Глава 14 🔞🔞🔞

1.1K 85 29
                                    

Най-накрая паркира пред вкъщи, но не можех да сляза сама от колата.
Той ме погледна и каза:

- Ако дойда да ти помогна да слезеш, нали няма да буйстваш?

- Не! Кой, аз да буйствам? Объркал си човека! – излъгах го най-подло аз.

- Хайде, добро момиче, идвам.

Слезна от колата,  отвори задната врата и леко ме затегли навън.
Аз само това чаках – щом се озовах на свобода и бях опасно близо до него, впих зъби в ръката му, която ме беше стиснала.
Той изохка, но веднага ме стисна с другата.

- Ах, зверче такова!

Бях забравила малката подробност, че едната ми китка беше окована от белезници. Ловко ме обърна с гръб към себе си, изви и другата ми ръка и чух щракването на другата гривна.
Наведе се към мен и прошепна в ухото ми:

- Арестувана си за непристойно поведение, Фитипалди... -  и леко захапа долната част на ухото ми.
Тутакси избухнах в пламъци и започнах да се извивам в ръцете му.

- Стой мирна! Иначе ще нараниш тези прекрасни китки. А аз...имам други планове...

Обърна ме и с лекота ме метна на едното си рамо, извади ключовете от чантата ми и закрачи към входната врата.

- Някой някога да ти е казвал, че е безумно невъзпитано да бъркаш в дамска чанта? Ами, ако беше намерил...

- Какво да намеря? Дамски бикини? Вече съм ги виждал, изключително секси са!

- Не, кретен такъв! Можеше да попаднеш на вибратора ми! Винаги си нося един, че знае ли човек кога ще му потрябва?!

- Ооо, интересно! Нима имаш цяла колекция?

Изчервих се до корените на косата си. Той отключи бързо, влезе и затвори вратата с крак.

- Къде е спалнята ти? – изръмжа, а аз се задъхвах от възбуда.

- Там... - кимнах с глава в посоката.

Отвори вратата, влезе и затвори.
Изключително внимателно, сякаш се боеше да не нарани моята собственост.
Постави ме на леглото, завъртя ме и отключи едната гривна.
След това ме преобърна и щракна свободната за решетката на леглото ми.

- Колко удобно! Много хубаво легло – голямо, меко, - помириса възглавницата ми – ухаещо на теб и...с решетка в горната част.

Бях загубила ума и дума.
Прокара леко длан по бузата ми, продължи по шията ми, насочвайки се към подгъва на роклята ми.
Ох, предателско сърце – бумтеше в гърдите ми и щеше да изхвръкне. Вдигна долния край на оскъдната ми дрешка и откри бельото ми.

- Ммм, черна дантела...прекрасно! – промълви тихо и леко прокара пръст по корема ми.

Настръхнах и зачаках следващият му ход.
Внимателно започна да гали входа ми през бельото, което се беше овлажнило от действията му. Дръпна долната част на бикините и потресаващо бавно плъзна пръст в мен.
Вече не издържах и изохках, а имах чувството, че едва започва с мен. Започна да го движи навън и навътре, извиваше го и търсеше онази вълшебна точица. След малко присъедини и втори пръст в мен и долепи гладната си уста към клитора ми.
Облиза го гладно и леко засмука, като продължаваше да движи въртеливо пръстите си. Толкова близо бях до оргазма, че не знаех как ще сдържам виковете си от удоволствие.

Толкова безпомощна се чувствах – окована с белезници и оставена на безмилостната му атака, само можех тихо да простенвам. Не можех и да мърдам, защото ръката му беше вдигнала единият ми крак във въздуха. А езикът му вършеше чудеса върху подутата ми от възбуда вагина.

Влюбени следи 🔞Where stories live. Discover now