capitolul 3

8.1K 298 19
                                    

"-Tu te-ai potrivi mai degrabă cu el.
Sunt sigură că aveți caracterele asemănătoare, că faceți parte din aceeași lume.
-Și consideri că acest lucru este benefic?
-Chirs, eu nu cred in poveștile cu băiatul rău și fata bună.
-Uite Isa.Poate ai dreptate.
Eu și Hades am semăna însă am ajunge să dezvoltam o iubire toxică, dăunătoare, ce ne-ar distruge pe amândoi fără ca măcar ne dăm seama.
În teoria "opusele se atrag" există un sâmbure de adevăr și aici nu mă refer la povestea clișeică cu băiatul rău și fata bună, tocilara sau cum dorești tu o iei.
Nu trebuie fii la polul opus, trebuie doarfii conștientă de persoana ce devii in compania lui, în compania acelei persoane în care îți investești sentimentele.
Și dacă nu ești convinsă, întreabă-mă pe mine !
Cei din exterior sunt mult mai detașați față de cei implicați, pot gãndi situația la rece.
Și știi că și răspunsul " Nu se schimbă nimic.Nu devin o altă persoană" este greșit deoarece sentimentul de iubire poate fi in multe moduri, dar nu și banal.
Iar persoanele ce îl experimentează nu o mai poată reveni la varianta lor veche, cea care nu a experimentat adevărata iubire ".

Cuvintele ei mi se plimbă prin minte întreaga săptămână, inclusiv în această sâmbătă ce este însorită.

Temperaturile s au păstrat ridicate, toamna nedorind să-și facă încă apariția.

Am picioarele scufundate în apa caldă și le privesc pe așa zisele mele prietene.

Mama nu ar fi permis niciodată să mi se pună eticheta ce m-ar fi reprezentat o antisocială.
Pe mine cel puțin nici măcar nu mă interesa, da să-mi mai și pese.

Însă mama m-a inclus în acest mic grup de fete de când eram mică și nu mi-a permis să-l părăsesc în momentul în care am devenit conștientă de faptul că nu am nimic in comun cu ele.

Alice este intr-un fel coordonatoarea întregului grup.
Majoritatea activităților sunt alese de ea.
Celelalte două blonde nu ies din cuvântul ei și cât despre mine, nu mi-a păsat.

Nu mi-a păsat când doreau să mergem în mall deoarece mă retrăgeam intr-un moment oportun printre rafturile pline cu cărți dintr-o librărie.

Nu mi-a păsat când dezbăteau subiecte legate de lumea modei deoarece niciodată nu am fost interesată de aceasta.

Însă au existat și momente plăcute.
Cele când preferam o noapte a fetelor sau o după amiază relexantă la piscină ca aceasta.
Din pacate, sunt foarte rare.

-Isadora ești atentă?
Mă dezmeticesc rapid.
-Imi pare rău Alice.Eram pierdută printre gânduri.
-Am înțeles că în liceul vostru se află un băiat ce este râvnit de foarte multe fete.

Cele trei au fost de acord să învețe la un liceu particular deoarece în această lume nu putea lipsi această atitudine de superioritate.

Mă incrunt ușor.

-Un nume ca să-mi dau seama la cine te referi?
Alice cade pe gânduri câteva momente.
Când dă să spună ceva, Anna i-o ia înainte.
-Hades.
-A, Hades.Da, se pare că în această vară a pus accent pe fizicul său astfel a câștigat un număr mai mare de admiratoare.
-Te aflii și tu printre ele Isadora?
Mă întreabă Elif.

Elif este blonda cu privirea ca de gheață.
De parcă oceanul ce se scaldă în ochii săi a ales să înghețe pentru totdeauna.
I-a făcut mereu plăcere să aducă noi subiecte demne de bârfit sau să creeze intrigi între noi.

-Eu sunt cu Noah.
Răspund intr-un final.
-Și sunt foarte drăguți împreună!
Completează Alice iar eu îi ofer un zâmbet mai mult politicos.

-Cum ar arăta oare o noapte cu acest Hades?
Ne întreabă Anna visătoare de pe șezlongul ei.
-Cu siguranța nu ar imprăștia petale de trandafiri peste tot in încăpere și nici nu ar aprinde lumânări.
Pare genul ce preferă sexul dur, fără cuvinte de dragoste, doar plăcere carnală.
I-o trântește Elif.

Îmi rotesc ochii peste cap și mă întreb cum  de am ajuns să discutăm în ce mod prefera Hades să facă sex.

-Că tot veni vorba de sex fetelor.Thomas a introdus o din nou în gaura greșită aseară.
Instantaneu ochii căprui i se umplu de lacrimi.
Elif și Anna se apropie furtunos de repede de Alice încercând să o consoleze.
Alice își ascunde chipul în palme și scapă câte un suspin printre lacrimi.

-I-am atras atenția însă mi-a spus că știe ce face și o să ne aducă amândurora plăcere însă eu nu am simtit nici de această dată atât de multe plăcere așa cum mi-a promis.

Subiectul Hades s-a evaporat intr-o secundă iar Elif a renunțat la atitudinea sa superioară când a venit  vorba de Alice.

Îmi rotesc din nou ochii peste cap nedorind să aud pentru a doua oară același subiect.

Astfel mă scufund în piscină și încep să înot in timp ce cele două blonde încearcă să o calmeze pe Alice.

Dacă eu sunt de părere că ceea ce imi împărtășește pe plan sexual Noah nu este de ajuns, ei bine, Thomas nu a lăsat niciodată de înțeles că ar asculta de nevoile ei.

Are mult mai multă experiență față de Alice fiind și mai mare cu trei ani decât aceasta.

Nu știu ce prostii i-a plantat mama ei însă prin gaura greșită se referă la anal.
Pur și simplu Thomas a dorit sex anal.

Daca ei îi face plăcere să coordoneze acest mic grupuleț, ei bine , din exterior ea este la rândul ei coordonată.

Mereu trebuie să i se spună ce să facă sau să aibă o promisiune de care trebuie să se agațe.

Însă nu a devenit nici macar în acest moment conștientă de faptul că unele promisiuni sunt rostite doar din pur interes.

Că acel "pentru totdeauna " nu există și nu o să existe niciodată.

Însă "pentru moment " sună mult mai bine deoarece este realist.

Îmi îndrept privirea spre cele trei și constant că dacă le-aș mărturisi parerea mea m-ar considera un dușman.

Așa că părăsesc piscina și-mi trec prosopul pe după umeri indreptându-mă agale spre intrarea în bucătăria casei .

Fetele nu mă strigă, nu mă întrebă de ce plec sau de ce nu rămân.
Sunt obișnuite cu astfel de plecări din partea mea.

Ele sunt de părere că eu nu pot intelege situațiile pe care le consideră importante sau extreme cum a fost cea de mai devreme .
Însă la rândul lor nu ar putea să-mi pătrundă în minte și să afle ce ascund sub tăcerea mea.

Păstrăm aceste prietenii de dragul aparențelor și să ne facem părinții mândri.
Niciodată nu a fost vorba despre ce ne dorim noi.

Poate ele acceptă aceste prietenii false și clăditr doar pe minciuni și interes deoarece nu au la altcineva să apeleze însă eu am cunoscut o altfel de persoană.

De aproape o săptămână și deja o ador.

Extaz murdarUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum