capitolul 9

6.7K 277 9
                                    

În această zi vremea este una ploioasă.

Cu toate acestea nu mă deranjează, ba din contra ador ploaia.

Astfel nu mă grăbesc spre intrare așa cum o face Noah.

Cu pași domoli traversez curtea liceului și mă opresc pentru o clipă pentru a mă bucură de picăturile reci și totodată revigorante ale ploii.

Însă trupul îmi este străbătut de un fior și sunt conștientă că nu este din cauza ploii.

Privirea mi se intersectează cu cea a lui Hades, ce se află sub paravanul de la intrarea liceului, având o țigară între buze și în jurul gâtului încolăcită stă nimeni alta decât Jessica.

Sunt cea care rupe contactul vizual și-mi continui drumul.

-Să nu răcești iubito!
Îmi spune îngrijorat Noah atunci când ne îndreptăm umăr lângă umăr spre clasa unde avem prima oră.

-Nu-ți face griji, mi se usucă rapid părul.

Chiar dacă nu era foarte ud, cele nevoite să se usuce sunt mai mult vârfurile.

Astăzi am îmbrăcat o pereche de blugi negrii ce bat mai mult spre un gri spălăcit.
În partea superioară a corpului am optat pentru o maletă simplă, albă iar pe deasupra un hanorac cu fermoar dintr-un material pufos , crem.

Am renuntat la machiaj in aceasta zi, nedorind să intâmpin probleme cu acesta intr-o zi atât de mohorâtă.

La cantină mă îndrept spre masa mea obișnuită pe care o împart cu Chris.
La scurt timp o zăresc apropiindu-se de mine .

Mă ridic în picioare știind că urmează să mi se arunce în brațe.

Iar când o face chicotim la unison.

-Vreau să te invit undeva dar înainte de a spune nu, gândește-te cât de mult ții la mine.
Turuie in momentul in care ne ocupam locurile.
Imi arcuiesc o sprânceana curioasă.
-Ce mai este acum Chris?
-Vreau să vii cu mine în club vineri seară.
-Ce să fac?!
Imi măresc ochii vizibil surprinsă.
-Chris doar știi că nu pot veni și cum aș putea ieși ..
Mă opresc brusc realizând apoi ca părinții mei o să fie plecați în acest weekend din oraș.
-Știi ceva, retrag ce am spus.Am să vin.
Aceasta chicotește încântată și bate din palme entuziasmată.

Restul saptămânii mi-o petrec ingropată în teme și studiat.

Seara de vineri mă găsește cu ochelarii împinși pe nas si cu părul prins intr-un coc lejer, bucurându-mă de aceasta data de câteva momente de relaxare citind.

Ochelarii îi port ocazional, de obicei cand am mult de studiat si trebuie să stau cu capul vârât in ecranul laptopului asa cum s-a intamplat serile trecute.

Imi aud numele strigat de mama jos iar când cobor ii zăresc la ușă, fiecare având un mic bagaj.

-Noi am plecat scumpo!Să nu uiți să le inviți pe fete mâine !

Rezist impulsului de a îmi rotii ochii peste cap.
In schimb, afișez un zâmbet forțat.

-Sigur mamă!

Nu mă mai obosesc să parcurg și ultimele trepte deoarece aceștia deja au deschis ușa, vehiculul așteptându-i în fața casei.

După ce aud motorul demarând, alerg inapoi in dormitor fiind entuziasmată de ieșirea din această seară.

Am ales o rochie cu design decupat.
Materialul sângeriu imi ajunge până la jumătatea coapselor .
Pe partea stângă decupajul se află la nivelul abdomenului, lăsànd un petic de piele dezgolit.

Extaz murdarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum