-Ce naiba cauți aici Hades?
Il intreb încercând să ignor cât de bine arată în această seară, având din nou întreaga ținută compusă din nonculoarea negru.Mă îndrept cu pași apăsați spre blatul toaletei, așezând pe acesta telefonul, fiindu-mi frică că din cauza excesului de agitație am să-l strâng atât de tare încât o să aud folia cum se crapă.
-Am dorit să te complimentez pentru alegerea făcută prințeso.
Rostește și îmi plimba fără pic de rușine privirea de-a lungul trupului meu.-Mă asteptam să îmbraci o rochie specifică prințeselor.
Știi tu, cele lungi, până în pământ, poate și un corset pe dedesubt.
-Ai terminat să-ți bați joc de mine ?
Rostesc iritată dar îmi pierd curajul in momentul in care se apropie de mine.Din instinct mă retrag însă spatele imi este lovit de suprafata dură a peretului.
-Nu-mi bag joc de tine prințeso. Sunt doar impresionat.
Îmi spune după ce se poziționează în fața mea.Tresar ușor în momentul în care își așează brațele de o parte și alta a capului meu.
Ii privesc cu coada ochiului brățările ce îi îmbracă inchetura cât și inelul.
-Cât și incitat.
Continuă pătruzãndu-mă cu privirea sa.
-Nu ar trebui să te aflii aici.Este total gresit!Ce o să-i spui Jessicăi?
Incerc să găsesc o scuză uitând de faptul că sunt atât de penibilă în acest moment.
-Cui îi pasă de Jessica?
Mă întreabă în timp ce își apropie chipul de al meu.
-Cât timp te-am pe tine.Inima imi sare peste o bătaie iar eu uit cum să mai respir, aerul rămânând blocat în plămâni.
Respirația sa caldă imi mângâie buzele iar ochii săi îi fixează pe ai mei ce sunt măriți din cauza uimirii.
Își apleacă intr-un mod chinuitor de lent chipul intr-o parte.
-Ce s-ar întâmpla oare dacă te-aș săruta în acest moment?
Buzele aproape ni se ating intr-o mângâie mută.
Este atât de aproape încât căldura trupului său mă învăluie.
Degetele imi sunt răsfirate pe perete și continui să nu fiu in stare sa articulez două cuvinte.
Inima imi bate cu putere, fiind aproape să cred că este pregătită să-mi iasa din piept.
-Este greșit.
Reușesc să mormăi cuvintele fiind mult prea absorbită de culoarea ochilor săi.-Și dacă acel lucru greșit își aduce atât de multă plăcere ?Se mai poate cataloga ca fiind ceva greșit?
Dacă am alege să fim egoiști?De abia în acest moment devin conștientă de mirosul de alcool din respirația sa.
-Esti beat cumva?
Il intreb iar Hades îmi zâmbește larg lăsând la vedere gropițele din obraji.
-Nu mă îmbăt eu de la două pahare prințeso.Și ca să știi, nu sunt un mare fan al alcoolului.
Însă nu schimba subiectul.
-Nu-l schimb.
Raspund imediat.-Ai experimentat vreodată pofta trupească?
-Ce?
Chițăi cuvantul iar Hades își apleacă chipul până când respirația sa se lovește de clavicula mea.
-Acea pofta ce te face să te gândești la persoana respectiva intr-un mod excesiv.
Să te întrebi cum s-ar simti palmele tale pe pielea sa, buzele tale peste ale ei.Pieptul continuă să-mi se ridice intr-un ritm alert.
-Să o dorești cu fiecare celula din corp acesta fiind cel mai mare trădător nepăsându-i de consecințe.
CITEȘTI
Extaz murdar
FantasiaO pereche de ochi întunecați, păr precum smoala și trup de zeu, așa arată cel mai mare păcat al meu. Un păcat atât de murdar ce nu mi a atins doar trupul ci și sufletul. "-Nu ți cere niciodată scuze pentru cum te simți.Nimeni nu poate controla cum...