Poate tu nu ești acela pentru mine, dar în adâncul meu aș vrea să fii.
Il privesc în timp ce doarme și jur ca nu-mi pot deslipi privirea de pe chipul său ce nu mai este brăzdat de vreo cută din cauza incruntaturii pe care o poartă aproape tot timpul.
Buzele cârnoase ii sunt ușor întredeschise iar cârlionții îi cad intr-un mod neglijent pe frunte.
Imi este teama ca dacă am să încerc să îndepărtez un singur fir de păr, am să-l trezesc.
Însă nu sunt pregătită.
Mai doresc să savurez această dimineață cu mine îmbrăcată intr-un tricou ce îi aparține iar el, intr-o pereche de pantaloni scurți.
Imi feresc cârlionții de pe chip când aceștia amenință să-mi incetoseze privirea.
Iar când îmi ridic privirea din nou spre Hades sesizez că ochii săi sunt ațintiți asupra mea.
Isi ridică leneș mâna spre mine, și-mi cuprinde bărbia cu două degete urmând să-mi mângâie delicat obrazul.
Un zâmbet imi înflorește pe chip iar el mi#l returnează, totusi la fel de leneș.
Se întinde ca apoi să mă tragă la pieptul său.
-Incă puțin.
Mă roagă iar eu nu îl pot refuza.Imi poziționez mai bine capul pe pieptul său dezgolit si-mi odihnesc palma pe pieptul său.
Căldura emanată de trupul său cat si degetele sale ce se plimba pe spatele meu inca acoperit de tricou, mă îndeamnă să-mi închid ploapele și să savurez momentul.
A trecut mai bine de o săptămână de la sărbători.
Ninsoarea și-a făcut intr-un final simțită prezența iar eu m-am ghemuit în pat, cu o cană cu ceai ținuta strâns între degete.
Vacanța de iarnă este pe terminate iar eu doresc să profit de timpul ce a rămas.
Nu am prea discutat cu mama deoarece în marea majoritate a timpului este plecată să ajute la eliberarea tatei însă este imposibil lucru pe care nu dorește să-l înțeleagă.
Nu mă deranjează nici faptul că majoritatea nopților mi le petrec intr-o casă goală.
Imi strâng picioarele sub trup și sunt pregătită să cuprind cartea proaspăt începută între degete însă soneria se face auzită.
Oftez ușor și mă urnesc din pat nesimtind nevoia să văd pe cineva.
Imi arcuiesc o sprânceana in momentul in care în prag mi se afiseaza Alice.
Nu apuc să articulez niciun cuvânt deoarece aceasta înaintează nervoasă spre mine, impungându-mă cu palmele în piept.
Cuta dintre sprâncene mi se adâncește si incerc să-i opresc mișcările incontrolabile.
-Mama ta este o târfă!
Striga furioasa iar eu reușesc să-i cuprind încheieturile mâinilor, urmând să-o smucesc spre mine.-Despre ce dracu vorbesti?
Mârâi cuvintele, chipurile fiind despărțite de doar câțiva centimetrii.Depun mai multă presiune strânsorilor iar Alice respira precipitat.
Se smucește și se îndepărtează câțiva pași de mine.
-Mama ta s-a culcat cu tatăl meu!Ea este singura vinovată pentru divorțul alor mei!
Imi țipă cuvintele iar expresia nedumerită de pe chipul meu o face pe Alice să afișeze un zâmbet amar.
-Logic că nu știai!
Rostește mai mult pentru ea înainte de a își arunca brațele în aer și de a îsi trece ulterior degetele prin păr.-Cum naiba mă așteptam să știi că maica-ta este amanta lu' taică-miu de câteva luni bune.
-Când ai aflat ?
O intreb înghițind în sec.-Cu nici jumătate de oră.
Taica miu si-a uitat telefonul deblocat pe blatul bucatariei iar notificarea ce anunță mesajele nu se mai oprea.
Maica-mea a vrut să-i ducă telefonul crezând că e ceva legat de afaceri însă s-a oprit cand a vazut doar o inițială în loc de un număr sau un intreg nume.
Și uite așa află ca sotul ei are o aventură de mai bine de jumătate de an si împarte niste mesaje de a dreptul dezgustătoare cu maică-ta!Își ridică privirea spre tavan oftând.
Imi trec o palmă peste fața neștiind cum să reacționez.
Însă nu mai am ocazia de a rosti ceva deja deoarece ușa se trântește intr-un mod zgomotos în urma plecării ei.
Si raman de una singură în livingul pustiu neștiind cum naiba să reacționez la o asemea veste.
Lovesc agitată podeaua cu talpa piciorului nerăbdătoare ca mama să ajunga acasă.
Maxilarul îmi este încleștat iar întreaga zi i-am ignorat mesajele cat si apelurile.
Iar în momentul în care își face apariția pregătită să-mi ceară socoteală, mă desprind de pe marginea insulei si mă apropii de ea.
-Atât de mult ai decăzut ?
Țip iar aceasta mă privește încruntată.
-Nu-ți permit să mi vorbesti așa!
Ridica la rândul ei tonul, indreptanduși degetul arătător în direcția mea.Surâd amar.
-Cum se vorbește atunci adecvat cu o amantă?
Chipul i se albește iar întreaga furie i se evaporă.
-Da mamă, acum știu unde dispăreai nopți întregi.
În timp ce tata este închis, tu ți-o tragi cu un bărbat însurat!
Ii arunc cuvintele, gesticuland nervoasă.Dă să spună ceva inca nu ii ofer această șansă.
-Dintre toții bărbații din acest cartier cel puțin, a trebuit să alegi unul însurat?Atât de egoistă ai fost de nu ți-a păsat că o familie se va destrăma?
Și nu mi spune că a fost si alegerea lui sau abureri din astea !
Preferam să fie oricare altă femeie dar nu tu !O privesc desgustată.
-Ai mimat atât de bine perfecțiunea inca ajunsesem să te cred până și eu.Felicitări mamă!
Rostesc pe un ton sec înainte de a clătina ușor din cap si de mă îndrepta spre scări.
Mama imi cuprinde brațul cu degetele, țintuindu-mă în loc.
-Iți pot explica!
Rostește însă eu nici măcar nu ma obosesc să mi întorc capul în direcția ei.-Vreau să pleci din această casă.
Nu-mi pasă că după cinci ani, această casa a ajuns bun comun chiar dacă este pe numele tatei.
Nu vreau să te mai văd o perioadă.Imi smucesc brațul și mă îndrept spre dormitorul meu unde urmează să mă izolez.
Odată închisă ușa în urma mea, mă las să ma preling de-a lungul ei.
Imi trag genunchii la piept și-mi ascund chipul între brațe.
Poate nu am niciun drept să-i cer asta însă nu mai pot face fața celor întâmplate.
Prezența ei cu singuranță mă va sufoca si n-am să mă pot preface că nu s-a întâmplat nimic.
Câteva lacrimi amare mi se preling pe obrajii ușor imbujorați.
Dacă nu o să plece, este în regulă, am să plec eu.
Se pare că întreaga lume perfectă s-a dus dracu.
CITEȘTI
Extaz murdar
FantasyO pereche de ochi întunecați, păr precum smoala și trup de zeu, așa arată cel mai mare păcat al meu. Un păcat atât de murdar ce nu mi a atins doar trupul ci și sufletul. "-Nu ți cere niciodată scuze pentru cum te simți.Nimeni nu poate controla cum...