Той застана пред мен и прокара пръсти по голото ми бедро.
Прехапах устна, защото знаех какво може да направи с тези ръце.
Обхвана брадичката ми с ръка и долепи устните си към моите, леко захапа долната ми устна и тихо изохках.
Другата му ръка отметна съвсем хавлията и аз останах гола пред неговия горещ поглед.Наведе се и засмука гърдата ми, а ръката му се плъзна по кръста ми – докосваше ме съвсем лекичко с върховете на пръстите си.
Отметнах глава назад и зарових ръце в косата му.
Не му трябваше много време, за да се насочи към вагината ми и майсторски ме подпали с пръсти, които прокарваше нагоре и надолу .Посегнах към ципа на дънките му, бързо го разкопчах и бях приятно изненадана щом разбрах, че не носи бельо.
Обвих членът му с ръка и леко запомпах, той се настърви още повече и пъхна пръст в мен.Същевременно правеше нежни кръгчета около клиторът ми и ме докарваше до лудост.
Стоновете ни се смесваха и ехтяха в кухнята.
Кой да знае, че един плот ще се окаже толкова удобен.Той ме повдигна и ме занесе да седна на кухненската маса, бутна ме да легна и извади презерватив:
- Моли се да е здрава, защото не издържам вече!
- Имам и лег....- следващото, което излезе от устата ми беше силен вик на удоволствие, защото се зарови до края в мен.
Чувствах се изпълнена до краен предел и ми беше изключително приятно. Той започна да се движи внимателно:
- Господи,...прекрасна си...толкова добре....се чувствам в теб...
Вече не издържах на бавното темпо и повдигнах дупе към него, подканвайки го да забърза ритъмът.
Той, като че ли, само това чакаше – излезе наполовина и отново се заби в мен. Тласъците му бяха толкова интензивни, че се молех масата да не се разпадне под напора му.Започна да се движи яростно, наведе се и устните ни се сляха. Повдигна кракът ми на рамото си и пъхна ръка между телата ни. Започна да ме изпълва диво и неконтролируемо, а пръстите му кръжаха около клиторът ми.
Избухнах, пометена от силен оргазъм...
От някъде чувах викове, но не бях сигурна дали са мои или негови.
Погледът ми беше премрежен от невероятното удоволствие, което ми достави Тони.
Видях, че устата му е стисната, а погледа забит там, където телата ни се свързваха. Темпото му беше убийствено, мускулите му бяха напрегнати, но продължаваше да се забива мощно в мен.
YOU ARE READING
Влюбени следи 🔞
RomanceТя е влюбена в живота, той е сериозен мъж. Тя му спрята номера, а той затъва до уши по нея. Една история с преплетени любов, страст, номера, сладки изкушения и мистерия. Дали ще успеят да се съюзят и да открият това, към което ги водят следите, ще р...