248 27
                                    

Cuta dintre sprâncene mi se adâncește.

-Noah credeam că am fost foarte clară la acea petrecere.
-Erai beată.
-Nici măcar nu eram pe aproape amețită.

Dau să mă îndepărtez însă intensitatea strângerii sale mă face să-i ofer o privire acidă.

-Ești la fel ca și ei!
Ii trântesc cuvintele înainte să îmi presez palmele de pieptul lui și să-l imping cu putere.

Palmele sale dispar de pe trupul meu  și se retrage doi pași.

Brațele imi cad inerte pe lângă trup și respir precipitat.

Simt cum privirile tuturor se întorc în direcția noastră însă nu-mi pasă.

Mă întorc intr-un mod lent spre mama ce mă privește șocată fiind încă așezată la masă.

-De asta m-ai obligat să vin?Sperai că Noah o să mă recucerească?

Știam totuși că el împreună cu familia lui o să fie prezenți deoarece la majoritatea evenimentelor au participat însă nu mă asteptam la un astfel de plan din partea propriei mame.

Au fost martori cu toții la zbuciumul meu, dorința mea de a mă elibera din brațele lui și cum încercam să mă îndepărtez deoarece atingerea cât și apropierea lui mă scârbeau și totodată mă agitau.
Și nici măcar nu au încercat să intervină crezând că în acest mod am să revin la fetița ascultătoare ce purta un zâmbet fermecător ca altădată.

Însă această fetiță nu a existat niciodată.
A fost creată de părinții mei iar eu am fost de acord crezând că fac ceea ce este corect.

Însă nu era corect pentru mine.

Cu privirea inca ațintită spre mama mă descalț de tocurile ce mi-au displăcut din momentul in care mi-au fost prezentate.

Imi îndrept spatele iar apoi imi rotesc trupul doar ca să arunc unul dintre pantofi în direcția lui Noah și sper satisfacția mea îl lovesc drept în piept.

Pe celălalt îl lovesc cu putere de podea creând ecou in încăperea de o dimensiune impresionantă.

-M-am cărat de aici !
Rostesc apăsat fiecare cuvânt înainte de a îmi înfige degetele in rochie pentru a o ridica și de a mă îndrepta glonț spre masa unde mi-am abandonat geanta.

O sustrag de pe spătarul scaunul iar mama încearcă să-mi prindă brațul însă mă retrag ca și arsă.

Ii ofer o privire încărcată de dezamăgire înainte de a îmi innoda mânerul in jurul pumnului

Imi înfig din nou degetele in rochie, ridicând-o cât să-mi ofere posibilitatea de a fugi spre ieșire.

Iar când o fac simt adrenalina cum imi pompează în vene.
Aceasta îmi oferă impulsul necesar de a mări viteza.

Din coc s-au mai desprins câțiva cârlionți însă nu îi iau în seamă.

În fuga mea am auzit cum a început să se formeze agitație însă nu m-am obosit nici măcar să arunc o privire peste umăr .

Opresc primul taxiu ce imi iese in cale și după ce mă arunc pe bancheta din spate îi spun adresa unde aș dori să mă ducă.

Nu-mi scapă neobservată privirea ușor surprinsă atunci când imi studiază aspectul răvășit și observă faptul că sunt desculță.

Ii plătesc în grabă cursa și deschid intr-un mod furtunos ușa ca apoi să parcurg scările câte două.

Deschid ușa dormitorului lui Hades valvârtej înainte de o inchide cu putere in urma mea.

Extaz murdarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum