-Spune-mi o poveste !
Îi cer in timp ce imi odihnesc capul pe pieptul său .
Cu vârful degetelor trasez forme geometrice pe abdomenul său ce se ridică în ritmul respirației sale.Ii simt degetele cum se joaca cu o șuviță din părul meu roșcat .
Cu brațul liber a tras cearșaful asupra noastră acoperindu-ne trupurile goale ca apoi să și-l odihnească pe șold.
Nu știu de ce i-am cerut exact acest lucru însă imi face plăcere să-l aud vorbim.
Să îi aud glasul usor răgușit din cauza fumatului excesiv dar totodată atât de masculin.
Pentru câteva secunde se așterne liniștea între noi iar indoielile nu întârzie să apară.
Însă acestea se evaporă în momentul în care il aud pe Hades oftând ușor semn că o să-mi facă pe plac.
-Prima femeie creată de Dumnezeu se numea Lilith.
Destinul ei era să ajungă soția lui Adam.
Însă nu s-a întâmplat acest lucru deoarece s-a îndrăgostit de Lucifer.
Iar acesta la rândul lui de ea.
Lui Lucifer nu îi păsa că Lilith i-a fost promisă lui Adam deoarece se observa cu ușurință că și aceasta îl dorea.
Cand Dumnezeu a aflat de dragostea ce îi lega pe cei doi a ales să o distrugă pe Lilith și să-i frângă sufletul lui Lucifer.Lilith in comparatie cu Eva nu a fost creată din osămintele lui Adam ci din altă materie.
Îmi ridic chipul de pe pieptul său și îi privesc fascinată buzele sorbind fiecare cuvânt rostit de el.
Recunosc însă că și povestea mă captivează treptat deoarece niciodată nu am fost interesată de latura ce ține de credință.
-O altă variantă a poveștii susține că Lilith a fost foarte puternică, o femeie independentă ce a vrut să relaționeze cu Adam pe o bază egală.
El nu a acceptat să fie mai prejos de ea și i s-a plâns lui Dumnezeu, acesta fiind și motivul pentru care ei nu au funcționat ca și cuplu.Continuă Hades iar degetele ce se pierdeau printre cârlionții mei cu puțin timp în urmă, se plimbă în acest moment de-a lungul spatelui meu dezgolit.
-Dumnezeu a trimis câțiva îngeri în căutarea lui Lilith și au găsit-o la Marea Roșie.
I-au ordonat să se întoarcă la Adam însă a refuzat cu vehemență chiar dacă consecința nesupunerii acesteia era moartea.
Și putem trage singuri concluzia alegerii lui Lilith având în vedere apariția Evei.În tot acest timp a fixat un punct inexistent însă imediat după ce a terminat de relatat povestea și-a înlănțuit privirea cu a mea.
Chipurile ne erau despărțite de doar câțiva centimetrii iar palma mea era așezată pe pieptul său cu degetele răsfirate in timp ce in cealaltă imi susținem greutatea corpului.
Degetele sale continuă să-mi mângâie pielea oferindu-mi fiorii electrizanți pe care am ajuns să-i ador.
Imi trec limba peste buze înainte de a mă hotărî să vorbesc.
-Lucifer se îndrăgostise?
Pare o întrebare atât de banală însă de mici am fost învățați ce este binele și rău.
Reprezentantul binelui cât și al răului.Dar dacă toate aceste aparențe sunt înșelătoare și ne prezintă cea mai credibilă versiune deoarece realitatea este mult prea copleșitoare și greu de digerat?
Adevărul este că acest subiect fiind la un nivel mult mai ridicat față de cel pe care îl trăim acum este și mult mai dificil.
Hades încuviințează ușor din cap.
CITEȘTI
Extaz murdar
FantasyO pereche de ochi întunecați, păr precum smoala și trup de zeu, așa arată cel mai mare păcat al meu. Un păcat atât de murdar ce nu mi a atins doar trupul ci și sufletul. "-Nu ți cere niciodată scuze pentru cum te simți.Nimeni nu poate controla cum...